Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa ihmiset jotka ajavat autoilla liikuntaharrastuksiin

Vierailija
17.12.2022 |

Menisivät pyörällä siinähän sitä liikettä tulee

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parhaita on kun mennään autolla jonnekin kuntosalille juoksemaan juoksumatolla :D

Vierailija
2/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen näin. Haluatko kysyä jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen aina autolla salille. Käyn kyllä samalla kaupassa.

Vierailija
4/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä toki ajan yht. 52 km valotonta tietä, jep jep.

Vierailija
5/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä kunnon vässyköitä tälläiset :D

Vierailija
6/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on matkaa 45 km suuntaansa. Kesällä loma-aikoina olen ajoittain kyllä pyöräillytkin, mutta talvisin työpäivän jälkeen harvemmin. Ja jos sattuu olemaan valmennus, niin talviaikana kun meillä ei ole maneesia, niin mitenkäs ihmeessä hevosen sinne lähimmälle maneesitallille kuskaan? Traileri polkupyörän perään ja vielä 25 km lisää fillarointia?

Vierailija
7/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole polkupyörää tai mielenkiintoa polkea sillä talvisin. Lisäksi liikkuminen kävellen/polkupyörällä voi olla monelle turhan aikaa vievää touhua, jos harrastuspaikka sijaitsee esimerkiksi 5-10 kilometrin päässä.

Vierailija
8/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla työmatkan varrella. Pitäisikö mun ajaa ensin autolla 50 km kotiin ja sen jälkeen 20 km takaisin samaa reittiä pyörällä?

Vierailija
9/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankäytön takiahan se tehdään, menee aika paljon kauemmin pyöräillä vaikka 5km jumppaan kuin ajaa autolla. Ja pelkkä pyöräily ei kuitenkaan ole kovin monipuolista liikuntaa, ja talvella moni ei edes uskalla pyöräillä. Kaikki kun ei asu ihan sen liikuntapaikan vieressä...

Vierailija
10/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei. Kas kun moni liikuntavammainen ajaa autolla uimahalliin, koska jalat eivät toimi. Uimaan pystyvät.

Vierailija
11/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa ap:n niukat aivot.

Vierailija
12/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa noin idioottimaiset urbaani ap:t, jotka kuvittelee että kaikki asuvat sen 2 kilometrin päässä kaikesta.  Lähdepä joo 30 kilometrin päähän survomaan umpihankisilla teillä sulkkissalille, ei taitaisi paljoa enää pelaamiseen kroppa -20C retkeilyn jälkeen taipua.

https://tinyurl.com/5px6abvr

Vierailija
13/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla meistä on kiireiset aikataulut. Jos menisin esim. kahvakuulaan pyörällä, siihen menisi puoli tuntia, eikä minulla ole viikolla aikaa ylimääräiseen tuntiin. Pyöräily ei myöskään ole sama kuin lihaskuntoa kasvattava kahvakuulailu, joten en voi korvata sitä sillä. Eli naura vain, jos tätä on vaikea ymmärtää.

Vierailija
14/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on positiivista, että sinulla riittää ilonaiheita. Nauru pidentää ikää, sanotaan.

Vierailija
15/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa kaikenlaiset tyhjännaurajat.

Vierailija
16/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä nautin siitä, että voi napsauttaa saunan päälle, hypätä salikamoissa autoon ja ajaa salille, vetää treenit, hypätä takaisin autoon ja suoraan himaan ja saunaan.

Ap ei varmaan pysty tätä käsittämään. Ne piirtää kel on liituu.

Vierailija
17/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein parhaita on kun mennään autolla jonnekin kuntosalille juoksemaan juoksumatolla :D

Otappa sitten juoksukilpailu sen autolla juoksumatolle ajavan kanssa ja jos häviät, tukit turpasi loppuelämäksi. Eiks je!

Vierailija
18/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä tarvitsisi enää paljon muuta tehdä kun ensin polkee tunnin lähimpään harratuspaikkaan, sitten harrastaa siellä sen 1-1,5 tuntia ja polkee takaisin. Eli kun neljältä lopettaa työt niin seiskan-kasin maissa olisi takaisin kotona. Sitten pitäisi siivota, käydä kaupassa, lenkittää koira ym. niin ei oikein ehdi. Autolla sentään saa hoidettua kauppareissun samalla. Mutta voihan sitä olla käymättä liikuntaharrastuksissa, jos se autolla kulkeminen on niin suuri synti.

Vierailija
19/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vaikka 20 astetta pakkasta niin en minä ainakaan voi juosta ulkona.

Vierailija
20/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kahvakuulailuun menoa autolla en kyllä ymmärrä, sen lajin kun voi tehdä kotonakin.

Mutta esim laskettelurinteeseen on 40km matkaa, ja ne sukset, monot ja kypärä painaa aikalailla.