Mitä vaimolle vuosipäivän kunniaksi?
Huomasin juuri kalenterista, että tasan viikon päästä on minun ja vaimoni vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä jo pitkään, ja haluaisin antaa hänelle jotain erityistä lahjaksi. Olen aina ollut hieman huono lahjojen antamisessa, joten tarvitsisin teiltä apua.
Mikä olisi hyvä huomenlahja naiselle? Olisi mukava, jos voisitte antaa jotain vinkkejä tai ideoita, jotka olisivat henkilökohtaisia ja merkityksellisiä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Kommentit (502)
Liikun spurgujen kanssa aina päivisin kaupungilla ja olen huomannut että itsekin alan olemaan samanlainen.
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
Illallinen tunnelmallisessa ravintolassa ja pieni kaulakoru muistoksi. Ja kukkia.
Mitä kuuluu Notre Damen kellonsoittajaille?
Vierailija kirjoitti:
Alaston siivooja nainen?
Tää on hyvä!
Mielestäni tämä on vähän turha julkaisu
Ihana tapa jakaa omaa osaamista ja tietämystä
Meillä 25v tammikuussa. Annan vaimolle eroilmoituksen ennen sitä. Nyt loppuu nalkutus.
Ei hitto luokkakokous ens viikolla
Miks miä en ymmärrä miks ihmiset aina ruvee valittaa jostain pienestä asiasta? Se on vaa pieni asia ei se mitään merkitse.
Oliko sama kysyjä kuin Joululahjakyselyssä... no, tähän sopii täysin sama vastauskin. https://tinyurl.com/2ajeuctb
Tai jotain vastaavaa.... unohda kaikki "käytännölliset" ymt. jos haluat osoittaa lahjasi olevan *hänelle*, ei mihinkään muuhun.
Miksi koira aina haukkuu peiliä? - Koska se näkee toisen koiran peilissä mutta ei tiedä että on seitse.
Kiitos hyvästä vinkistä otankin sen huomioon tulevaisuudessa
Mielestäni tämä on aika turha julkaisu
Toivotat vain hyvää vuosipäivää.
En jaksanut lukea. Ongelmasi on jotain täyttä hevonkakkaa. Suihkuun nukkumaan ja huomenna töihin.