Mihin käyttää ePassista tämän vuoden rahat ennen kuin ne vuodenvaihteessa katoavat
Ideoita? Pitäisi saada hankittua jotain, mitä ei tarvitse heti käyttää eli lahjakortteja tms. Ruokaetu ei kuulu omaan passiini, eli pitää olla hyvinvointia jne. Mietin esimerkiksi Ärrää, että mitä lippuja sieltä voi ostaa? Kertoisitteko ePassista tietävät?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen epassin saa?!??!???!!!
Jotkut työnantajat tarjoaa sellaisen edun.
Ladataanko se puhelimeen ???????
Vierailija kirjoitti:
Viikko ennen joulua onkin hyvä aika alkaa miettiä, mitä siihen kuuluukaan.
En ole ap, mutta omat suunnitelmat sotki äkillinen vuodelepoa vaativa sairaus.
Ostin junalippuja koko ensi vuodelle, mutta en aio kertaakaan junalla matkustaa.
Laitoin viime vuonna hätäpäissäni edut johonkin sovellukseen. Nyt en sitten muista, mikä sovellus, enkä osaa etujani käyttää.
Itse ostin tiketin lahjakortin, saa hyvinkin vuoden aikaa odotella kiinostavia tapahtumia.
Paperilipukkeet olisi helpompia tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko ennen joulua onkin hyvä aika alkaa miettiä, mitä siihen kuuluukaan.
En ole ap, mutta omat suunnitelmat sotki äkillinen vuodelepoa vaativa sairaus.
Minä olen ap, ja oma tilanteeni on hieman samanlainen. Olen tehnyt määräaikaisuuksia samalle työnantajalle ja esimies vaihtui tässä välissä. Edellinen ei kertonut, että ePassi kuuluisi myös minulle. Nyt kun sain sen tietää, olen ollut sairaana ja joutunut keskittymään muihin asioihin. Mietin vaan että jos voisin vielä jotenkin hyödyntää nyt kun tiedän asiasta ja ehdin sille ajatuksen viimeinkin uhrata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy hammaslääkärissä.
Mutta eikö näihin tarvita työnantajan / työterveyden lähete?
Hammaslääkäri ei kuulu kaikkiin ePassin etuihin, pitää tarkistaa onko se mukana työnantajan paketissa ja millaisilla verotusrajoituksilla että millainen hoito korvataan. Ei siihen meillä lähetettä tarvinnut, ihan tavallisia omia hammaslääkärin tarkastuksia ja hammaskiven poistoja sillä maksoin. ePassihan on ihan eri asia kuin työnantajan korvaama työterveys.
Kävin just tänään hakemassa 10kpl leffalippuja kun e- passi vuodenvaihteessa vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen epassin saa?!??!???!!!
Jotkut työnantajat tarjoaa sellaisen edun.
Ladataanko se puhelimeen ???????
Tuo työnantajan tarjoama kulttuuri- ja liikuntaetu on saldo ePassi-palvelussa ja sitä voi käyttää myös puhelimeen ladattavan äppin kautta. Muitakin vastaavia on, esimerkiksi edenred ja on työnantajan valinta mitä sinulle tarjotaan.
Ja kulttuuri- ja liikuntaedulla tai hyvinvoinnilla saat erilaisia etuja. Hyvinvoinnilla ei voi ostaa museokortteja tai elokuvalippuja. Hyvinvoinnilla saa mm. tuota hammashoitoa ja hierontaa. Hierontaankin voi ostaa joiltakin toimijoilta lahjakortin ensi vuodeksi, jos ei ehti tänä vuonna enää käydä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin tiketin lahjakortin, saa hyvinkin vuoden aikaa odotella kiinostavia tapahtumia.
Onko tämä henkilökohtainen? Ja ei mitään lässytystä, että on tietenkin, vaan tarkistetaanko tätä käytettäessä jotenkin?
Melko epäselvältä vaikuttaa tämän käyttö. Eri maksutapoja samalla edulla(?), eri sääntöjä eri työnantajien ja edun tarjoajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy hammaslääkärissä.
Mutta eikö näihin tarvita työnantajan / työterveyden lähete?
Hammaslääkäri ei kuulu kaikkiin ePassin etuihin, pitää tarkistaa onko se mukana työnantajan paketissa ja millaisilla verotusrajoituksilla että millainen hoito korvataan. Ei siihen meillä lähetettä tarvinnut, ihan tavallisia omia hammaslääkärin tarkastuksia ja hammaskiven poistoja sillä maksoin. ePassihan on ihan eri asia kuin työnantajan korvaama työterveys.
Joo, hammaslääkäripalvelut ei kuulu automaattisesti Epassiin, vaan se on eräänlainen laajennettu versio, johon ne kuuluu.
Osta elokuviin sarjalippuja niin voit jakaa niitä jos et itse halua käyttää.
Ostin ensi kesän kausikortin moottoriradalle.
No parempi myöhään kuin ei milloinkaan, vai mitä?