Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettänyt - mitäs nyt?

Vierailija
19.12.2022 |

Ei suju meidän perheessä nyt joulunalusviikko hyvissä tunnelmissa. Meillä oli viikonloppuna miehen kanssa riitaa, on ollut jo pitkään. Huudettiin ja itkettiin ja lopulta mies tunnusti, että on vuoden verran viestitellyt toisen naisen kanssa tiiviisti. Eivät ole tavanneet kuin ihan muutaman kerran, mutta ovat kerran harrastaneet seksiä.

Nyt on pakka ihan sekaisin. Olin kyllä ajatellut, että jotain voisi olla menossa, tällaista en kuitenkaan osannut ajatella. Meillä on kaksi lasta ja yhdessä ollaan oltu yli 15 vuotta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vene soutamalla kulu.

Vierailija
22/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 60 prosenttia espanjalaismiehistä käyttänyt maksullisia seksipalveluita, Suomessa vain runsas 10 prosenttia. On ne suomimiehet huonoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan tuota asian vähättelyä kuuntele (vain viestittelyä mukamas). Mies itsekin tietää, että homma on väärin, kun sen sulle siihen sävyyn paljastikin (että on toinen).

Itse en voisi antaa anteeksi tuollaista, enkä itse asiassa edes uskoisi, että olisi 15 aikana ollut ainut toinen nainen, kun mies tuollaista pettävää sorttia kerran on. Esim. vauvavuodet jne., noinkohan on vaan odotellut, että sulla paikat palautuu.

Vierailija
24/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi.

Tuo homma sattuu enemmän kuin mikään.

Voimia ja mieti rauhassa mitä teet.

Katso mitä mies on valmis tekemään avioliiton jatkumisen eteen.

Älä tee mitään hätiköityä , toimi vasta kun alkusokki on mennyt.

Vierailija
25/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt itsesi ja oma hyvinvointisi etusijalle. Älä unohda ulkonäköä. Ala harrastaa kroppaa muokkaavaa liikuntaa, käy säännöllisesti kampaajalla ja meikissä, kynsiä laittamassa, hemmotteluhieronnassa jne. Osta uusia, ihania vaatteita. Jätä lapset miehen vaivoiksi silloin, kun otat omaa aikaa. Ryhdy käymään tyttöjen kanssa viihteellä kerran viikossa tai edes pari kertaa kuussa. Flirttaile ja naura, vaikka kyyneltenkin läpi.

Jos miehesi haluaa seksiä, suostu antaumuksella ja ehdota uusia juttuja. Ei haittaa, jos hän epäilee sinun oppineen niitä jossain muualla.

Tällä reseptillä saat todennäköisesti miehesi takaisin, jos vielä haluat hänet. Joka tapauksessa löydät myös uuden miehen ja aviomiehesi voi vuorostaan miettiä, mitä on menettämässä.

Vierailija
26/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä toinen nainen on pari vuotta miestäni vanhempi. Ja kipeä asia tässä on, että ei kai tässä pelkästä seksistä ole kyse, jos juttua on riittänyt vuoden. Se jatkuva, säännöllinen yhteydenpito tässä kalvaa eniten.

ap

Tuskinpa on ainoa pumpattava, jos hän on tyyppiä jolle lettua herkästi levitellään.

Vierailija
27/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potku munille ja ukko pihalle. Nyt ehtii vielä vuokraamaan Lumo luukun jouluksi.

Vierailija
28/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti vene kuluu.

Vierailija
29/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kiristät itsellesi rajattomasti etuja mm. jos olet varattomampi, vaadit purkamaan avioehdon. Sitten potkaiset kuitenkin pellolle. 

Vierailija
30/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näytettävissä peppupositiiviseen kostosivuhyppyyn.

M

Vierailija
31/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja uskoit, että kesän jälkeen on vaan viestitelty 🤣🤣🤣 älä nyt ole typerä

Kerran pantu on todellisuudessa ainakin 10 kertaa. Miesten kootut selitykset niin tämähän on ihan klassikko. 

Vierailija
32/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että mies ottaa eli et ota lapsia.

Vierailija
33/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, niin naisen ei koskaan kannata laittaa kaikkia munia yhteen koriin.

Aina on oltava suunnitelma B ja mielellään C.

Maailmassa ei koskaan voi luottaa muihin kuin itseensä.

Minulla on mies joka vaikuttaa jumaloivan minua totaalisesti ja näyttää sen, mutta olen aina varautunut siihen että jotain tapahtuu.

Miehet ovat itsekkäitä, niin on myös naisten oltava.

Jos jonain päivänä jotain tuollaista tapahtuisi minulle, niin minulla on valmis haave johon suuntaan ja varat siihen.

Vierailija
34/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis jollain hölmölle tavalla olen jopa helpottunut, sillä jotain tällaista olin miettinytkin. Miehen mielestä kyse on vain viestittelystä.

ap

Anna samalla mitalla takaisin ,jos suinkin mahdollista. Toivottavasti sinulla on sellainen tilanne ,että pystyt iskemään jonkun fiksun tyypin ja pidät hauskaa,niin että olet pari askelta edellä näissä asioissakin miestäsi jatkossa.

Ns lapin reissuja sopivasti tyttöporukalla, on nääs muitakin petettyjä.

Et ole moksiskaan ukon menoista, menet itse vielä vähän enempi.

Kyllä se siitä. Ja sääsätä rahaa omalle piilotilille jos suinkin mahdollista.

Oliko hyviä vai huonoja neuvoja?

Vierailija
35/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uskoit, että kesän jälkeen on vaan viestitelty 🤣🤣🤣 älä nyt ole typerä

Kerran pantu on todellisuudessa ainakin 10 kertaa. Miesten kootut selitykset niin tämähän on ihan klassikko. 

No niinpä. Että pantu kesällä ja sen jälkeen jatkuvasti pidetty yhteyttä, mut ei muka mitään tehty. Ne aina vähättelee näitä. Koittaa vedota, että oli joskus aikaa sitten, vaikka viimeksi varmaan viime viikolla.

Vierailija
36/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetason pettämistä ja seksuaalista pettämistä, valehtelua ja salailua.

Missä muissa asioissa? Herää kysymys miten raha-asiat ovat? Suosittelen tarkistamista, voi olla että silläkin saralla on pettämistä.

Vierailija
37/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti vene kuluu.

Ei järvi soutamalla kulu eikä suu suudellessa.

Vierailija
38/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoi nyt sulle? Omatunto vaivaa, vai? Vai meinaako lähteä tämän toisen matkaan?

Vierailija
39/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli miten oli, niin naisen ei koskaan kannata laittaa kaikkia munia yhteen koriin.

Minulla on mies joka vaikuttaa jumaloivan minua totaalisesti ja näyttää sen, mutta olen aina varautunut siihen että jotain tapahtuu.

Jos jonain päivänä jotain tuollaista tapahtuisi minulle, niin minulla on valmis haave johon suuntaan ja varat siihen.

Onneksi en ole sinun miehesi.

Vierailija
40/44 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole sinun miehesi.

Ai koska haluat, että sitten kun petät vaimoasi, vaimosi jäisi tyhjän päälle, eli ei pystyisi jättämään sinua? Huh, mikä tyyppi olet. Miksi haluat, että joku on kanssasi ns. pakosta (koska muuta ei ole)? Itse aikakin toivoisin, että kumppani olisi kanssani siksi, että haluaa olla minun kanssani, vaikka voisi toki jotain muutakin tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä