Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit tänään yhteiskunnan hyväksi

Jermakki
19.12.2022 |

Mitä teitte tänään yhteiskunnan hyväksi tai jotain täysin epäitsekkäästä syystä tehtyä, muuta kuin verojen maksaminen?Minä talutin naapurin mummon kauppaan kun oli niin saakutin liukasta.Huomenna vien hänet Tammiston Lidl jouluostoksille

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tänään tehnyt mitään, mutta ilmeisesti aion tänäänkin kirjoittaa jollekin keskustelupalstalle kommentin tuulivoiman ongelmista tuulivoimaloiden lähellä asumaan joutuville. Ajattelen, että jos pari ihmistä kirjoitusteni johdosta ymmärtää tuulivoimaloiden ongelmallisuuden lähellä asumuksia, niin vähitellen tietoisuus on niin suurta, että se tavoittaa päättäjätkin, jotka usein toimivat hyvin reaktiivisesti. Ja siten ehkä jonain päivänä Suomeen saadaan ajantasaiset tuulivoimarakentamista säätelevät lait.

Vierailija
22/25 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkasin punaisen ristin joulukeräyspataan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin sosiaalityöntekijälle 6 paria itse neulomiani villasukkia annettavaksi joululahjoina kotikuntamme lapsille ja vanhuksille.

Tämä lämmittää minun sydäntä. Itse keräsin Ukrainan lapsille lääkkeitä ja ähetin sekä laatikollisen vaippoja ja yhden Nalle Puh .

Vierailija
24/25 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin lääkkeeni

Vierailija
25/25 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko päivän kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi