Mies, mitkä ovat "vähimmäisvaatimuksesi" kumppanille?
Nyt ei puhuta unelmanaisesta vaan naisesta, jonka ylipäätään voisit nähdä romanttisesti ja parisuhdemielessä. Millaisia ominaisuuksia pidät tärkeimpinä ja olennaisimpina parisuhdetta ajatellen, mikä olisi plussaa mutta puuttuminen ei haittaisi, entä korvaako jokin ominaisuus toista tai sen puutetta?
Kommentit (50)
En ole koskaan ajatellut mitään vähimmäisvaatimuksia. Tietenkin kaikkia naisia, joista olen ollut kiinnostunut ovat yhdistäneet tietyt seikat, mutta eivät ne ole olleet mitään vaatimuksia. He ovat kaikki olleet miellyttävän näköisiä, mielenkiintoisia, mukavia ja empaattisia ihmisiä. Ehkä nuo ovat sitten ne vähimmäisvaatimukset?
Vierailija kirjoitti:
Lista asioista joista en voi mitenkään joustaa:
- Älykäs
- Luova
- Hauska
- Menestynyt
- Hyväntahtoinen, luotettava, lempeä
- Hyvä sängyssäEsim ulkonäkö, lihavuus, sivistys, elämänkatsomus, tyyli, pituus jne ovat kompensoitavissa, mutta mainitut piirteet ovat ehdoton ehto.
Hups vastasin naisena. No menkööt
Vierailija kirjoitti:
Minimiominaisuudet:
Hoikkuus6/10 ulkonäkö
Yhteensopiva luonne
Liikunnallisuus ja halu liikkua yhdessä
Haluaa lapsia
Ööö, mitä tarkoittaa 6/10 ulkonäkö? Ja mikä on oma ulkonäkösi, oletko miehenä 6/10? Ja mitä se tarkoittaa?
Vastaisitko, olisitko niin ystävällinen?
Vierailija kirjoitti:
Nuorena halusin naisen, jolla on isot tissit.
Kyllästyin kutenkin pian ja halusin keskustelutaitoisen naisen.
Sitten pitikin keskustella kaikesta ja kyllästyin häneenkin. Sitten halusin naisen, jolla on intohimoja elämässään.
No intohimoisesti nainen harrasti kaikkea mahdollista, eikä minulle riittänyt aikaa.
Nyt haluan naisen, jolla on isot tissit.
Eli vähän tämmöinen karrikoitu vastaus. Voi olla toivomuksia ja vaatimuksia, mutta ne eivät ehkä kuitenkaan vastaa todellisuutta.
Tämä!
Hyväluonteinen
Urheilullinen
Täyspäinen kuukauden jokaisena päivänä
Omaa tavoitteita
Ymmärtää puhetta ja perusteluja
Ei päähänpinttymiä
Ei yhäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimiominaisuudet:
Hoikkuus6/10 ulkonäkö
Yhteensopiva luonne
Haluaa lapsia
Ööö, mitä tarkoittaa 6/10 ulkonäkö? Ja mikä on oma ulkonäkösi, oletko miehenä 6/10? Ja mitä se tarkoittaa?
Aika rutjake.
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitikin keskustella kaikesta ja kyllästyin häneenkin. Sitten halusin naisen, jolla on intohimoja elämässään.
No intohimoisesti nainen harrasti kaikkea mahdollista, eikä minulle riittänyt aikaa.
Eli vähän tämmöinen karrikoitu vastaus. Voi olla toivomuksia ja vaatimuksia, mutta ne eivät ehkä kuitenkaan vastaa todellisuutta.
Eipä tule yllätyksenä, että isot tissit. Mitenkä, saako myös naiset haluta sen pitkän miehen? Kun molemmat ovat geneettistä perua, ja ei , naisen ei tarvitse hankkia niitä silareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule yllätyksenä, että isot tissit. Mitenkä, saako myös naiset haluta sen pitkän miehen? Kun molemmat ovat geneettistä perua, ja ei , naisen ei tarvitse hankkia niitä silareita.
Vastaan erinä, mutta naiset vaativat pituutta joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
- omasta mielestäni hyvännäköinen
- ei lihava (pieni ylipaino ei haittaa)
- empaattinen
- hassuttelijaluonne
- mieluummin introvertti kuin ekstrovertti
Jatkaisin listaa vielä sen verran, että
- Osaa keskustella, myös epämukavista aiheista
- Pitää seksistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimiominaisuudet:
Hoikkuus6/10 ulkonäkö
Yhteensopiva luonne
Haluaa lapsia
https://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale…
Tuosta voi ottaa mallia esimerkiksi 5/10 naisten osalta eli mikä on alle riman.
Tuon 6/10 rivin osalta moni noista voisi olla 7/10, joten se ei ole ihan niin täsmällinen.
Mutta nämä on sellaisia suuntaa antavia.
Hoikka eli kevyt jota on helppo käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako ja saako. Miehen pituus on ollut naisten ylivoimaisen enemmistön suosikkiominaisuus jo vaikka kuinka kauan.
Romanttisesti ja parisuhdemielessä on kaksi täysin eri asiaa, joten kumpaa nyt ap kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Minimiominaisuudet:
Hoikkuus6/10 ulkonäkö
Yhteensopiva luonne
Haluaa lapsia
Muuten sama, mutta ei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko vitsini pointti oli kuitenkin se, että eri asiat herättävät kiinnostusta mahdollisesti eri ikäisenä. Olisin voinut kirjoittaa myös, että vähimmäisvaatimus on että nainen hengittää, mutta fiktion ystävänä muistin sitten etteivät vampyyrit hengitä ja tajusin että aika monesta vaatimuksesta voi joustaa kun oikea ihminen tai "ihminen" osuu kohdalle. Sen verran kuitenkin tarkennan, että vaikka muutamasta miehestäkin olen unta nähnyt, niin kumppanille vaatimus on kuitenkin se, että hän on sukupuoleltaan nainen. 😎👍
T: 19
Korkea koulutus, cock-lovin-slut pitää myös olla. Monesta muusta jutusta voin neuvotella.
Mietin tuota vaatimusta henkisesti terve vai miten se sanottiin. Ymmärrän toki sen, että jokin vaikea mielenterveysongelma (skitsofrenia tms.) on raskas kumppanille, mutta kuinka monta henkisesti täysin tervettä ihmistä Suomesta löytyy? Aika moni luullakseni kokee ahdistuneisuutta ja masentuneisuutta ainakin ajoittain, kuten itsekin. Vai olenko väärässä? Jos olen, ei minulla varmaan ole toivoa löytää puolisoa.
En oikein itse keksi mitään varsinaista vähimmäisvaatimusta, koska yleisen viehättävyyden määrittelyssä piirteet voivat kompensoida toisiaan. Eli en ainakaan itse ajattele asiaa dealbreakereiden tai red flagien kautta, vaan mietin yleisvaikutelmaa.