Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurattaa ihmiset jotka ajavat autoilla liikuntaharrastuksiin

Vierailija
17.12.2022 |

Menisivät pyörällä siinähän sitä liikettä tulee

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn sisäliikuntapaikoissa just silloin kun sää on niin vastenmielinen ettei tee mieli ulkoilla. Ja todellakin menen autolla. Hyvällä säällä ulkoilen sitten.

Vierailija
22/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä nautin siitä, että voi napsauttaa saunan päälle, hypätä salikamoissa autoon ja ajaa salille, vetää treenit, hypätä takaisin autoon ja suoraan himaan ja saunaan.

Ap ei varmaan pysty tätä käsittämään. Ne piirtää kel on liituu.

Toivon, että kotona on joku vahtimassa saunaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä halusin hikitreeneistä suoraan autolla kotiin. Nyt teen vaan kotijumppaa. 

Vierailija
24/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelen pari kilometriä, koska siinä tulee samalla alkulämmittely ja saa raitista ilmaa.

Vierailija
25/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en talvella polje metriäkään. Sen verran pahasti on tullut pyörällä muutaman kerran kaaduttua talvella, että häntäluukin on vino.

Vierailija
26/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, autolla pihaan ja sitten hissillä yläkertaan peilailemaan.

Vierailija
27/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs huvittavaa siinä sitten on? Itselläni ei ole autoa, mutta jos olisi, säästäisin mielelläni matka-ajat ja siirtyisin suoraan kunnon treeniin. Pyöräilyä ja kävelyä tulee runsaasti muuna hyötyliikuntana ja joskus on vaan niin kiire, että matka-ajat ovat suoraan treeniajasta pois. Näin paljon liikkuvana pyöräily ja kävely eivät niin sanotusti tunnu missään, juokseminen taas ei kasvata lihaskuntoa.

Vierailija
28/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä nautin siitä, että voi napsauttaa saunan päälle, hypätä salikamoissa autoon ja ajaa salille, vetää treenit, hypätä takaisin autoon ja suoraan himaan ja saunaan.

Samat sanat. Toivottavasti kukaan ei jätä saunaa päälle vaan siellä on todellakin joku vahtimassa. 

Vierailija
29/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin.

Vierailija
30/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kahvakuulailuun menoa autolla en kyllä ymmärrä, sen lajin kun voi tehdä kotonakin.

Mutta esim laskettelurinteeseen on 40km matkaa, ja ne sukset, monot ja kypärä painaa aikalailla.

Voi tehdä jos on tilaa, tilaa säilyttää välineitä, eikä ole lapsia tai koiria ym. pyörimässä jaloissa kun yrittää treenata. Onhan se vaan eri lailla mukava käydä salilla väljissä tiloissa ja hyvillä välineillä ohjatusti tekemässä ne treenit, jos ei ole kotona kunnon tilaa sitä varten.

Vierailija
31/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein parhaita on kun mennään autolla jonnekin kuntosalille juoksemaan juoksumatolla :D

Tajuatko että pontti on siinä että auto saastuttaa ja se matto tarvitsee sähkö liikkuakseen. Paljon järkevämpää kuin elää luonnon kantokyvyn mukaisesti jossain savimajassa.

Vierailija
32/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia harrastuspaikkoja ei ole lähellä, joten ajoneuvolla on sitten mentävä.

Mä fillaroin harrastuksiini, mutta joskus meen toisiin paikkakuntiinkin harrastamaan, joten kauemmaksi se auto on hyvä kulkuneuvo.

Vierailija
33/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kahvakuulailuun menoa autolla en kyllä ymmärrä, sen lajin kun voi tehdä kotonakin.

Mutta esim laskettelurinteeseen on 40km matkaa, ja ne sukset, monot ja kypärä painaa aikalailla.

No ei kyllä tällaisessa pienessä kaupunkiasunnossa onnistu, jos monipuolisesti haluaa kuulaa heilutella. Käsipainoilla juuri ja juuri jonkun treenin voi tehdä.

Vierailija
34/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä liikunta rajoitteisena on kävellä minnekkään. Huonossa kunnossa oleville on hyvä ottaa varovaisemmin.

Vierailija
35/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä tarvitsisi enää paljon muuta tehdä kun ensin polkee tunnin lähimpään harratuspaikkaan, sitten harrastaa siellä sen 1-1,5 tuntia ja polkee takaisin. Eli kun neljältä lopettaa työt niin seiskan-kasin maissa olisi takaisin kotona. Sitten pitäisi siivota, käydä kaupassa, lenkittää koira ym. niin ei oikein ehdi. Autolla sentään saa hoidettua kauppareissun samalla. Mutta voihan sitä olla käymättä liikuntaharrastuksissa, jos se autolla kulkeminen on niin suuri synti.

Mä tein tätä nuorena sinkkuna, kun oli aikaa ja asuin hevonkuusessa, missä ei ollut muuta tekemistä kuin työt ja urheilu. Kävelin karatetreeneihin, nyrkkeilytreeneihin, sukeltamaan ja sählyyn. Kävelin myös töihin, mutta työpaikka oli lähellä mun kotia. Olin ihan hev...tin hyvässä kunnossa silloin, kun sain aerobista liikuntaa kävellessäni harrastuksiini. Oli mulla autokin, mutta kävelin mielelläni, kun oli aikaa, ja halusin myös ulkoilla. Ei ollut lapsia eikä lemmikkejä. Ja koti oli pieni yksiö, joka oli nopeesti siivottu. Enkä seurustellut, mulla oli vain fuckbuddeja.

Vierailija
36/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitääpä nyt alkaa pyöräilemään 15 km valtatien reunassa. Tai no, viimeiset 5 km taitaa olla ihan pyörä-/kävelytietä. Jee.

Vierailija
37/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastoraportin mukaan ilmakehä tarvitsee lisää pakokaasua.

Vierailija
38/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiihdä tavallisilla suksilla kotinurkilla.

Vierailija
39/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein parhaita on kun mennään autolla jonnekin kuntosalille juoksemaan juoksumatolla :D

Tajuatko että pontti on siinä että auto saastuttaa ja se matto tarvitsee sähkö liikkuakseen. Paljon järkevämpää kuin elää luonnon kantokyvyn mukaisesti jossain savimajassa.

Tajuatko että olet paskassa kunnossa ja keksit selityksiä?

Vierailija
40/123 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ymmärrä miksi johonkin kuulien nosteluun pitäisi ajella kymmeniä kilometrejä. Mitä jos vaikka hakkaisitte halkoja kotona? Olisi samalla jotain oikeaa hyötyäkin siitä hommasta.