Ullanlinnan tappajalääkäri oli väittänyt tervettä ex kumppania hulluksi..
Iltalehdessä
Ovat olleet käräjillä jo ex puolison kanssa riidan seurauksena ja mies yrittänyt käyttää asemaansa hyväksi väittämällä tervettä naistaan hulluksi
Jotenkin niin arvasin tämän. Eipä tullut yllätyksenä.
Kommentit (60)
Hirveä mies, oikea hirviö. Tutkinut väkivaltaa ja itse tappaa.
Mistähän ap tietää sanoa varmuudella ettei lääkäri ollut oikeassa?
Nämä, joiden mielestä eksät on aina hulluja on luonnehäiriöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä mies, oikea hirviö. Tutkinut väkivaltaa ja itse tappaa.
Varmaan kokenut vetoa aihetta kohtaan ja siksi hakeutunut alalle. Keksinyt keinon päästä väkivallan pariin tavalla, jolla saa statusta ja rahaa itselleen.
Ei sekään hyvältä kuulostanut, että HBL:n mukaan nuorelle naisasiakkaalle sanonut "Vaikutat kyllä erittäin mielenkiintoiselta tyypiltä, sinun kanssasi voisin puhua paljon pidempäänkin." Ehkä groomannut nuoria asiakkaitaan ja saanut siitä sen oikeuksien rajoituksen? Jossain suomenkiel. lehdessä oli jonkun kollegan haastattelu otsikolla "Puun takaa tuli", ja hänkin nosti erikseen, että oli kovasti vikitellyt nuorempia naisia. Ja siinä legendaarisessa 200-sivuisessa ketjussa eräs hänen kollegakseen itsensä esitellyt henkilö sanoi jo lauantaina jotain nuoremmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän ap tietää sanoa varmuudella ettei lääkäri ollut oikeassa?
samaa mietin...ei kai turhaan keksi sairauksia... mut tää on tätä. Nainen on aina kaunein, älykkäin, viisain, tervein, ja viattomin.
Vaikka Tohtoriksi psykiatriasta väitellyt kertoisi asianlaidan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä, joiden mielestä eksät on aina hulluja on luonnehäiriöisiä.
Sitten suurin osa mun entisistä seurustelukumppaneista on ollut luonnehäiriöisiä. Samaan syssyyn on haukuttu sekä pihtariksi, mäkipeuraksi että hulluksi.
"Kyse on riidasta entisen puolison kanssa."
No niin nyt on saatu exät mukaan tähän keissiin. Kyse varmaankin ollut huoltajuuskiistasta. Tähän nyt ei voi yhtään kukaan muu sanoa yhtään mitään. Joten ihan turha tästä alottaa mitään , pitäisi ensin tietää kuka ex on edes? Turha tässä vanhoja asioita on kaivella. Ukkeliahan ei ole edes syytetty mistään muusta kuin ruumiin kätkemisestä. Voinut olla vahinkokin.
Katkera exä. Se tästä vielä puuttui.
"kyllä minä muistan vuonna -78 kun....."
Saadaanko vielä miehen kätilö synnytysosatolta lehtien sivuille kertomaan miten "näin silloin jo silmistä että...."?
Tuo on todella outoa, että Sote ammattilaisilla ei tutka värähdä jos joku syyttää jotain hulluksi.
Mun oma äiti on tehnyt musta 3 ilmoitusta että olen psykoosissa, vaan koska on ollut suuttunut mulle. Aina pitkä prosessi, mt arviot, mitään ei löydy.
Itse heti epäilisin jos joku toteaa että tuo on hullu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on todella outoa, että Sote ammattilaisilla ei tutka värähdä jos joku syyttää jotain hulluksi.
Mun oma äiti on tehnyt musta 3 ilmoitusta että olen psykoosissa, vaan koska on ollut suuttunut mulle. Aina pitkä prosessi, mt arviot, mitään ei löydy.
Eihän nyt korppi korpin silmää noki. Lääkärit eivät puutu toistensa asioihin, ja jos vaikka vaimonhakkaaja on poliisi, silloin tutkintavaihe jää jumimaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt LÄÄKÄRIÄ epäillä! Sossutädeillä kusenpolttamat alkkarit märkinä kun LÄÄKÄRISETÄ, PSYKIATRISETÄ vääntää turpansa psykohymyyn!
No eiköhän tuollaisessa tapauksessa ole täysin selvää, että arvion vastapuolen mielenterveydestä oikeusjuttuun liittyen tekee joku ihan muu kuin se, joka on oikeusjutussa itse osallisena.
Tikkanen on tuolla vain nolannut itsensä perusteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Exän nimi on mahdollisesti Inka Tikkanen ja heillä on kaksoset.
Väärin. Inka Tikkanen on Roopen kaksossisko.
Vierailija kirjoitti:
Exän nimi on mahdollisesti Inka Tikkanen ja heillä on kaksoset.
Ei kun eikö se ollut niin että ovat kaksoset.
Ihanaa, että tämä creepy hyypiö sai oikeuksiensa rajoittamisesta huolimatta tehdä kuitenkin töitä julkisen sektorin terveydenhoidon parissa.
Mistä sinä tiedät oliko ex "terve"? Esim.narsistit (paksunahkainen - ohutnahkainen) vetää herkästi toisiaan puoleensa
Kyllä sellaista tapahtuu, että joku perusjumppa antaa diagnooseja esim kumppanilleen. Pitäiskö siitä olla huolissaan.?
Ai kauhea. Se on varmaan pelottavaa jos ammattilainen kumppanina väittää hulluksi.