Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukevasti keski-ikäiset naiset: mistä te aidosti ilahdutte?

Vierailija
19.12.2022 |

Pitäisi keksiä joku oikein spessu lahja keski-ikäiselle naiselle, jolla on jo oikeastaan kaikkea. Koruja, asusteita, astioita, koriste-esineitä häneltä löytyy jo omasta takaa.

Haluaisin hankkia jotain, mikä aidosti ilahduttaisi. Ideoita?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se on lähinnä ajatus, että lahjan antaja on muistanut minua. Joten aika sama lopulta mitä ostaa. Joku hyvä kirja esim. on aina kiva. Mutta tosiaan, kun on kaikkea tarpeellista jo, ja rahaa hankkia itse mitä haluaa, ei sillä lahjan sisällöllä ole niin kauheasti loppujen lopuksi merkitystä.

Vierailija
2/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookbeat lahjakortti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän lomamatka. All inclusive.

Ei lapsia mukaan.

Vierailija
4/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevasti? Miksi pitää olla ylipainoinen?

Vierailija
5/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraksi johonkin laavulle, konserttiin tms. Toisaalta kyllä kukkakin ilahduttaa.

Vierailija
6/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on perheenjäsen, tee jotain mitä hän on sanonut sata kertaa, että sinun pitäisi tehdä. Muutenkin arvostan tekoja, en ostamista. Vaikka joku itse tehty ruokalahja, jos et muuta keksi.

Vierailija
7/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooppera- tai konserttiliput kuulostaa mukavalta.

Vierailija
8/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vähän tietää, mikä sun suhde on tuohon naiseen. Onko romanttinen, onko lähisukulainen, kaukaisempi sukulainen, ystävä, työkaveri, mikä? Se vaikuttaa aika paljon.

Vierailija
9/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai asusteita voi olla liikaa? Ei edimerkiksi yhtään Chanelin, Diorin tai Hermesin huivia mahdu minnekään?

Vierailija
10/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämyslahja tai itse tehty, tai kaunis kukkakimppu.

Vierailija
11/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on kissa, niin älä unohda korkealaatuista (lue sairaankalliita) kissan annosruokia.

Lämpösukat joissa on söpöjä koristeita. (siis söpöt ja kauniit, eikä missään tapauksessa geriatriasukat).

Jos hän harrastaa puutarhaa ja kukkia, niin jotain harvinaisia kukkasipuleita tai öky kiinanruusu.

Vierailija
12/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä joku juttu hänen harrastuksistaan, ei tarvitse olla kalliskaan. Itse ihastuisin jostain uudesta kauniista uistimesta - tai vaappujen tekopaketista, tee itse oma vaappusi! Minä harrastan uistelua.

Vierailija
13/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille orgasmi , jalkahieronta ja suklaarasia

Vierailija
14/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon raitapaita

Vierailija
15/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko tukevasti keski-ikäinen, mutta melko keski-ikäinen kuitenkin. Eniten ilahduttaisi valmiiksi tehty ruoka. Makaronilaatikkoa, kinkkukiusaus tai ihan mikä vaan helposti syötävä ja vaikka annoksina pakastettava.

Vierailija
16/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa lahjakortti johonkin ihan H&M.:lle tai Cocopandaan olisi minulle mieluinen lahja, mut mulla ei olekaan kaikkea, päinvastoin, esim tulevaksi kesäksi ei ainoitakaan ehjiä kenkiä. Terv: Autoton, kortiton, pienellä paikkakunnalla(jossa ei mitään vaatekauppoja) asuva köyhä. Vaate- tai kosmetiikkalahjakortti menisi omiin tarpeisiin, joku s-lahjakortti menisi vaan arkisesti ruokaan.

Vierailija
17/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin: ei mitään tavaraa, joka jää pyörimään nurkkiin, jos ei sitä varta vasten ole toivottu. Kaikki sellainen, minkä voi käyttää pois arjessaan on jees: hyvä pullo viiniä, sieviä kynttilöitä, joku vähän parempi maustettu kahvi, suklaa jne. on jees. Tai lahjakortti esim. hemmotteluhoitoon, kampaajalle, ravintolaan tai hierontaan. Itseäni ilahduttaisi kyllä joku kaunis jouluinen kukka-asetelmakin. 

Vierailija
18/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ehkä vähän tietää, millainen ihminen. Mulle jotkut teatteriliput tai kauneushoitolan lahjakortti saati merkkihuivi tai koru olisi lähinnä painajaismainen lahja.

Tykkäisin kirjasta, jostain retrovideopelistä tai söpöstä mukista. Tai mun mukaan nimetystä tähdestä tai sellaisesta hassusta arvonimestä jonka voi briteissä ostaa. Mutta en varmastikaan edusta keskivertoa tukevaa keski-ikäistä makumieltymyksiltäni vaikka muuten keskiverto tukeva keski-ikäinen olenkin.

Vierailija
19/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti naurujoogaan.

Vierailija
20/95 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukevasti? Miksi pitää olla ylipainoinen?

Ap ei tarkoita massaa, vaan sitä, että ikää on sen verran, että on selvästi keski-ikäinen, mielestäni 50v ja yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän