Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut vanhempaan mieheen - kysymys käytöksestä

Vierailija
19.12.2022 |

Olen ihastunut itseäni 11 vuotta vanhempaan mieheen. Mieskin tuntuu pitävän minusta ihmisenä, mutta tuo koko ajan esiin, miten vanha on ja painottaa koko ajan ikäänsä ja vitsailee siitä. Siis poikkeuksellisen paljon.

Mistä mielestänne johtuu, että tuo tuota koko ajan esiin. Tiedän kyllä ikänsä, joten tuntuu hassulta korostaa sitä tuolla tavalla. Hypoteeseja palstalaisilta, miksi toimii noin?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen parisuhdetausta? Lapsia?

Vierailija
42/68 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11v ero on kovin vähäinen. Jos  aikuinen nainen tykkää, antaa mennä vaan.

Toinen ollut jo 11 v eläkkeellä ku itse pääset niin pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimies59 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko viisikymppisillä ei enää seiso? En ole koskaan ollut sängyssä tuon ikäisen kanssa, mutta ajattelin potenssiongelmien olevan ajankohtaisia vasta eläkeiässä

Ap

Kyllä mulla ainakin mulukku on kuin betonoitu kun haistan paljaan pillun tuoksun ja näjen isot, vaikka pikkasen roikkuvatkin tissit.

t. Tissimies59

Rasvapussit.

Vierailija
44/68 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

11v ero on kovin vähäinen. Jos  aikuinen nainen tykkää, antaa mennä vaan.

Samaa mieltä. Mutta miksi mielestänne mies korostaa tuota ikäeroa niin paljon? Tarkoittaako, ettei ole kiinnostunut minusta? Mitä arvelette rakkaat siskot?

Ap

Miehenä tulkitsen tilanteen niin että mies on epävarma siitä sulatatko ikäeronne, siksi toistelee sitä alkuun vähän tyyliin että oletko nyt varma asiasta.

Vierailija
45/68 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa epävarmalta ja toistelee sitä kun pelkää, ettei sinua kiinnosta vanha papparainen (joksi pelkää sinun hänet mieltävän). Tarvitsee jonkin todella vahvan perustelun, miksi ikä ei häiritse sinua ollenkaan. 

Olen itse ihastunut 33v mieheen ja itse olen 41v. Tunnen itseni aivan ikälopuksi mummoksi ja epävarmailen jatkuvasti näytänkö ihan elähtäneeltä, kulahtaneelta ja vanhalta hänen mielestään. Ja kuulostanko vanhalta. En tosin ole hänen kanssaan yhdessä, enkä näitä ajatuksiani tuo hänelle ilmi, mutta tämä on myös yksi syy, miksi en uskalla hänelle ilmaista kiinnostustanikaan. 

Vierailija
46/68 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Ehkä helpoin mahdollinen kombinaatio...

Eli tarkoittaako miehen käytös ja ikänsä toistelu ja sillä vitsailu, ettei ole minusta kiinnostunut?

Ap

Voiko olla tottunut tapailemaan nuorempaa naista? Tai voisiko jopa haluta kokea, että nainen on selvästi nuorempi? Onko miehellä perhettä? Voiko olla, että aika on jo ohi?

Vierailija
47/68 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut, hän saattaa olla epävarma asiasta.

Eli odottaa sinun jotenkin ilmaisevan ettei asialla ole väliä.

Vierailija
48/68 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut, hän saattaa olla epävarma asiasta.

Eli odottaa sinun jotenkin ilmaisevan ettei asialla ole väliä.

Tämä siis oli oma tahaton reaktioni, kun nuorempi nainen kiinnostui (olin 43v, nainen 29v).

Vierailija
49/68 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on huono itsetunto. Joku 11 vuotta ikäeroa ei ole edes mitenkään kauhean paljon.

Itse aloin 33-vuotiaana seurustella 16 vuotta vanhemman miehen kanssa eikä mies meidän ikäerosta jankuttanut. Ollaan oltu yhdessä 10 vuotta. 

Vierailija
50/68 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet vastannut hänelle?

