Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut neljä kuukautta työttömänä - enkä kestä!

Vierailija
19.12.2022 |

Seinät kaatuu päälle! Miten joku voi pysyä hengissä vuosien työttömyydellä. Enkä nyt puhu rahasta vaan tästä että ei mitään tekemistä kun mies töissä pitkää päivää ja kaverit.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita. Työttömyydessä on parasta aamunukkuminen ja kiireettä eläminen. Voi jopa tottua niin, että töihin lähtö tuntuu vaikealta. Itseä ei kiinnosta työ sirkus.

Vierailija
2/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyydessä pahinta on se tarpeettomuuden tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala miltä etsit töitä?

Vierailija
4/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen tottuu. Tai turtuu.

En enää 15:sta vuoden työttömyyden jälkeen edes ajattele koko asiaa.

Vierailija
5/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 7kk työttömänä. On paljon aikaa ja ei ole rahaa tehdä mitään. Raha menee elämiseen.

Vierailija
6/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala miltä etsit töitä?

Olen toiminut lähinnä vaatemyyjänä ja pitänyt siitä. Mutta nettikauppa vetää kaiken alas.

Ap

Vierailija
7/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen sama tilanne. Huomenna on onneksi työhaastattelu, ja tämä on sellainen paikka, että sinne saattaisin jopa päästä. En tiedä miten kestän, jos taas tulee kieltävä vastaus.

Pahinta on juuri tuo, että mies ja kaverit on töissä, joten vietän kaikki päivät yksin. Mies on toki illat kotona, mutta tunnen itseni usein tosi yksinäiseksi, kun ei ole mitään yhteisöä, johon tuntisin kuuluvani. Eikä rahatilannettakaan voi kehus.

Vierailija
8/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mä meinaan masentua viisipäiväisellä työviikolla, kun yleensä on kuusipäiväinen.

Työttömyys olisi tällaiselle intohimotyöläiselle täyttä horroria.

Vierailija
9/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole kotona mikään ongelma saada aikaani kulumaan. Täällähän on vaikka mitä tekemistä ja välillä on hyvä olla ilmankin. Aina voi siivota ja järjestellä jotain. Jos ei kiinnosta, niin sitten rempata ja entisöidä. Tehdä muita käsitöitä. Katsoa netin tyhjäksi ja kuunnella kaikki  maailman biisit. Lukea kirjoja niin paljon kuin mieli jaksaa.

Ruokia suunnitella ja tehdä. Piti ostaa ylimääräinen pakastin, kun tuli kokattua ja leivottua.

"emännöin" viikonloppuisin. Pidin pihalla kestejä pakkasellakin. Tein kavereille ruokaa, kun eivät aina arjessa jaksaneet.

Nyt kun saa taas liikkuakin vapaammin, niin koluaisin museoita, leffassa tulisi piipahdettua, kylillä lounastreffeillä... Päiväjutuissa kävisin, kun yleensä työaika häiritsee sellaisia.

Enkä edes ähkyksi saakka kerkeis puuhaamaan, kun pari-kolme päivää pitää pyhittää vaan olemiselle. :)

Vierailija
10/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydä siitä se vapaus, elämä. Nauti. Suorittajat ajattelevat väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi