Olen ihastunut vanhempaan mieheen - kysymys käytöksestä
Olen ihastunut itseäni 11 vuotta vanhempaan mieheen. Mieskin tuntuu pitävän minusta ihmisenä, mutta tuo koko ajan esiin, miten vanha on ja painottaa koko ajan ikäänsä ja vitsailee siitä. Siis poikkeuksellisen paljon.
Mistä mielestänne johtuu, että tuo tuota koko ajan esiin. Tiedän kyllä ikänsä, joten tuntuu hassulta korostaa sitä tuolla tavalla. Hypoteeseja palstalaisilta, miksi toimii noin?
Kommentit (68)
11v ero on kovin vähäinen. Jos aikuinen nainen tykkää, antaa mennä vaan.
Huomenta
Minulle tulee 20päivä. Voitko odottaa sinne?
Vierailija kirjoitti:
11v ero on kovin vähäinen. Jos aikuinen nainen tykkää, antaa mennä vaan.
Samaa mieltä. Mutta miksi mielestänne mies korostaa tuota ikäeroa niin paljon? Tarkoittaako, ettei ole kiinnostunut minusta? Mitä arvelette rakkaat siskot?
Ap
No jos Ap on 55 ja ukkeli 66, niin alkaahan sillä jo ikää olla.
Mutta ehditte olla yhdessä 10 vuotta.
Jos ap nuorempi, niis sanoo sitten ukkelille, että puhuu vähemmän ja panee enemmän.
Helpottaisi mielipiteen muodostamista, jos tietäisin minkä ikäisiä olette.
Vierailija kirjoitti:
Helpottaisi mielipiteen muodostamista, jos tietäisin minkä ikäisiä olette.
40 ja 51
Ap
Okei. Ehkä helpoin mahdollinen kombinaatio...
Vierailija kirjoitti:
tai no riippuen kakaratilanteesta...
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoittaako miehen käytös ja ikänsä toistelu ja sillä vitsailu, ettei ole minusta kiinnostunut?
Ap
Veikkaisin että käy läpi omaa ikäkriisiä/ uutta vaihdetta elämässään.
Annat sille nyt pian! Pääsette sitten molemmat jatkamaan elämäänne ja mieskin pääsee halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoittaako miehen käytös ja ikänsä toistelu ja sillä vitsailu, ettei ole minusta kiinnostunut?
Ap
Ei tarkoita.
Se on ehkä vähän "tyhmä"
Töki sitä vaan oikeaan suuntaan....
Ehkä tärkeintä on tietää miehen perhe- ja muu historia ja sitten vasta ruveta ihmettelemään. En olisi itse ottanut koskaan itseäni vanhempaa miestä, etenkin keski-ikäisenä mies vanhenee ja ränsistyy nopeasti, mitä iloa sinulla on vanhuksesta?
Ehkä miestä häiritsee iso ikäero.
Me ollaan 52 ja 63.
Vierailija kirjoitti:
mikä isä trauma sua painaa?
Hei mä olin nuori isä.
Mutta en nyt sentäs 11 vuotias.
Ehkä"huumorilla"yrittää viestittää erektion olevan jo ehtoon puolella!
Miksi ainat naisia alas notkumalla setämiehessä. Moni meistä keski-ikäisistä naisistakin tarvitsisi seksiä nuorilta ja reippailta seksin antajilta.