Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mielta näistä lahjoista 9v.tytölle

Vierailija
12.11.2006 |

uusi kamerakänny, plikka2 + pelejä, alias juniori sananselityspeli, 4 brazy nukkea, askartelutarvikkeita, karaokevehkeet sekä 50e lahjakortti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa jos satsaa lasten lahjoihin.

Vierailija
2/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun näitä kommentteja lukee niin en edes uskalla kertoa mitä mun seitsemänvuotias tytteli saa...jos rahaa on niin miksikäs ei. mä ainakin rakastan lahjojen ostamista! Just tulin tukholman reissulta ja tyttärelle sekä 1,5 v pojalla kertyi ainakin vaatteita, leluja ja koriste-esineitä... eikä ainakaan vielä kukaan ole mulle tullut sanomaan et lapset ois hemmoteltuja!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset saavat mutuaman lahjan... tossahan on ihan valtava määrä tavaraa ja hintavaa. Mutta mikäs siinä jos haluaa ja on varaa ostaa. Meillä ei opeteta lapsille että jolu on kalliiden lahjojen juhla vaan ihan muun syyn takia vietämme joulua.

Vierailija
4/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jotain pienempää lisäksi. Lapset on vasta 4 ja 1,5 v.

Vierailija
5/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa lapsi olla hemmoteltu tapaus.

Vierailija
6/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamaa.

Vierailija
7/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt JO saa noin paljon ja kalliita lahjoja. Vaatimukset kasvaa, kun oppii tuommoiseen.

Vierailija
8/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle, eiköhän tämä lahjamäärä ihan riitä. Muista myös vaikkapa leipoa pipareita lapsen kanssa ja tehdä kaikkea muuta kivaa jota voi tehdä yhdessä ennen joulua ja joulun aikanakin (ja myös sen jälkeen). Eiköhän se siitä, uskon että teille tulee oikeen mukava joulu :-)

Vierailija
9/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä myös " olen aina hemmoitellut" tyttöäni. ap

Vierailija
10/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4 lasta ja esikoinen sai vasta 13 vuotiaana ekan kännykän, nuoremmilla (10, 9 ja 5 vuotiaat) saavat odottaa samaan ikään kännyä. Ja esikoiselle ostettiin aivan normaali känny ei mitään kamerakännykkää. No asiaan taas.. joillakin ihmisillä tai aika monellakin on tapana OSTAA HUOMIOTA lapselle.

Vierailija
11/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jopa osittain liian ' ' hienoja' ' lahjoja 9-vuotiaalle, tai siis itse ostaisin osan noista vasta yli 10-vuotiaalle.

Vierailija
12/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla ongelmisa itsesi kanssa.

Tuollainen tavarapaljous kerralla ei tee ketään sen onnellisemmaksi. Kuulostaa täysin ääliömäiseltä.

Vierailija
13/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä sen yli ja panostaa siihen että tytölle kehittyisi hyvä itsetunto ja näkisi isättömyyden vain yhdenlaisena elämänkohtalona.

Ei häneltä puutu mitään, hänellä on jo kaikki.

Vierailija
14/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MP3 soitin vielä puuttuu. Monet kaverit varmasti saavat sellaisen ja voi tytölle tulla paha mieli jos jää ilman.

Meidän asuinalueella ainakin lähes jokaisella 9v on kamerakännykkä.

Vierailija
15/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kotiteatteri jutut? Jos ei ole niin kipi kapi hakemaan ettei itku yllätä aatto iltana

Vierailija
16/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset antaisi osaa lahjasta rahana lapselle (ennakkoperintöä jollekin tilille), jonka lapsi saisi täysi-ikäisenä tms. omaan käyttöönsä. Kun tulee liikaa lahjoja, kohta ei enää mikään ilahduta. Itse painiskelen saman ongelman kanssa (itseni kanssa), kun haluaisin antaa lapsilleni vaikka mitä!

Vierailija
17/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen verran meillä vanhemmilla on aivoja päässä, että ei korvata huomiota kalliilla " leluilla" . Toki ostetaan lapsille jotain kallistakin, mutta harvemmin. Eikä meidän mielestä joulu tarkoita sitä, että ostellaa lapsille aivan kaikkea kivaa ja jätetään lapset muuten huomiotta.

Vierailija
18/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

playstation ? en tiedä onko tytöt niin innostunu noista peleistä, mä ostasin jotain muuta ton tilalla.

Vierailija
19/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskään kukaan muu ole niihin hukuttanut. Eikä ole ollut ongelma, eli eiköhän tuossa ole jo ihan riittävästi yhdelle kertaa. Eikö lapsella ole isää vai eikö vain tapaa häntä? Itselleni tapaamiset, vaikka harvoin olikin oli paljon tärkeämpiä, kuin että olisin jotain roinaa häneltä saanut.

Vierailija
20/22 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa on rahtunen liikaa,mutta älä ap ainakaan enempää osta!!

Minusta JOKO pleikka TAI kamerakänny,ei molempia samalla kertaa,ovat niin arvokkaita lahjoja. Toisen voisi vaikka säästää synttäreille (jos niihin ei olis paljoa aikaa tmv...)

Meillä tehdään niin,et lapsi saa 2 lahjaa meiltä vanhemmilta,toinen on aina joku " isompi" ,mikä on ollut must lapselle (esim tänä vuonna poika on puhunut eniten kitarasta). Ja toinen on sitten joku tarpeellinen,joka ois ostettu muutenkin :) (tänä vuonna tuo on uusi reppu).

Meidän lisäksi poika saa lahjoja mummulta&papalta (heiltä tulee joku peli,jota poika oli erikseen toivonut),toiselta papalta (aina rahaa,50e),mun veljeltä perheineen (jotain,eivät kysy mitä ostaisivat,vaan yllättävät,hyvin osaavat ostaa,mm viime vuonna tuli muutama hyvä kirja) ja miehen siskon perheeltä (kummit samalla),yleensä jotain hyödyllistä,kuten vaatetta

TÄSSÄ on minusta jo aikalailla tarpeeksi yhdelle 10v pojalle!!!