Naurattaa ihmiset jotka ajavat autoilla liikuntaharrastuksiin
Kommentit (123)
Katsoin että ainoa sula lenkkipolku on 76 km päässä. Varmaan lähen tästä pyörällä sinne.
Mua naurattaa se että ihmiset tulee juoksulenkiltä ja sitten ottavat hissin palatessaan kotiin
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein parhaita on kun mennään autolla jonnekin kuntosalille juoksemaan juoksumatolla :D
Senkus naurat, mutta juoksumatolla on hyvä juosta, kun ei ole säiden armoilla eikä tarvitse välittää autoista sun muista. Talvisin tiet on usein niin huonossa kunnossa, etten edes uskaltaisi lenkkeillä ulkona.
Kenellä on jumppasali ja innostava vetäjä kotona? Tai kaikki tarvittava 2 km säteellä kodista?
Olen onnessani, koska lähikoulujen salit ovat 2-3 km säteellä, pääsen 5-10 minuutissa pyörällä ja talvisin kävelen. Kävely viekin 20-35 min per suunta, joten illan sessio vie sen 2 tuntia. Aika on pois soffalta ja jääkaapilta. Saan raitista talvi-ilmaa ja seuran halvat ja riittävän monipuoliset treenit, jopa 3-4 kertaa viikossa.
Kaupallinen punttisalikin olisi, mutta kaukana.
Eli jos lähin liikuntaharrastus on vaikka 20km päässä niin sinusta sinne pitäisi ensin juosta 20km sitten osallistua haluamansa lajin harjoituksiin ja vielö juosta takaisin 20km. Kiva jos sinulla on aikaa laittaa illasta 6h liikuntaan mutta meillä kaikilla syrjemmässä asuvilla ei ole.
Ja nekin jotka eivät asu syrjässä voivat siinä samalla kertaa hoitaa muitakin asioita eli ottavat auton ja ennen tai jälkeen harkkoja hoitavat muut asiat. Ja vaikka ei hoitaisikaan asioita vaan ihan puhtaasti menisi harkkoihin autolla niin mitä sitten? Eikö ole tärkeintä, että kuitenkin menee sinne liikuntaharrastukseen eikä jää vain sohvalle makaamaan? Miten tämä voi olla jollekin niin vaikeaa ymmärtää?
Aloittaja, tule tekemään kevyen liikenteen väylä kotini ja kuntosalin välille niin pyöräilen sitten. Sitä ennen en viitsi ottaa kuolemanriskiä talvikelillä rekkojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein parhaita on kun mennään autolla jonnekin kuntosalille juoksemaan juoksumatolla :D
Minä olen onnellinen että voin mennä kuntosalille juoksumatolle juoksemaan tai soutulaitteella soutamaan. Näin liukkailla keleillä kun ei tuo hölkkäily ulkona onnistu ja talvella on muutenkin minulle liian kylä juoksemiseen, keuhkot eivät ole tottuneet.
Mites kun on polvivamma, jonka takia juokseminen on kielletty ja käveleminenkin tekee kipeää ja vamma saattaa pahentua tässä painoa tiputtaessa ja leikkausta odottaessa, niin saako mennä ihan autolla, vai pitääkö juosta tai kävellä ja pilata polvi ja joutua liikuntakyvyttömäksi?
Heippa
Asun 70km päässä lähimmästä kuntosalista, on työmätkani varrella. Käyn salilla, kun menen/ tulen töistä ja hoidan muut asiat myös. Lähdenkö pyörällä ajamaan töihin ja salille, teitä pitkin jossa ei kevyen liikenteen väylää, jossa rekat ajaa kamalaa vauhtia?
Esim. suksia on vaikea kuskata pyörällä, onneksi kaupunki teki kuntoradan nyt lähelle joten pääsee hiihtämään ilman autoa.
Kun on juossut samoja reittejä kymmenen vuotta niin joskus haluaa vaihtaa maisemaa. Toki voi pyöräillä
matkasta riippuen. Joskus yhteistreenit on niin kaukana ettei ole järkeä lähteä pyörällä, silloin mennään kimppakyydeillä.
Mutta joo, salille tietysti kannattaa mennä pyörällä tai jalan mikäli mahdollista, saa samalla alkuverkan eikä mene siihen aikaa erikseen.
Kaikilla ei vaan ole lähellä sopivia paikkoja joten joskus on mentävä autolla.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa noin idioottimaiset urbaani ap:t, jotka kuvittelee että kaikki asuvat sen 2 kilometrin päässä kaikesta. Lähdepä joo 30 kilometrin päähän survomaan umpihankisilla teillä sulkkissalille, ei taitaisi paljoa enää pelaamiseen kroppa -20C retkeilyn jälkeen taipua.
Samaa mieltä, etkä välttämättä harrasta juoksua, kävelyä, pyöräilyä vaan sitä sulkapalloa.
Mutta kai nämä samat AP:t ehdottaakin sinulle, että lätki sitä sulkapalloa pihalla tai olohuoneessa =)
Itselläni vastaavasti on sen verran rankat treenit, että jos sitä ennen olisin pyöräillyt 20km ja toiset 20km takaisin niin voisin sanoa valmentajalleni hyvästi.
AP:n kaltaisilla ei taida olla muuta harrastusta kuin suklaan syöminen.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa se että ihmiset tulee juoksulenkiltä ja sitten ottavat hissin palatessaan kotiin
Nastalenkkareilla onkin kiva luistella portaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin siitä, että voi napsauttaa saunan päälle, hypätä salikamoissa autoon ja ajaa salille, vetää treenit, hypätä takaisin autoon ja suoraan himaan ja saunaan.
Ap ei varmaan pysty tätä käsittämään. Ne piirtää kel on liituu.
Toivon, että kotona on joku vahtimassa saunaa..
Ajastukset on keksitty juuri sitä varten ettei asiaa tarvitse vahtia paikanpäällä. Turhaahan se on ajastaa jos itse seisoo vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Hissi tykkää kun sillä ajetaan. Mua naurattaa ihmiset jotka eivät osaa käyttää hissiä, mutta se on kuitenkin taloon hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän varmasti huvittaa, jos joku lähtee kotoaan kuntosalille hölkäten ja sitten päämärässä onkin heti henkihieverissä 😂
No mitä ihmeellistä tuossa on. Ensin tehdään aeobista liikuntaa ja sitten lihaskuntoa.
Se on normaalia, mutta jos on aivan poikki niin sitten se on huvittavaa. En mistään hyväkuntoisten pienistä hengen vedoista puhunut.
Mitä huvittavaa on siinä, että ihminen on liikuntaharrastuksensa alussa huonossa kunnossa, mutta on kuitenkin päättänyt aloittaa? Oletko niitä, jotka vaikka salilla nauravat isompikroppaisille? Älytöntä.
Voi perkele, kun sä tahalleen tulkitset viestiäni väärin. Koita nyt oikein tulkita sitä viestiäni.
Poikani juuri on tuollainen tai selitti, että ei jaksaisi kun pitäisi ensin mennä julkisilla. Kaikille se ei ole reippailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin siitä, että voi napsauttaa saunan päälle, hypätä salikamoissa autoon ja ajaa salille, vetää treenit, hypätä takaisin autoon ja suoraan himaan ja saunaan.
Ap ei varmaan pysty tätä käsittämään. Ne piirtää kel on liituu.
Toivon, että kotona on joku vahtimassa saunaa..
Ajastukset on keksitty juuri sitä varten ettei asiaa tarvitse vahtia paikanpäällä. Turhaahan se on ajastaa jos itse seisoo vieressä.
Jos saunaan tulee joku vika eikä sitä ole kukaan katsomassa niin mitäs vakuutusyhtiö siihen sanoo? Ihan ok, totta kai korvataan vahingot, ei se ole niin justiinsa vaikka olisi saatu estettyä vahtimalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain kahvakuulailuun menoa autolla en kyllä ymmärrä, sen lajin kun voi tehdä kotonakin.
Mutta esim laskettelurinteeseen on 40km matkaa, ja ne sukset, monot ja kypärä painaa aikalailla.Voi tehdä jos on tilaa, tilaa säilyttää välineitä, eikä ole lapsia tai koiria ym. pyörimässä jaloissa kun yrittää treenata. Onhan se vaan eri lailla mukava käydä salilla väljissä tiloissa ja hyvillä välineillä ohjatusti tekemässä ne treenit, jos ei ole kotona kunnon tilaa sitä varten.
Ei mun kotonani ainakaan voi tehdä yhden yhtä kahvakuula harjoitusta, enkä itse osaa edes kuin kaksi kahvakuula liikettä että ymmärrän todellakin ohjatun kahvakuulatreenin salilla. Mutta asiasta nillittäviä en ymmärrä enkä halua.
Vierailija kirjoitti:
Ap yleisti, mutta dorkat nostavat esiin erityistapauksia..
Suomessa on tällä hetkellä lunta ja suurin osa miestä käy töissä. Kannattaa sinunkin kokeilla.
Otitpas nokkaasi .Kyllä täällä saa mielipiteensä sanoa ja olikos se omaa metsääsi?En ole ap.