Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa ihmiset jotka ajavat autoilla liikuntaharrastuksiin

Vierailija
17.12.2022 |

Menisivät pyörällä siinähän sitä liikettä tulee

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tyypit, jotka kovasti kehuvat ja mainostavat käyvänsä salilla ja treeneissä ja näyttävät silti siltä kuin istuisivat illat sohvalla sipsipussi ja dippikiulu nenän alla. Näitä riittää.

Salitreeneihin tarvitsee sitä energiaa, jotta niitä kunnon tuloksia voi saavuttaa. En nyt tarkoita herkkuja, vaan kunnollisia tukevia aterioita.

Ainaskin miehisestä perspektiivistä katsottuna näin on, mutta enpä tiedä minkälainen naisten malli on. Ihan kehonrakentajilta näin oon kuullut sanottavan.

Vierailija
62/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru tekee hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n suurin liikuntasuoritus on kävely jääkaapille CS turnauksen aikana

Vierailija
64/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää pyöräillä talvella. Pari kertaa olen kaatunut pahasti. En halua kaatua esim auton eteen.

Marraskuun alkupuolelle pyöräilin mutta sitten oli pakko ottaa auto käytöön. Toivottavasti maalsikuun lopulla pääsee taas fillaroimaan.

Vierailija
65/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen autolla, koska liiikuntaan ei ole aikaa muuten. Jos ei pääsisi 10 min salille vaan kävelisin 30 min suuntaansa, voisin käydä vain kerraan viikossa. Nykyään 4 kertaa. Miten musta tuntuu, että ap ei itse liiku?

Vierailija
66/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:n suurin liikuntasuoritus on kävely jääkaapille CS turnauksen aikana

Tämä. Kulkee varmaan autolla sinnekin.

Vierailija
67/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saasteita tarvitaan aina lisää. Ei minua pelota vaikkei niitä enää saakaan pois ilmakehästä.

Vierailija
68/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on muka ilmastonmuutos tärkeä, ja sitten ajellaan kymmeniä kilometrejä että pääsee nostelemaan painoja :DD 

Saman voisi tehdä ihan olohuoneen lattialla lähtemättä mihinkään.

Vierailija
69/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on muka ilmastonmuutos tärkeä, ja sitten ajellaan kymmeniä kilometrejä että pääsee nostelemaan painoja :DD 

Saman voisi tehdä ihan olohuoneen lattialla lähtemättä mihinkään.

Tämähän se. Maailma on pilalla, oikeasti.

Vierailija
70/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kertoo miten vieraantunut ap on liikunnasta, kun luulee että jokainen haluaisi/voisi juosta salille.

Ei ap, pitää liikkua juuri niin kun jaksaa, aina parempi kuin sohvaperunoiminen.

Vierailija
71/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla treeneihin, salille ja liikuntaharrastuksiin on absurdia!

Vierailija
72/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla treeneihin, salille ja liikuntaharrastuksiin on absurdia!

Typeriä valintoja, koska laatikon ulkopuolelle ei ajatella.

Vierailija
73/123 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kahvakuulailuun menoa autolla en kyllä ymmärrä, sen lajin kun voi tehdä kotonakin.

Mutta esim laskettelurinteeseen on 40km matkaa, ja ne sukset, monot ja kypärä painaa aikalailla.

En halua ostaa itselleni kahvakuulia, en bodypumpin tankopainoja, en kaikkia salilaitteita, en aikoinani vaikkapa steppilautaa. Vaikka osaisinkin nykyään ohjata itseäni noissa lajeissa, en osaa ohjata jazztanssia enkä keksiä koreografiaa. Minulla ei myöskään ole tiloja tanssille. Harrastan siis ESIMERKIKSI kahvakuulaa.

Vierailija
74/123 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän varmasti huvittaa, jos joku lähtee kotoaan kuntosalille hölkäten ja sitten päämärässä onkin heti henkihieverissä 😂

No mitä ihmeellistä tuossa on. Ensin tehdään aeobista liikuntaa ja sitten lihaskuntoa. 

Se on normaalia, mutta jos on aivan poikki niin sitten se on huvittavaa. En mistään hyväkuntoisten pienistä hengen vedoista puhunut.

Mitä huvittavaa on siinä, että ihminen on liikuntaharrastuksensa alussa huonossa kunnossa, mutta on kuitenkin päättänyt aloittaa? Oletko niitä, jotka vaikka salilla nauravat isompikroppaisille? Älytöntä.

Vierailija
75/123 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yleisti, mutta dorkat nostavat esiin erityistapauksia..

Vierailija
76/123 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyssari kielsi multa fillaroinnin jatkuvien hartiaseudun ongelmien vuoksi. 

Vierailija
77/123 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei vissiin tajua että ei liikunnan jälkeen jaksa muuta kuin ajella kotiin.

Vierailija
78/123 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen potenut tästä huonoa omaatuntoa, mutta päätin lopettaa ja antaa itselleni luvan huolehtia itsestäni. Jos en saa hurauttaa uimaan tai salille autolla aamulla ennen töihinlähtöä, liikkumatta jää. Illat menee lasten kanssa, myös jonkin verran liikkuen ja ulkoillen, mutta ei se itselle kuntoliikuntaa ole.

Vierailija
79/123 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitonko sanelija sinä luulet olevasi, että kuka saa omalla autollansa ajaa ja mihinkä. Aivan sama näitten nuorten osalta, ketkä eivät nykyään saisi kuulemma edes ajaa toria ympäri, niinkun aina ovat tehneet ilman, että sakot tulee. Sairaaksi on tämä maailma mennyt, ei muuta voi sanoa! Minä kävin useamman kerran liikkumassa luonnossa ja ajoin yli 10 kilometriä suuntaansa. Poimin siellä monta ämpärillistä mustikoita, vein ne ystävättärelle ja sain lääkeyrttejä vastineeksi mustikkaämpäreistä. Sinä tai kukaan muukaan ei ole mitään ihmisiä arvostelemaan muita heidän valinnoistansa!

N64

Vierailija
80/123 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu minä toki ajan yht. 52 km valotonta tietä, jep jep.

Mene lenkkeilemään.