Olen influenssassa ja pelottaa jo valmiiksi nuo päivystyksen ruuhkat/terveysasemalle ajan saaminen :(
Vielä olen hengissä, mutta keuhkoihin sattuu ja korvia särkee. Kuume sahaa. Jos olen saanut keuhkokuumeen, joudun menemään päivystykseen, sillä omalla terveysasemalla ei ole röntgeniä eikä labraa. Olen niin väsynyt, että en todellakaan jaksa jonottaa tunteja. Yksityiselle jos menen, niin tilini on tyhjä sen jälkeen :(
Kommentit (30)
SOITA VÄLITTÖMÄSTI 112! OIKEESTI SOITA!!!
Kannattaa myös tehdä lista mieleisestä hautajaiskukista ja minkä väriseen kuolinasuun haluat pukeutua.
Oireeton influenssa on runnellut minua jo kolme viikkoa, enkä ole saanut minkäänlaista hoitoa. Pelkään, että olen superlevittäjä eli ns. influensseri.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät keuhkokuumetta?
Ei ap mutta pelkään, koska viimeksi bakteeri oli keuhkojen lisäksi myös veressä jo seuraavana aamuna siitä, kun oireet alkoivat. Vielä senkin jälkeen, kun sain antibiootin menemään suoneen olo vaan paheni ja paheni. En ole elämässäni ollut niin huonossa kunnossa ja täysi toipuminen otti puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät keuhkokuumetta?
Ei ap mutta pelkään, koska viimeksi bakteeri oli keuhkojen lisäksi myös veressä jo seuraavana aamuna siitä, kun oireet alkoivat. Vielä senkin jälkeen, kun sain antibiootin menemään suoneen olo vaan paheni ja paheni. En ole elämässäni ollut niin huonossa kunnossa ja täysi toipuminen otti puoli vuotta.
Tuo auttoi aloittajaa varmasti paljon.
Siis mikä ihmisiä vaivaa kun pitää olla noin ilkeä ap:lle? On sairaita vastauksia täällä...Kyllä huomaa palstan vit tuiluista että Suomen mt-huolto on aivan retuperällä...
Kannattaa mennä sinne Omaolo-tietokantaan. Sieltä löytyy oireiden mukaisesti ohjeet, miten pitää toimia.
Influenssa sattuu joka paikkaan, keuhkokuume tulee myöhemmin se on jälkitauti. Lääkettä vaan ja levähtää.