Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitkä ovat "vähimmäisvaatimuksesi" kumppanille?

Vierailija
18.12.2022 |

Nyt ei puhuta unelmanaisesta vaan naisesta, jonka ylipäätään voisit nähdä romanttisesti ja parisuhdemielessä. Millaisia ominaisuuksia pidät tärkeimpinä ja olennaisimpina parisuhdetta ajatellen, mikä olisi plussaa mutta puuttuminen ei haittaisi, entä korvaako jokin ominaisuus toista tai sen puutetta?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säännöllistä päihteidenkäyttöä, ei lapsia eikä halua niitä, ei amis tai elämänkoulu.

Vierailija
42/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minimiominaisuudet:

Hoikkuus

6/10 ulkonäkö

Yhteensopiva luonne

Liikunnallisuus ja halu liikkua yhdessä

Haluaa lapsia

Ööö, mitä tarkoittaa 6/10 ulkonäkö? Ja mikä on oma ulkonäkösi, oletko miehenä 6/10? Ja mitä se tarkoittaa?

Vastaisitko, olisitko niin ystävällinen?

https://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale…

Tuosta voi ottaa mallia esimerkiksi 5/10 naisten osalta eli mikä on alle riman.

Tuon 6/10 rivin osalta moni noista voisi olla 7/10, joten se ei ole ihan niin täsmällinen.

Mutta nämä on sellaisia suuntaa antavia.

Wow, täähän oli hauska. Mä olen varmaan about 8 (7-9). Mutta tuossa on kyllä esim. 7 rivistössä naisia, jotka paremmalla ilmeellä olisivat 9. Mut mulla on pari lasta, niin varmaan olen sitten 6, vai laskeeko vielä enemmän? Sivuhuomautuksena, että olen hyvätuloinen (100keur/v), eli elättäjää en ole vailla. Sinkkuna vahvasti kuitenkin, enkä edes tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-60-90  D 170 50

Miksi tähän alapeukkuja ?

Liian laiha romuluinen

Vierailija
44/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minimiominaisuudet:

Hoikkuus

6/10 ulkonäkö

Yhteensopiva luonne

Liikunnallisuus ja halu liikkua yhdessä

Haluaa lapsia

Ööö, mitä tarkoittaa 6/10 ulkonäkö? Ja mikä on oma ulkonäkösi, oletko miehenä 6/10? Ja mitä se tarkoittaa?

Vastaisitko, olisitko niin ystävällinen?

https://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale…

Tuosta voi ottaa mallia esimerkiksi 5/10 naisten osalta eli mikä on alle riman.

Tuon 6/10 rivin osalta moni noista voisi olla 7/10, joten se ei ole ihan niin täsmällinen.

Mutta nämä on sellaisia suuntaa antavia.

Wow, täähän oli hauska. Mä olen varmaan about 8 (7-9). Mutta tuossa on kyllä esim. 7 rivistössä naisia, jotka paremmalla ilmeellä olisivat 9. Mut mulla on pari lasta, niin varmaan olen sitten 6, vai laskeeko vielä enemmän? Sivuhuomautuksena, että olen hyvätuloinen (100keur/v), eli elättäjää en ole vailla. Sinkkuna vahvasti kuitenkin, enkä edes tinderissä.

Kommenttisi pohjalta piti tarkistaa lista, joka ei edellisen kommentoijan lähettämänä kiinnostanut pastaakaan. Pika vilkaisulla kaikki yli vitosen näyttivät kivoilta, kolmosissa ja nelosissakin oli ihan ok näköisiä. Joten pidän edelleen oman asteikkoni, kiinnostaa, ehkä kiinnostaa, ja ei nyt ehkä kuitenkaan. Turhaa noin tarkoin numero arvoin tehdä jakoa. Ja ainakin vartti sitten kun vessassa kävin niin mies olen. 🤣

Ps. Enkä siis tarkoita, että kaikki käy, mutta ulkonäön puolesta esteitä oli aika vähän. Luonne sun muut ratkaisee myös.

Vierailija
45/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakkaa tai tatuointeja

Sillä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
46/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylipainoa. Ellet ole joku prosentin promille jolla se johtuu jostain taudista jolla on pitkä nimi niin ei ole tekosyitä.

Edes jonkun sortin omat ideat ja ajatukset, ei saa aatteitansa somesta yms.

Ei varoistusväriä hiuksissa, ei vaan sovi kenellekään.

Siinä ne aika lailla on.

Hiusten pituus tai tyyli, ihan sama.

Saa olla pätkä tai minua pitempi, ihan sama.

Saa olla lankku tai povipommi, ei ole väliä.

Lävistykset ok kunhan et näytä rautakaupan hyllyltä.

Tatuoinnit, no paha niitä on nyt alkaa poistamaan, oma valinta.

Työ, koulutus, aivan sama.

Harrastus, jokasella omansa, mitä minä olen siihen sanomaan.

Vierailija
47/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteeri, josta ei voi tinkiä on se, että naisen pitää nauttia seksistä ja haluta sitä seksiä oikeasti. Sellaiseen, jolle se on vastenmielistä, ei kiinnostavaa tai pahimmillaan jotain, mitä voi käyttää halutessaan jotain ei kannata hetkeksikään erehtyä sotkeutumaan. 

Toki muutamia muita ehtoja on, joita en itse jatkaisi katsella naisessa, yksi on se, että koiranomistajaa en ottaisi enkä naamatatuoitua. 

Vierailija
48/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Paino alle 100kg

-Kasvoista nätti, tästä voi joustaa, painon mukaan.

-Keskustelu luistaa

-Mielenkiinnonkohteet kohtaa jollain tasolla

-Ammattikoulun käynyt tai korkeintaan amk:n, ei yliopiston käynyttä, ovat liian pikkutarkkaa porukkaa sekä liian urakeskeisiä.

Ei mielestäni kovin suuria vaatimuksia. Itse olen perusduunari, harteikas, lihaksikas, pitkä, keskivertoisen näköinen, rehti, huomaavainen, luotettava, laajasti asioista kiinnostunut ja keskustelutaitoinen. M30

Vierailija
49/50 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei saa olla minkäänlainen ongelma, mielellään vähintään kerran päivässä. Ei kuitenkaan mitään itseään kylillä estottomasti jakanutta.

Ylipainoa ei liikaa, se on suhteellista, riippuu pituudesta ja muodoista.

Mukava luonne, jonka kanssa keskustelu sujuu ja jonka kanssa on kiva viettää aikaa.

Ei ole minkään asian/ideologian fanaattinen kannattaja.

Ei halua lapsia.

Vierailija
50/50 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-MT tasapainossa.

-Intoa uusiin haasteisiin muttei koko ajan menossa tuulten vietävänä.

-Keskustelutaitoinen. (Itse hyppäisin heti syvään päätyyn - toiset sänkyyn...)

-Luonnollisuus ilman tatuointeja, nenärenkaita jne lisukkeita vain ollakseen jotain tai herättääkseen huomiota - minun silmissä hyvää huomiota eivät ainakaan herätä. Tuo lisuke-sana koskee myös ~"ollakseen enemmän" -asenteella otettuja lisävarusteita. Ymmärrän kyllä, jos esim. mastektomia jouduttu tekemään ja korjattu sen jälkeen.

-Halu kehittyä ja oppia jotain uutta. (Kukapa ~20v on täysoppinut? Itse en koskaan tule olemaan.)

-Joustavuutta hypätä epämukavuusalueelle, myös keskustelussa!

-Hengellisesti terve eli jalat maassa. (t. itse hengellinen :) )

-Positiivinen ja rakentava asenne asioihin ja ihmisiin. (Ei se maailma negatiivisuudella parane. Jätetään loputon valittaminen niille, joiden elämäntehtävänä se tuntuu olevan...)

-Avarakatseisuus. (Mutta ei kiitos kaikkien kukkien kukkimiselle...)

-Päihteettömyys ja vapaa riippuvuuksista monissa muodoissaan sometuksesta alkaen. (Voisipa koskea vaikka lemmikkiäkin, joka voi olla 1st - silloin miehelle ei oikein ole sijaa...)

-Yleis- ja historiatietopohjaa saisi olla, että kommunikointi edes jotenkin samalla tasolla. (Taas akateeminen nippelitietopohja ehkä överiä minulle, yleiskuva asioista kun on hallussa niin hyvä...)

-Jolle en olisi 400. kokeilu. Mutta jos molemminpuolinen oikea rakkaus sokaisee niin se on menoa sitten. Sitoutumiskykyä kaipaan.

-Libido tallella. (Minulle se ei tarkoita suorituskeskeistä penetraatiota...)

-Rehellisyys, aitous, avoimuus.

-Ei heti tuomitsemassa erilaisia ihmisiä. (Tekoja kylläkin saisi tuomita...)

-Sitoutuneisuus ettei heti olla luovuttamassa. (Ihmisiin, tehtäviinsä...)

-Ja se ulkonäkö... Hmm... Näkisin mielelläni hänen naiselliset muotonsa, jotka hän itse myös hyväksyy ja on sinut itsensä kanssa. Ja jos eivät aina häntä miellytä, niin edes intoa yleiskunnon ylläpitämiseen ettei sohvassa kuoppa syvenisi. Kuitenkaan/ts. ylitreenattu salikissa tai poika/äijämäinen olemus - käytöksestä puhumattakaan ei oikein säväytä...)

Tässä joitakin turn-on-"vaatimuslistaltani". Enpä vain ole kohdannut elämäni naista :) Tämä ei nyt ollut treffi-ilmoitus...

M40