Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettänyt - mitäs nyt?

Vierailija
19.12.2022 |

Ei suju meidän perheessä nyt joulunalusviikko hyvissä tunnelmissa. Meillä oli viikonloppuna miehen kanssa riitaa, on ollut jo pitkään. Huudettiin ja itkettiin ja lopulta mies tunnusti, että on vuoden verran viestitellyt toisen naisen kanssa tiiviisti. Eivät ole tavanneet kuin ihan muutaman kerran, mutta ovat kerran harrastaneet seksiä.

Nyt on pakka ihan sekaisin. Olin kyllä ajatellut, että jotain voisi olla menossa, tällaista en kuitenkaan osannut ajatella. Meillä on kaksi lasta ja yhdessä ollaan oltu yli 15 vuotta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kertoi nyt sulle? Omatunto vaivaa, vai? Vai meinaako lähteä tämän toisen matkaan?

En ole ap, mutta villi veikkaus, että möläytti asian tarkoituksenaan loukata ap:ta. Siis tyyliin, ihan sama mitä sanot, mulla on muutenkin jo paljon kiinnostavampi nainen kuvioissa - eiku siis, hups

Vierailija
42/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli miten oli, niin naisen ei koskaan kannata laittaa kaikkia munia yhteen koriin.

Aina on oltava suunnitelma B ja mielellään C.

Maailmassa ei koskaan voi luottaa muihin kuin itseensä.

Minulla on mies joka vaikuttaa jumaloivan minua totaalisesti ja näyttää sen, mutta olen aina varautunut siihen että jotain tapahtuu.

Miehet ovat itsekkäitä, niin on myös naisten oltava.

Jos jonain päivänä jotain tuollaista tapahtuisi minulle, niin minulla on valmis haave johon suuntaan ja varat siihen.

Onneksi en ole sinun miehesi.

Ai koska haluat, että sitten kun petät vaimoasi, vaimosi jäisi tyhjän päälle, eli ei pystyisi jättämään sinua? Huh, mikä tyyppi olet. Miksi haluat, että joku on kanssasi ns. pakosta (koska muuta ei ole)? Itse aikakin toivoisin, että kumppani olisi kanssani siksi, että haluaa olla minun kanssani, vaikka voisi toki jotain muutakin tehdä.

En ole koskaan pettänyt kumppaniani.

Kiusauksessa olen joskus ollut, mutta pysyin uskollisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ihastunut/rakastunut? Haluaako eron? Haluatko itse erota? Löytyykö vielä rakkautta?

Varmaan on nyt tosi vaikeaa aikaa teillä mutta älkää tehkö hätiköityjä ratkaisuja. Ottakaa jossain vaiheessa kunnolla aikaa, jotta voitte käydä suhdettanne perusteellisesti läpi. Vuokratkaa esim joku mökki yhdeksi vkonlopuksi ja lähdette puimaan tilannettanne.

Voimia!

Vierailija
44/44 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ollu muuta mahista kuin ero, koska alko ällöttää ukkoni kokonaan. Munaton mies sekin oli, itki kuin pikkuvauva sitä eroa ainakin vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi