Joko saatiin vastaus Esko Ahon kysymykseen: Minne kaikki säästetyt rahat menevät?
On leikattu,leikattu,leikattu. Minne ne rahat ovat menneet kun suomalaiset vaan kärsivät ja pelkäävät lisäleikkauksia.
Kommentit (43)
Aiheellinen kysymys. Tavan kansalainen ei tiedä mutta voi vain arvailla. Ei suomalaisten hyväksi.
Niillä rahoitetaan erään maan sotaa ja sen asukkaita maassamme. Oman kansa ensin -ajattelu on haitallista. -T.Tuppurainen
Eikö Esko ole ehättänyt Venäjältä pankkihommista käymään Suomessa. Meillä on maailma kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Niillä rahoitetaan erään maan sotaa ja sen asukkaita maassamme. Oman kansa ensin -ajattelu on haitallista. -T.Tuppurainen
Oli muistaakseni vahingollista se termi jota tyde käytti. Ja hän tarkoitti tietysti uraansa.
No vastasiko Aho itse kysymykseensä? Minäkin haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin minne menevät? Kuka on Esko Aho?!
E Aho on venäläispankin johtaja
Vierailija kirjoitti:
Moi i i g o r.
Massiivisen yli 20 miljoonan kansan julkinen sektori ja välistävetäjiä on paljon sinne ne rahat menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muistaakseni vahingollista se termi jota tyde käytti. Ja hän tarkoitti tietysti uraansa.
Siis Omaa uraansa
Suomen 5 miljoonainen kansa maksaa ukrainan 40 miljoonan kansalaisen sodan. Meidän selkänahasta ne rahat kerätään. Raada, oi työn orja. Vikise, oi työtön.
Eskona en paljoa kehtaisi kysellä kun itse on hyväksynyt Venäjän verirahaa.
Niin, suomalaisille voisi välillä antaa porkkanaa raipan sijaan. Sitten katsottaisiin ja yllätyttäisiin kun talous elpyy nopeammin porkkanalla kuin raipalla.
Edellinen hallitus sitä rahaa levitteli pitkin ja poikin Eurooppaa, täytyi tukea italiaa, espanjaa ja jopa unkaria, täytyi tukea myös köyhiä saksalaisia sähkölaskuissaan, täytyi rakentaa sote-himmelin mihin ei ikinä yhdelläkään maalla olisi edes varaa ja täytyi heittää kehitysapuun ennätysmäärä massia
Vierailija kirjoitti:
Eskona en paljoa kehtaisi kysellä kun itse on hyväksynyt Venäjän verirahaa.
Esko oli myös itse yksi 90-luvun laman kukkasista mutta ohjeet taisivat tulla silloin jo sieltä itä-rajan takaa, sen verran vikkelästi kävi se siirtyminen venäläispankin johtoon
Sori, etten luota venäjän kätyreihin
Vierailija kirjoitti:
Edellinen hallitus sitä rahaa levitteli pitkin ja poikin Eurooppaa, täytyi tukea italiaa, espanjaa ja jopa unkaria, täytyi tukea myös köyhiä saksalaisia sähkölaskuissaan, täytyi rakentaa sote-himmelin mihin ei ikinä yhdelläkään maalla olisi edes varaa ja täytyi heittää kehitysapuun ennätysmäärä massia
Kokoomus ja Persut hyväksyivät ja olivat mukana siinä rahan jaossa.
Hallitus on oppinut Orpon junasta, seuraavat korruptioprojektit käynnistetään salassa.
Eletty yli varojen jo 30 vuotta ja nyt porukka herää.. 🤣
Miten niin minne menevät? Kuka on Esko Aho?!