Mistä tunnistaa sinkkunaisen?
Onko mitään erityistä tuntomerkkiä mistä tunnistaa sen että nainen on sinkku? Olen 29v sinkkumies ja joka kerta kun tapaan uuden naistuttavan niin saan tietää että nainen on jo varattu.
Kommentit (28)
Varatut naiset tekevät tuttavuutta herkemmin ja heidän kanssaan ystävystyy helpommin.
Sinkut eivät ota kontaktia ja kohtelevat nuivasti. Eivät uskalla ottaa riskiä, että saisivatkin pakit.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkukorista kaupassa.
Onkohan niitä vielä.
Ei, otin kerran itse vahingossa sen, ja kun huomasin niin kyllä hävetti.
Oon naimisissa.
Mikä sen käytössä sitten niin hävettävää on? Jos on vähän ostoksia, niin miksi pitäis kantaa isoa koria tai kärryä? Itse en edes muista milloin olis viimeksi ollut ostoskärryt. Pari kertaa viikossa käyn ruokakaupassa, ja pikkukori riittää yleensä aina ostoksille. Järkevästi asetettuna siihenkin mahtuu paljon tavaraa, kaksi muovikassillista.
Joo ja oon sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet jo liian vanha pariutumaan. Olisi kannattanut hakea kumppani silloin alle pari kymppisenä, jolloin suurin osa ihmistä on sinkkuja. Kolmikymppiset nyt tuppaavat kaikki olemaan varattuja ja löydät korkeintaan enää jotain jämäpaloja.
Haloo nyt taas. Itse olin vakavassa parisuhteessa 22vuotiaasta 33vuotiaaksi. Eli olenko minäkin sitten "jämäpala" koska satuimme eksän kanssa ajautumaan tuossa kolmenkympin puolella eri suuntiin? (mies halusikin yhtäkkiä lapsia, minä en) Muutenkaan en tajua tätä että muka on joku aikaraja sille koska voi löytää parisuhteen. Omat vanhempani erosivat ollessaan 47-48vuotiaita ja molemmat löysi uuden kumppanin ollessaan yli 50vuotiaita. Aika vaikea uskoa että minun vanhempani olisi tämän maan ainoat ihmiset jotka onnistui löytämään uuden heilan vanhemmalla iällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkukorista kaupassa.
Onkohan niitä vielä.
Ei, otin kerran itse vahingossa sen, ja kun huomasin niin kyllä hävetti.
Oon naimisissa.Mikä sen käytössä sitten niin hävettävää on? Jos on vähän ostoksia, niin miksi pitäis kantaa isoa koria tai kärryä? Itse en edes muista milloin olis viimeksi ollut ostoskärryt. Pari kertaa viikossa käyn ruokakaupassa, ja pikkukori riittää yleensä aina ostoksille. Järkevästi asetettuna siihenkin mahtuu paljon tavaraa, kaksi muovikassillista.
Joo ja oon sinkku.
Itse taas en ole sinkku mutta en silti ikinä käytä ostoskärryjä. Ehkä sitten jos asuisimme miehen kanssa yhdessä mutta kun kumpikin kuitenkin on enimmäkseen vastuussa omista syömisistään niin käytän kaupassa lähestulkoon aina pikkukoria.
Kyllä se taitaa olla helpompi löytää yh, jos ei yksin kestä olla. Mistä sen sitten erottaa, että on yh?
No ainakin on kaupassa mukana lapsi (ei vauva) ja ei sormusta. Ostoksissa ei kaljaa, makkaraa, proteiinipatukoita. Voi kysellä jotain höperöä esim. missähän täällä on porkkanoita ja että et tiedä löydä mitään kun ex-tyttöystävä hoiti kauppaostokset. Sitten vaan jatkaa matkaa - mato on heitetty.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia et halua käyttää nettitreffejä?
Ei kai kukaan täysjärkinen niitä käytä. Kyllä ihmiset pitää tavata ihan kasvotusten.
Olin Alkossa viinihyllyn edessä. Myyjä, nainen, tuli kysymään etsinkö jotain erityistä? Vastasin että jotain punaviiniä ruuan kanssa. Myyjä kysyi että onko se samalla myös seurustelujuoma? Vastasin että tarvittaessa joo, ja heti perään kysyin että haluaako neiti tulla illalliselle keskustelemaan punaviini kera, kerran tämä viini olis nyt jo valittu. Sovittiin sitten seuraavalle lauantaille treffit siinä ostosten yhteydessä.
Niin että menkääpä sinne Alkoon etsimään naisseuraa, ja saatte samalla myös ne ruoka- ja juomavinkit.
Ei näihin mitään tindereitä tarvita.
Tämä. Mahdun xs-koon vaatteisiin ja olen sinkku.