Olen ihastunut vanhempaan mieheen - kysymys käytöksestä
Olen ihastunut itseäni 11 vuotta vanhempaan mieheen. Mieskin tuntuu pitävän minusta ihmisenä, mutta tuo koko ajan esiin, miten vanha on ja painottaa koko ajan ikäänsä ja vitsailee siitä. Siis poikkeuksellisen paljon.
Mistä mielestänne johtuu, että tuo tuota koko ajan esiin. Tiedän kyllä ikänsä, joten tuntuu hassulta korostaa sitä tuolla tavalla. Hypoteeseja palstalaisilta, miksi toimii noin?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11v ero on kovin vähäinen. Jos aikuinen nainen tykkää, antaa mennä vaan.
Samaa mieltä. Mutta miksi mielestänne mies korostaa tuota ikäeroa niin paljon? Tarkoittaako, ettei ole kiinnostunut minusta? Mitä arvelette rakkaat siskot?
Ap
Varmaan se on hänestä outoa. Ajattelee, ettei itse seukkaisi koskaan noin paljon vanhemman kanssa.
Kokemuksesta sanon, että 11 vuoden ikäero ei ole yhteiselon kannalta mikään ongelma. 21 vuoden ikäero sen sijaan jo vähän on, koska osapuolet ovat väkisinkin niin eri kohdissa elämäänsä. Riippuu tietysti aina yksilöistä, mutta pääosin näin.
Ajattelee, että pidät häntä vanhana ja yrittää huumorin keinoin vähätellä ikäeroa ja antaa sellaisen vaikutelman, että on itse sinut sen kanssa.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen on hyvin henkilökohtaista.
terveet elämäntavat kaiken a ja o.
katsokaa vaikka pressaparia.
Siinä näkee hyvin miten surulliselta näyttää iso ikäero kun toinen on jo vanhus.
Minusta he vaikuttavat hyvin onnelliselta parilta.
Mä olen 34 ja miesystävä 53. En näe pienintäkään ongelmaa, meillä synkkaa hyvin joka suhteessa :)
Ikäero vaivaa miestä tai mies kuvittelee sen vaivaavan sinua. Yrittää huumorin keinoin vähätellä asiaa ja esittää, että on sinut sen kanssa.
Tapailin joskus suunnilleen yhtä paljon vanhempaa. Hän myös jatkuvasti toi iän esille. Selitti ettei ikä ole pelkkä numero jne. Antoi tavallaan ymmärtää, että hän on minua kypsempi ja viisaampi koska on vanhempi. Hän teki kovin paljon oletuksia siitä millainen minä olen ikäni perusteella. Loppujen lopuksi minä olin kuitenkin se aikuisempi ja kypsempi ihminen. Olimme iältämme noin 30 ja 40.