Tietääkö mies että sinua ei haittaa ikäero?

Olen 33 ja ihastunut 47 v mieheen. En edes huomaa ikäeroa.

Vierailija
51/68 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko viisikymppisillä ei enää seiso? En ole koskaan ollut sängyssä tuon ikäisen kanssa, mutta ajattelin potenssiongelmien olevan ajankohtaisia vasta eläkeiässä

Ap

Voi olla jopa 20v jolla ei seiso. Ei sitä pelkän iän perusteella tiedä seisooko miehellä vai ei. Oma mies on pian 60v. ja hyvin hänellä seisoo. 

52/68 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sano sille: Kuule poika! Kasva aikuiseksi, ei 11 vuoden ikäero ole mikään ero!😀

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
53/68 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa onko tästä kommentista mitään iloa, mutta kun olin M34 sinkku, niin saatavilla olisi ollut N29 ja N31. Päädyin suhteeseen kuitenkin N39:n kanssa. Näiden nuorempien kanssa tuli sellainen olo, että pitäisi pystyä heittäytymään sellaiseen maailmaan joka ei tunnu yhtään omalta.

Vierailija
54/68 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ miehet hyvin usein toteaa ääneen ettei oikein mikään Tomi niin kuin 30-40 vuotiaana. Urheilu ja seksuaaliset kyvyt heikkenee, ihan sama naisilla. Miehet jotenkin kai haluavat muistuttaa ääneen ettei nainen oleta että kaikki sina toimii ja tapahtuu.

Vierailija
55/68 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa varmistaa, että ymmärrät ikäeron. Mutta eihän tuo paljon ole, paitsi jos olet itse 18.

Vierailija
56/68 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut.

Vierailija
57/68 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, otsikon lukiessani oletin että nyt puhutaan jostain 25 vuoden ikäerosta, mutta tässä olikin sama ikäero kuin mulla ja mun miehellä. Meillä se ei näy missään.

Vierailija
58/68 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa onko tästä kommentista mitään iloa, mutta kun olin M34 sinkku, niin saatavilla olisi ollut N29 ja N31. Päädyin suhteeseen kuitenkin N39:n kanssa. Näiden nuorempien kanssa tuli sellainen olo, että pitäisi pystyä heittäytymään sellaiseen maailmaan joka ei tunnu yhtään omalta.

Miten tämä liittyy mihinkään? Ikäero kehenkään noista ei tuossa tapauksessa ollut iso.

Vierailija
59/68 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Ehkä helpoin mahdollinen kombinaatio...

Eli tarkoittaako miehen käytös ja ikänsä toistelu ja sillä vitsailu, ettei ole minusta kiinnostunut?

Ap

Mies tarkoittaa sitä, että oletko nyt varmasti kiinnostunut hänen ikäisestään miehestä.

Hän on herrasmies ja haluaa varmistua, ettet hetken hurmaantumisella sido itseäsi vanhempaan mieheen.

Vaikka minusta tuo ikäeronne ei ole paljoakaan.

Vierailija
60/68 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen löytänyt elämäni rakkauden myös juuri 11 vuotta vanhemmasta miehestä. Hänelläkin oli aluksi epävarmuutta meidän ikäeron takia, pelkäsi että katuisin myöhemmin , että joutuisin omaishoitajaksi yms yms. Olin itsekin ensin hieman varuillani, mutta ihmiset vanhenevat hyvin eri tahtiin. Minun mieheni on todella hyvässä kunnossa ja huolehtii itsestään hyvin (nyt jopa entistä tietoisemmin kun haluaa pysyä kunnossa minua varten), syö terveellisesti, käy lenkillä ja aloitimme yhdessä pilateksen. Seksiä on useamman kerran viikossa ja se on huikean hyvää. Yhdessä olemme olleet nyt reilut kaksi vuotta ja mies täytti juuri 60v.

Luulen ap, että sinun miehelläsi on myös epävarmuutta omasta iästään. Jutelkaa, jutelkaa , jutelkaa ja osoita hänelle teoin ettei sillä ole merkitystä. Onnea teille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi