Mihin käyttää ePassista tämän vuoden rahat ennen kuin ne vuodenvaihteessa katoavat
Ideoita? Pitäisi saada hankittua jotain, mitä ei tarvitse heti käyttää eli lahjakortteja tms. Ruokaetu ei kuulu omaan passiini, eli pitää olla hyvinvointia jne. Mietin esimerkiksi Ärrää, että mitä lippuja sieltä voi ostaa? Kertoisitteko ePassista tietävät?
Kommentit (41)
Itse ostin 10 kpl finnkinon leffalippuja ja yhden oopperalipun.
Summa?
Elokuvalippuja? Pääsylippu festareille, jonka voit vaikka myydä? Hierontalahjakortti?
Minulla taitaa olla siellä noin 160 euroa. Leffaliput on hyvä idea. Saako Ärrältä noita festarilippuja?
Ap
Minä hankin vaelluskurssin. Niitä on tarjolla keväällä ja syksyllä, kesällä vähemmän. Sellaisiakin joissa voi käyttää lainavarusteita mikäli itsellä ei ole.
Muita vaihtoehtoja oli Finnkinon liput, museokortti, lentosimulaattori ja pistooliammunta. Liikunnan harrastajaa (ainakin juoksijaa) voisi kiinnostaa kynnystesti.
Vierailija kirjoitti:
Käy hammaslääkärissä.
Mutta eikö näihin tarvita työnantajan / työterveyden lähete?
Ovatko liput henkilökohtaisia? Eli jos ostaa vaikka Finnkinon sarjalippuja, onko ne korvamerkitty omalle nimelle?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko liput henkilökohtaisia? Eli jos ostaa vaikka Finnkinon sarjalippuja, onko ne korvamerkitty omalle nimelle?
Ne ovat henkilökohtaisia. Henkkarit pitää esittää kun lipun käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy hammaslääkärissä.
Ei, jos maksat itse. Tai epassilla.
Kävin just jalkahoidossa ja kahdesti hieronnassa.
Meillä käy hammasmehiläiseen niin laitoin leegot kuntoon 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy hammaslääkärissä.
Ei, jos maksat itse. Tai epassilla.
Miksi epassi.fi sitten sanoo:
Tarjottavaa hyvinvointietua ei tule sekoittaa pakollisen työterveyshuollon kanssa. Hyvinvointietu on vapaaehtoista terveydenhuoltoa, josta tulee mainita työhyvinvointi- tai työterveyssuunnitelmassa. Edulla voidaan maksaa mm.
Hieronta (Ei vaadi lähetettä.)
Hammashoito (Työnantajan kirjaama lähete Epassin palvelussa ja työterveyssuunnitelmassa.)
Viikko ennen joulua onkin hyvä aika alkaa miettiä, mitä siihen kuuluukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen epassin saa?!??!???!!!
Jotkut työnantajat tarjoaa sellaisen edun.
Elokuvalippuja?