Naurattaa ihmiset jotka ajavat autoilla liikuntaharrastuksiin
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein parhaita on kun mennään autolla jonnekin kuntosalille juoksemaan juoksumatolla :D
Noin juuri teen talviaikaan. Ei innosta juosta jäisillä, loskaisilla tai lumisilla teillä. Mutta olen kai sitten huono tai väärin treenaava maratoonari.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastoraportin mukaan ilmakehä tarvitsee lisää pakokaasua.
Tämä.
Miten ihmeessä ennen on maalla pysytty kunnossa, kun ei ole päässyt kuntosalille juoksemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä ennen on maalla pysytty kunnossa, kun ei ole päässyt kuntosalille juoksemaan.
Tosi huonossa kunnosa oli ihmiset ennen. Siis tosi ankeaa oli kun 10 tunnin päivittäisen heinän talikoimisen / lehmän paskan lapioinnin / lumen luonnin päälle ei päässyt kuntosalille nostelemaan kahvakuulia.
Itse harrastan suunnistusta ja autollahan sitä tulee kuljettua paikan päälle. Tapahtumat sijaitsevat usein paikoissa johon eivät julkiset kulje, ja matkat ovat pitkiä pyöräiltäviksi.
Sitä voi kyllä miettiä kannattaako ajella esim. 50 km per sivu käydäkseen vain taittamassa nilkkansa pusikossa - kyllä kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ei ole Suomessakaan ikinä ennen ollut näin paljon. Nyt jos koskaan pitää liikkua yksityissaastuttimilla muulloinkin kuin hätätilanteessa.
Kokeilkaa joskus ajaa fillarilla salin+suihkun jälkeen muutama kilsa kun on kunnolla pakkasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein parhaita on kun mennään autolla jonnekin kuntosalille juoksemaan juoksumatolla :D
Minä olen aina suosinut ulkoliikuntaa ja juoksemista on helpointa harrastaa niin että pukeutua asianmukaisesti ja lähtee lenkille oman taloyhtiön pihasta juosten vaihtelevia reittejä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävelen pari kilometriä, koska siinä tulee samalla alkulämmittely ja saa raitista ilmaa.
Oikein! Tuo on tervehenkistä ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina suosinut ulkoliikuntaa ja juoksemista on helpointa harrastaa niin että pukeutua asianmukaisesti ja lähtee lenkille oman taloyhtiön pihasta juosten vaihtelevia reittejä.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa joskus ajaa fillarilla salin+suihkun jälkeen muutama kilsa kun on kunnolla pakkasta.
Mä oon uimalasta lapsena lähtenyt talvella fillarilla liikenteeseen ja kotia päin.
Siinä kirjaimmellisesti tulin jäätyneeksi hiuksia ja ripsiä myöten ja siinähän myös ihokin kuivaa oikein huolella.
Kyllähän siinä kroppakin kangistuu.
Enemmän varmasti huvittaa, jos joku lähtee kotoaan kuntosalille hölkäten ja sitten päämärässä onkin heti henkihieverissä 😂
Vierailija kirjoitti:
Enemmän varmasti huvittaa, jos joku lähtee kotoaan kuntosalille hölkäten ja sitten päämärässä onkin heti henkihieverissä 😂
Niin eli sitä koko salia ei siis edes tarvitse. Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmeellistä tuossa on. Ensin tehdään aeobista liikuntaa ja sitten lihaskuntoa.
Sulla sitten riittää riemua kerrakseen. Oikein käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli sitä koko salia ei siis edes tarvitse. Kyllä.
Monipuolisempaa lihaskuntoa saa salilla, mutta ymmärrän kommentistasi ettei sitä salia tarvitse, jos on jo piipussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten kokeilla. Me mennään vasta kotona suihkuun, kun osataan ajatella omilla aivoilla.
Mua naurattaa tyypit, jotka kovasti kehuvat ja mainostavat käyvänsä salilla ja treeneissä ja näyttävät silti siltä kuin istuisivat illat sohvalla sipsipussi ja dippikiulu nenän alla. Näitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmeellistä tuossa on. Ensin tehdään aeobista liikuntaa ja sitten lihaskuntoa.
Se on normaalia, mutta jos on aivan poikki niin sitten se on huvittavaa. En mistään hyväkuntoisten pienistä hengen vedoista puhunut.
En todellakaan pyöräile mihinkään parkkipaikkaa pidemmälle!