Naurattaa ihmiset jotka ajavat autoilla liikuntaharrastuksiin
Kommentit (123)
Mun lapsilla on telinejumppaan 13 kilsaa ja iso osa matkasta ilman piennarta ja katuvaloja.
Ajetaan autolla hiihtämään kun lunta on kotiovella. Latua tehdessä kunto kasvaa enemmän.
Just joo. Kaikilla ei ole kuntosalia heti kotiovea vastapäätä. Joskus kannattaa ajatella hiukan oman laatikon ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Menen autolla, koska liiikuntaan ei ole aikaa muuten. Jos ei pääsisi 10 min salille vaan kävelisin 30 min suuntaansa, voisin käydä vain kerraan viikossa. Nykyään 4 kertaa. Miten musta tuntuu, että ap ei itse liiku?
Arvaat sen ap:stä siitä, että se naureskelee asioille josta sillä ei ole mitään käsitystä.
Mulla on toinen sali 45min. kävelymatkan päässä sinne menen autolla toinen on 500m päässä sinne kävelen. Kyllä kaksi täysin erilaista salia, ja tätäkään ap:n kaltaiset eivät käsitä. Tulevat kuitenkin kommentoimaan ja pätemään tylsillä sanomisillaan, missä ei ole päätä eikä häntää.
Sali 🤣 So last season, ulos liikkumaan monipuolisesti.
"Salilla" saatte vain rasitusvammoja yhden liikkeen nylkytyksestä, kohta on polvi ja olkapäät sököinä.
Vierailija kirjoitti:
Autolla treeneihin, salille ja liikuntaharrastuksiin on absurdia!
Jos joku ottaa tuon tosissaan pelkään mt ongelmia olevan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin siitä, että voi napsauttaa saunan päälle, hypätä salikamoissa autoon ja ajaa salille, vetää treenit, hypätä takaisin autoon ja suoraan himaan ja saunaan.
Ap ei varmaan pysty tätä käsittämään. Ne piirtää kel on liituu.
Toivon, että kotona on joku vahtimassa saunaa..
Ajastukset on keksitty juuri sitä varten ettei asiaa tarvitse vahtia paikanpäällä. Turhaahan se on ajastaa jos itse seisoo vieressä.
Jos saunaan tulee joku vika eikä sitä ole kukaan katsomassa niin mitäs vakuutusyhtiö siihen sanoo? Ihan ok, totta kai korvataan vahingot, ei se ole niin justiinsa vaikka olisi saatu estettyä vahtimalla?
Ajastus toimintoja ei sitten pidä tehdä laitteisiin (saunan kiuas, astianpesukone, pölynimuri yms.) jos niitä ei voi/saa käyttää. Eli valita valmistajalle älä käyttäjälle.
No jos harrastus alkaa vaikka klo 7 arkiaamuna ja tiet on täynnä on lunta, niin miten sinne pitäisi mennä? Lentämällä?
Meillä ihmiset ei saa autoa parkkipaikalle kauppaan, koska se on täynnä vieressä olevan kuntosalilla käyvien autoja. Kauppias menettää asiakkaita.
Itse muutin kohtuullisen kokoiseen suomalaiseen kaupunkiin n. 10v sitten. Ajokortti minulla on ollut muutamaa vuotta kauemmin, ja asuin ennen syrjäseudulla.
En ole kertaakaan käyttänyt bussia, en ole kertaakaan pyöräillyt yli 3 km matkaa.
Miksi? Koska autoa tarvin työ ym. muista syistä, ja sehän se vasta tyhmyyttä olisi pitää autoa, mutta ei hyödyntää sitä.
Tietenkin menen autolla salille. Jos mulla on vaikka töitä klo 16 asti, sitten vaikka kokous klo 17-19 niin siitä sitten nopeasti autolla salille. Ei mulla ole aikaa arkisin käyttää 30min per suunta salimatkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Itse muutin kohtuullisen kokoiseen suomalaiseen kaupunkiin n. 10v sitten. Ajokortti minulla on ollut muutamaa vuotta kauemmin, ja asuin ennen syrjäseudulla.
En ole kertaakaan käyttänyt bussia, en ole kertaakaan pyöräillyt yli 3 km matkaa.
Miksi? Koska autoa tarvin työ ym. muista syistä, ja sehän se vasta tyhmyyttä olisi pitää autoa, mutta ei hyödyntää sitä.
Olen täysin samaa mieltä, jos auto on hankittu sitä kuuluu käyttää. Hyvä sinä!
Nauran niille jotka valittivat kun eivät k oronan aikana päässeet salille :D Että kyllä nyt kansa lihoo :D Aijumankekka.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ihmiset ei saa autoa parkkipaikalle kauppaan, koska se on täynnä vieressä olevan kuntosalilla käyvien autoja. Kauppias menettää asiakkaita.
Voit käydä kaupasta hakemassa ne kaljasi kävellenkin. Työttömillä on aikaa kävellä....
Vierailija kirjoitti:
Käyn salilla työmatkan varrella. Pitäisikö mun ajaa ensin autolla 50 km kotiin ja sen jälkeen 20 km takaisin samaa reittiä pyörällä?
Tuntuuko susta tosiaan, että ketju on aloitettu nimenomaan sun pilkkausmielessä?
Silloin kun bodaa tosissaan ja haluaa välttää ylimääräistä kalorikulutusta, jotta mahdollisimman iso osa syödyistä ravintoaineista menisi lihaskasvuun, on erittäin perusteltua mennä sinne salille autolla! Kun haluaa nostaa painoaan terveellisellä ruualla, täytyy syödä aika hullun paljon, ja jos niihin treenipäiviin kuuluisi vielä lisäksi kilometrikaupalla ns. ylimääräistä kävelyä ja pyöräilyä niin täytyisi syödä vielä enemmän. Eli bodareiden kohdalla ymmärrän hyvin että salille mennään joko autolla tai vähintäänkin julkisilla. Itse olen nostanut painoani aikoinaan yli 10 kg syömällä puuroa, kanaa, riisiä ja salaattia ilman mitään kastikkeita tms. ja roskaruokaa vältellen, ja silloin ei todellakaan halunnut lähteä lenkille, jolloin paino olisi tipahtanut ja olisi todennäköisesti joutunut tiputtamaan myös treenipainoja.
Kun jätin tavoitteellisen treenin muutamaksi kuukaudeksi tauolle ja aloin syödä taas normaalisti, paino putosi hyvin äkkiä sen 10 kg, ja salilla ei enää noussut ne samat raudat joilla oli ennen tehty sarjoja. Lisäyksenä vielä että en ole kertaakaan elämässäni käyttänyt kiellettyjä aineita. Tuollaista se vain on naturaalitreenaajalla: kalorit on pidettävä plussalla ja salilla on käytävä tiiviisti, ja ylimääräinen liikunta saattaa sotkea koko homman, jos se kuluttaa niitä syötyjä kaloreita.
Sitten jos harrastuksena on vaikka tennis, ja matkaa pelipaikalle on yli 10 km, niin ymmärrän erittäin hyvin jos sinne ei mennä pyörällä tai kävellen ainakaan talvisin. Parin kilometrin kävely tai pyöräily sen sijaan voisi ajaa alku- ja loppuverryttelyn asiaa, ja silloin se olisi hyvinkin järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn salilla työmatkan varrella. Pitäisikö mun ajaa ensin autolla 50 km kotiin ja sen jälkeen 20 km takaisin samaa reittiä pyörällä?
Tuntuuko susta tosiaan, että ketju on aloitettu nimenomaan sun pilkkausmielessä?
Ei, vaan sinä ja ap ette käsitä sitä seikkaa, että autolla liikkumiseen on monia syitä ja turhan naureskelu on turhan naureskelua eli typeryyttä.
T: eri
Marsmetsäämn kirjoitti:
Sali 🤣 So last season, ulos liikkumaan monipuolisesti.
"Salilla" saatte vain rasitusvammoja yhden liikkeen nylkytyksestä, kohta on polvi ja olkapäät sököinä.
Eiköhän tuolla ulkona liukastelu aiheuta enemmän vammoja kuin sali.
Naurattaa nää ihmiset, jotka neuvoo toisia elämään yhtä tyhmästi kuin itse.