Mitä teit tänään yhteiskunnan hyväksi
Mitä teitte tänään yhteiskunnan hyväksi tai jotain täysin epäitsekkäästä syystä tehtyä, muuta kuin verojen maksaminen?Minä talutin naapurin mummon kauppaan kun oli niin saakutin liukasta.Huomenna vien hänet Tammiston Lidl jouluostoksille
Kommentit (25)
Säästin sähköä, kun ainoat käyttämäni sähkölaitteet olivat yhden huoneen pieni valaisin, jääkaappi ja puhelimen laturi. Säästin luontoa saasteilta, kun en käyttänyt autoa, kuten en ole käyttänyt moniin vuosiin. Säästin tulevia hyvinvointialueita terveydenhuoltomenoilta, kun kävin lenkillä, en syönyt sokeria ja pidin painoindeksini pienenä. Lisäksi päätin tämän joulun hyväntekeväisyyskohteen.
Olen ollut pienen ihmisen asialla. Ilmaisin mielipiteeni erään vanhuksen huonosta kohtelusta. Vaadin myös päivitystä tilanteeseen. En jätä tätä tähän.
Maksoin vapaaehtoisestu runsaasti ylimääräisiä veroja ja ostin kaljaa ja kossua.
verot ja kossu tämä ikuinen paradoksi sydän
Oikeastihan kysymyksen tulisi kuulua: mitä yhteiskunta teki tänään hyväksesi? Useimmiten vastaus taitaisi olla: ei mitään tainsitten, haittasi taas elämääni niin vietävästi.
Yhteiskunnan eteen en tee mitään, en käy töissäkään koska verorahat käytetään täyteen humpuukiin nykyhallituksen toimesta. Huolehtin omasta perheestä ja lähipiiristä. Autan tuntematontakin jos kohdalle osuu paikka. Ja Ukrainaan olen lahjoittanut vähän.
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelin itseni ta***mista, niin sitten yhteiskunnalla on yksi loinen vähemmän, sillä en käy töissä tai koulussa.
N.20
Todennäköisesti sinä säästät luonnonvaroja huomattavasti enemmän kuin keskiverto työssäkäyvä, ja hiilijalanjälkesi ja osuutesi luontokadon kiihdyttämiseen on heihin verrattuna pieni.
Annoin sosiaalityöntekijälle 6 paria itse neulomiani villasukkia annettavaksi joululahjoina kotikuntamme lapsille ja vanhuksille.
Lahjoitin Punaiselle Ristille 300 euroa Ukrainan avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelin itseni ta***mista, niin sitten yhteiskunnalla on yksi loinen vähemmän, sillä en käy töissä tai koulussa.
N.20Todennäköisesti sinä säästät luonnonvaroja huomattavasti enemmän kuin keskiverto työssäkäyvä, ja hiilijalanjälkesi ja osuutesi luontokadon kiihdyttämiseen on heihin verrattuna pieni.
Jep! Sekin vielä. Eli kaikki hyötyvät kuolemastani. :)
Sama.
Ostin tupakkaa,josta valtio saa tupakkaveron. Tankkasin auton sekä kävin viinakaupassa, näistä kilahti rahaa valtion kassaan.
Ostin kallista ruokaa k.kaupasta.
Laitoin 5 euroa keräykseen avuntarpeessa oleville lapsille Afrikkaan. Ruotsalainen lääkäri kerää ja auttaa.
Kävin ravintolassa ja kahvilassa eli tuin yritystoimintaa.
tilasin jouluviinat saksasta ilman veroa kelan rahoilla.ostin nuuskaa pimeesti kelan rahoilla.kävin käsihoidossa kalliossa runkrunk kelan rahoilla.käyn huomenna hakee hesarilta ruokasäkin ilmatteeksi :)
Virtsasin yleisen vessan lauteille
Ei enää äitiyspaketteja ulkomaalaisille joilla muu kansalaisuus se säästää ja koska ne myy ne.
Kaikkein eniten yhteiskuntaa hyödyttää se että huolehdin itsestäni.