Mitä vaimolle vuosipäivän kunniaksi?
Huomasin juuri kalenterista, että tasan viikon päästä on minun ja vaimoni vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä jo pitkään, ja haluaisin antaa hänelle jotain erityistä lahjaksi. Olen aina ollut hieman huono lahjojen antamisessa, joten tarvitsisin teiltä apua.
Mikä olisi hyvä huomenlahja naiselle? Olisi mukava, jos voisitte antaa jotain vinkkejä tai ideoita, jotka olisivat henkilökohtaisia ja merkityksellisiä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Kommentit (502)
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
Mene sinne salillesi ulisemaan pelle.
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!
Ennen vanhaan se oli se täyspitkä minkkiturkki, mutta nykyään pitää ehkä valita jokin toinen lahja. Matka, koru (kaulakoru ja korvikset) tai jotain arkea helpottavaa kuten uudet kodinkoneet, robotti imuri, kahvikone (sellainen joka jauhaa pavuista) tms.
Mulla tuli touhutippa tänään hierojalla
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Eikö hän olekin koko palstan hauskin henkilö?
Veisin itse varmaan monitasohampan
Anaaliseksi on aina nautinnollinen lahja.
Miten nuo isovanhemmat tähän edes liittyvät?