Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ullanlinnan tappajalääkäri oli väittänyt tervettä ex kumppania hulluksi..

Vierailija
19.12.2022 |

Iltalehdessä

Ovat olleet käräjillä jo ex puolison kanssa riidan seurauksena ja mies yrittänyt käyttää asemaansa hyväksi väittämällä tervettä naistaan hulluksi

Jotenkin niin arvasin tämän. Eipä tullut yllätyksenä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni. Klassinen kaasuvalottava psykopaattihan se siellä.

Vierailija
42/60 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä, joiden mielestä eksät on aina hulluja on luonnehäiriöisiä.

Tämä. Jos joku kertoo eksänsä olevan hullu narsisti tai psyko, ovat itse luonnevikaisia 99 % varmuudella. Nähty monta kertaa. Mitä pahemmin mustamaalaa eksää, sitä hullumpi o yleensä itse ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten suurin osa mun entisistä seurustelukumppaneista on ollut luonnehäiriöisiä. Samaan syssyyn on haukuttu sekä pihtariksi, mäkipeuraksi että hulluksi.

Siis mikä on mäkipeura? Aika huvittava mielikuva, sori siitä. 

Joskus 50-60-luvulla stadissa oli "linjojen mäkipeurat" tarkoitti tietyn alueen ilotyttöjä.

Vierailija
44/60 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän ap tietää sanoa varmuudella ettei lääkäri ollut oikeassa?

samaa mietin...ei kai turhaan keksi sairauksia... mut tää on tätä. Nainen on aina kaunein, älykkäin, viisain, tervein, ja viattomin. 

Vaikka Tohtoriksi psykiatriasta väitellyt kertoisi asianlaidan.

No ehkä tohtori on hieman jäävi arvioimaan enää kenenkään mielenterveyttä.. Tuollaisen teon jälkeen vähän vaikea vakuuttaa enää ketään omasta asiantuntijuudestaan toisten ihmisten mielenterveyden suhteen. Pieni vika, mutta kun on päässä..

Vierailija
45/60 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään hyvältä kuulostanut, että HBL:n mukaan nuorelle naisasiakkaalle sanonut "Vaikutat kyllä erittäin mielenkiintoiselta tyypiltä, sinun kanssasi voisin puhua paljon pidempäänkin." Ehkä groomannut nuoria asiakkaitaan ja saanut siitä sen oikeuksien rajoituksen? Jossain suomenkiel. lehdessä oli jonkun kollegan haastattelu otsikolla "Puun takaa tuli", ja hänkin nosti erikseen, että oli kovasti vikitellyt nuorempia naisia. Ja siinä legendaarisessa 200-sivuisessa ketjussa eräs hänen kollegakseen itsensä esitellyt henkilö sanoi jo lauantaina jotain nuoremmista naisista. 

Miksi psykomiehet ovat aina kiinnostuneita itseään reilusti nuoremmista? Helppoja manipuloitavia?

Vierailija
46/60 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mäkipeuralla tarkoitetaan alkoholistinaista

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.hs.fi/…

Vierailija
47/60 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsujen ja psykojen eksät ovat yleensä "hulluja".

Vierailija
48/60 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään hyvältä kuulostanut, että HBL:n mukaan nuorelle naisasiakkaalle sanonut "Vaikutat kyllä erittäin mielenkiintoiselta tyypiltä, sinun kanssasi voisin puhua paljon pidempäänkin." Ehkä groomannut nuoria asiakkaitaan ja saanut siitä sen oikeuksien rajoituksen? Jossain suomenkiel. lehdessä oli jonkun kollegan haastattelu otsikolla "Puun takaa tuli", ja hänkin nosti erikseen, että oli kovasti vikitellyt nuorempia naisia. Ja siinä legendaarisessa 200-sivuisessa ketjussa eräs hänen kollegakseen itsensä esitellyt henkilö sanoi jo lauantaina jotain nuoremmista naisista. 

Vikitellyt nuoria naisia, kun ollut itsekin nuori. 🤦🤦🤦 Osalla lähtee nyt ihan laukalle täällä, Lukekaa edes jutut kriittisesti ajatellen.

Lääkärit eivät saa vikitellä asiakkaitaan nuorena eivätkä vanhana.

Vierailija
49/60 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/2009092210290021

Yle: Väkivalta on geeneissä

Puolet suomalaisista kantaa väkivaltaan altistavaa geenimuotoa, kertoo Yle Uutiset.

Vierailija
50/60 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Jos joku kertoo eksänsä olevan hullu narsisti tai psyko, ovat itse luonnevikaisia 99 % varmuudella. Nähty monta kertaa. Mitä pahemmin mustamaalaa eksää, sitä hullumpi o yleensä itse ollut.

Tässä. Terveen ihmisen jutut tunnistaa myös itsereflektiokyvystä. Että vaikka exässä olisi oikeasti vikaa, kykenee näkemään myös omat puutteensa.

Vierailija
51/60 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä. Terveen ihmisen jutut tunnistaa myös itsereflektiokyvystä. Että vaikka exässä olisi oikeasti vikaa, kykenee näkemään myös omat puutteensa.

Ja mehän emme tiedä miten hyvin psykiatri tätä tekee, kun meillä ei ole siitä yhtään mitään tietoa eikä sen puoleen mitään, mistä sitä voisi päätelläkään.

Vierailija
52/60 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä mies, oikea hirviö. Tutkinut väkivaltaa ja itse tappaa.

Varmaan kokenut vetoa aihetta kohtaan ja siksi hakeutunut alalle. Keksinyt keinon päästä väkivallan pariin tavalla, jolla saa statusta ja rahaa itselleen.

Eikös ammatinvalinta menekin juuri noin.

Vierailija
53/60 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on just ihan sitä perusvallankäyttöä mitä psykiatriassa käytetään. Kaikki saadaan käännettyä potilaan viaksi.

Vierailija
54/60 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samaa mietin...ei kai turhaan keksi sairauksia... mut tää on tätä. Nainen on aina kaunein, älykkäin, viisain, tervein, ja viattomin. 

Mulla taas alkoi/alkaisi hälytyskellot soida kun jossain luki että oli puhunut (itsestään) ja omasta suvusta. Eikös se potilas tai terapiassa oleva ole se jonka kuuluisi kertoa omat asiat ja lääkäri tai terapeutti kuuntelee? Toki lääkäri kertoo diagnoosin ja terapeutti tukee mutta silti. Mulla myös kokemusta psyk sh jotka kertoo omat asiat vastaanotolla eikä muista potilaan juttuja. Kai sitten odottivat eläkkeelle pääsyä mutta apua en saanut. Kovasti hekin tuota terapiaa markkinoivat mutta nyt kyllä nousi kynnys entisestään.

Vierailija
55/60 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tästä tapauksesta muuta kuin mitä olen lehdistä lukenut, mutta tulee mieleen yksi oma parisuhdekokemus.

Minulla on eksä, jonka mielestä minusta tuli hullu jo suhteen ensimmäisen vuoden aikana. Älysin lähteä lopullisesti vasta liian pitkän ajan päästä, mutta ei siitä nyt sen enempää. Myös minun eksäni oli erittäin itsevarma, miellyttävä ja joviaali seuramies joka suuntaan silloin kun oli muita paikalla.

Hänellä oli tällaisia täysin käsittämättömiä hetkellisiä flippaamisia, jotka tulivat kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kerran oltiin kesällä rantakalliolla ja tuli jotain kinastelua, jonka minä käsitin leikkimieliseksi. Kiusoittelin jotain takaisin, ja yks kaks äijä työnsi minut kalliolta mereen vaatteet päällä. Minulla oli puhelin, lompakko ja avaimet taskuissa tietysti, ei äijä edes tiennyt mitä kaikkea mahdollisesti pilalle menevää minulla oli päällä. Eksä ei hämmentynyt yhtään, vaikka itkin pelästyksestä.

Äijä käyttäytyi jälkeenpäin kuin mitään ei olisi ollut tapahtunut. Ei ollut vihainen tai kuohuksissa, ei pyrkinyt selvittelemään, ei pyytänyt anteeksi, saattoi vain sanoa että minulla ei ole huumorintajua. Luottamus alkoi rapautua noista oudoista hetkistä, ja niistä oli vaikea puhua edes tutuille, koska eihän kukaan normaali tee tuollaista. Oli jotenkin vaikea saada kiinni, että mitä on meneillään, koska hän ei vaikuttanut aggressiiviselta missään kohtaa. Näitä siis sattui jo ennen kuin varsinaiset hulluussyytökset alkoivat.

Tulee jotenkin samanlaisia viboja.

Vierailija
56/60 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi psykomiehet ovat aina kiinnostuneita itseään reilusti nuoremmista? Helppoja manipuloitavia?

Kokemusta narsisteista ja he molemmat olivat kiinnostuneita vain hyvin nuorista naisista ja yleensä myös hyvin hoikista. Ja jos heiltä kysyi oliko treffikaveri ollut kiva, niin ainoa mistä muistettiin mainita oli, että se likka oli arkkitehtiopiskelija tai siitä tulee lääkäri tai se on varakkaasta perheestä. Kertaakaan ei kiinnostunut köyhemmästä väestä. Tämäkin käytös on erittäin tyypillistä narskuille.

Vierailija
57/60 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tästä tapauksesta muuta kuin mitä olen lehdistä lukenut, mutta tulee mieleen yksi oma parisuhdekokemus.

Minulla on eksä, jonka mielestä minusta tuli hullu jo suhteen ensimmäisen vuoden aikana. Älysin lähteä lopullisesti vasta liian pitkän ajan päästä, mutta ei siitä nyt sen enempää. Myös minun eksäni oli erittäin itsevarma, miellyttävä ja joviaali seuramies joka suuntaan silloin kun oli muita paikalla.

Hänellä oli tällaisia täysin käsittämättömiä hetkellisiä flippaamisia, jotka tulivat kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kerran oltiin kesällä rantakalliolla ja tuli jotain kinastelua, jonka minä käsitin leikkimieliseksi. Kiusoittelin jotain takaisin, ja yks kaks äijä työnsi minut kalliolta mereen vaatteet päällä. Minulla oli puhelin, lompakko ja avaimet taskuissa tietysti, ei äijä edes tiennyt mitä kaikkea mahdollisesti pilalle menevää minulla oli päällä. Eksä ei hämmentynyt yhtään, vaikka itkin pelästyksestä.

Äijä käyttäytyi jälkeenpäin kuin mitään ei olisi ollut tapahtunut. Ei ollut vihainen tai kuohuksissa, ei pyrkinyt selvittelemään, ei pyytänyt anteeksi, saattoi vain sanoa että minulla ei ole huumorintajua. Luottamus alkoi rapautua noista oudoista hetkistä, ja niistä oli vaikea puhua edes tutuille, koska eihän kukaan normaali tee tuollaista. Oli jotenkin vaikea saada kiinni, että mitä on meneillään, koska hän ei vaikuttanut aggressiiviselta missään kohtaa. Näitä siis sattui jo ennen kuin varsinaiset hulluussyytökset alkoivat.

Tulee jotenkin samanlaisia viboja.

Minut jätettiin kävelemään pilkkopimeässä vieraassa maassa missä ei ollut ketään mailla halmeilla. Eikä puhettakaan että hänessä olisi ollut mitään vikaa. Minussa vaan kun kehtasin sanoa että ajaa hiljempaa, kun 60 rajoituksella ei voi ajaa 120 km/h.

Vierailija
58/60 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykääpä kurkkaan sitä pitkää narsitien keksutelut-ketjua,   miten palstalaisilla exät narskuja aina.

Riidanhaluiset haukkumassa exiään porukalla.

Vierailija
59/60 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas alkoi/alkaisi hälytyskellot soida kun jossain luki että oli puhunut (itsestään) ja omasta suvusta. Eikös se potilas tai terapiassa oleva ole se jonka kuuluisi kertoa omat asiat ja lääkäri tai terapeutti kuuntelee? Toki lääkäri kertoo diagnoosin ja terapeutti tukee mutta silti. Mulla myös kokemusta psyk sh jotka kertoo omat asiat vastaanotolla eikä muista potilaan juttuja. Kai sitten odottivat eläkkeelle pääsyä mutta apua en saanut. Kovasti hekin tuota terapiaa markkinoivat mutta nyt kyllä nousi kynnys entisestään.

Tämä!

Ihan mikä tahansa palvelun tarjoaja mutta ennen kaikkea lääkäri!

Minä törmäsin fysioterapeuttiin, joka ensimmäisen (ja viimeisen) session aikana käytti 60 minuutista n 55 minuuttia omasta elämästä kertomiseen. 

Epämiellyttävää mutta myös pelottavaa.

Vierailija
60/60 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän