Mistä tunnistaa sinkkunaisen?
Onko mitään erityistä tuntomerkkiä mistä tunnistaa sen että nainen on sinkku? Olen 29v sinkkumies ja joka kerta kun tapaan uuden naistuttavan niin saan tietää että nainen on jo varattu.
Kommentit (28)
Kysymällä, kuten ilmeisesti olet tehnytkin.
päällepäin et voi tietää ,sitten kun kertoo
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia et halua käyttää nettitreffejä?
Huonoja kokemuksia niistä ja mulle itseasiassa ehdotettiin tätä oikeassa elämässä lähestymistä nettitreffailun sijaan.
Sinkkukorista kaupassa.
Onkohan niitä vielä.
Ei, otin kerran itse vahingossa sen, ja kun huomasin niin kyllä hävetti.
Oon naimisissa.
Sinkkunainen ostaa irtokarkkeja ja perunalastuja viikonlopuksi ja näyttää onnelliselta.
Kaupassa on helppo tunnistaa. Sillä on pienet ostokset, jotka mahtuu hyvin ostoskoriin, ja tilaakin jää vielä.
Kiimaisesta katseesta, joka viipyy liian pitkään miesten alakerrassa
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole erityisen komea ja kun kirjoitustaitoni on, mikä on niin seuran löytämine nettitreffien kautta on hyvin haastavaa kun edellisiin lasketaan vielä se, että en asu millään kovin isolla paikkakunnalla, niin mielessä piinaa kysymys kuinka kaukana asuvaa/ elävää naist sitä edes uskaltaisi netinkään kautta lähestyä.
T. Ei Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen ostaa irtokarkkeja ja perunalastuja viikonlopuksi ja näyttää onnelliselta.
Ei siksi että olisi sinkku vaan siksi, kun saa rauhassa ahmia taas paskaa. Eikä kukaan edes itse vilkaise peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Outo kuva sinkuista. Sinkut hakee viiniä ja juhlii viikonloppusin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole erityisen komea ja kun kirjoitustaitoni on, mikä on niin seuran löytämine nettitreffien kautta on hyvin haastavaa kun edellisiin lasketaan vielä se, että en asu millään kovin isolla paikkakunnalla, niin mielessä piinaa kysymys kuinka kaukana asuvaa/ elävää naist sitä edes uskaltaisi netinkään kautta lähestyä.
T. Ei Ap
Rosebrides, V o o d i . e e ja E u r o e s c o r t . Deitti saapuu sinne. Herrasmiehenä varaat hygieniatuotteita, ruokaa ja robotti-imurin.
Siitä että et haali enempää naistuttavia, ainakaan ihan kenestä tahansa. Vaan päämäärätietoisesti haet sinkkuja ja tutkit onko kiva luonne, sopiiko nainen sulle.
Mitä sinkkunaisen ostoskorissa olisi?
Sä olet jo liian vanha pariutumaan. Olisi kannattanut hakea kumppani silloin alle pari kymppisenä, jolloin suurin osa ihmistä on sinkkuja. Kolmikymppiset nyt tuppaavat kaikki olemaan varattuja ja löydät korkeintaan enää jotain jämäpaloja.
Palstamiesten mukaan ylipainosta.
Siitä, että hän on niin inhottava, ettei kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinkkunaisen ostoskorissa olisi?
Samaa kuin muillakin, mutta isot aterian ainekset saattavat puuttua.
Syön töissä ja eniten eväitä.
Sinkku 50v.
Jos naisen ostoskorissa on kondomeja, voiko päätellä mitään hänen sinkkuudestaan?