Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko te mammat joilta nelikymppisinä kysytään alkossa paperit, laittaa linkit teidän instoihinne.

Vierailija
21.01.2023 |

Sillä minä en usko. Sori nyt vaan.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, ihan sama. Olen ollut mukana usein kun 42-vuotiaalta tyttäreltäni kysytään paperit, jopa niin, että vasta sitten minulle myydään viinipullo. Sama oli aikoinaan omalla kohdallani. Ja juu, instaa et saa kyylä.

Vierailija
2/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole instassa. Ikää kyseenalaistetaan muuallakin kuin alkossa.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään usko. Toki yheltä kaverilta kysyttiin paperit baariin mennessä ja ikää oli 28v, mut oli tosi beibifeis. Että 40+, ei ikinä😅

Vierailija
4/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, ihan sama. Olen ollut mukana usein kun 42-vuotiaalta tyttäreltäni kysytään paperit, jopa niin, että vasta sitten minulle myydään viinipullo. Sama oli aikoinaan omalla kohdallani. Ja juu, instaa et saa kyylä.

No sun täytyy rinnalla olla kurppa😂

Vierailija
5/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on usein kysytty ruokakaupassa olutta tai siideriä ostaessa paperit, kun olen ilman meikkiä. Olen 38. Instaa ei ole joten en voi laittaa linkkiä. Mutta en minä mikään baby face ole. Ryppyjäkin löytyy silmäkulmista. Omasta mielestäni näytän ihan ikäiseltäni.

Vierailija
6/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole instaa eikä mitään muutakaan sosiaalista mediaa. Eikä tarvitse uskoa, viime kuussa kysyttiin henkkarit kun ostin kaupasta lonkeroa. Olen 41v.

Vierailija
7/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen kysynyt paperit yli nelikymppiseltä. Olen siis kaupankassa. Ja miltä hän näytti: olemus huoleton, ei erityisen huoliteltu, sellaiset asennevaatteet.

Vierailija
8/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Alkossa käynyt pitkään aikaan, mutta ihan paikallisessa S-marketissa kysytty paperit viisi kertaa viimeisen vuoden aikana kun olen ostanut pari siideriä. Ja sori, ei ole instaa eikä edes varsinaisesti kiinnosta uskotko. En tosin tiedä miksi täällä valehtelisin. N42

Vierailija
9/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä paskat aiheet ja aloitukset

Vierailija
10/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v ja paperit kysytään usein ja viimeksi kysyttiin, kun ostin siideriä prismasta joulukuussa. On myös luultu poikani tyttöystäväksi.

Vierailija
11/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mamma, mutta kysytään papereita usein. Pisamat, hymykuopat, isot valkoiset hampaat ja pienikokoisuus kuulemma hämäävät.

Vierailija
12/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Alkossa käynyt pitkään aikaan, mutta ihan paikallisessa S-marketissa kysytty paperit viisi kertaa viimeisen vuoden aikana kun olen ostanut pari siideriä. Ja sori, ei ole instaa eikä edes varsinaisesti kiinnosta uskotko. En tosin tiedä miksi täällä valehtelisin. N42

En minäkään keksi yhtään syytä valehdella täällä tuollaisesta asiasta. Jotkut vaan näyttävät ikäistään nuoremmilta, ja ikäryhmässä 25-40 on muutenkin todella vaikea arvioida ihmisten ikää.

Vierailija
13/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, ei ole instaa

N47

Vierailija
14/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mamma, mutta kysytään papereita usein. Pisamat, hymykuopat, isot valkoiset hampaat ja pienikokoisuus kuulemma hämäävät.

Onko isot hampaat nuorentava ominaisuus? :D

Vierailija
15/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta instailu.

Vierailija
16/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilta kysyttiin kaupan kassalla, on yli nelikymppinen ja ihan ikäisensä näköinen. Kassahenkilö oli kovin nuori, halusi varmaan noudattaa ohjeita ja ottaa varman päälle.

Vierailija
17/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysytty monesti. Ikää tasan 40. Yleensä kysytään, kun olen meikittä liikenteessä. Kysyjänä joku häthätää 20-vuotias. Jos ohje on, että kaikilta alle kolmekymppisen näköisiltä pitää kysyä, niin ehkä nuoren on vaikea arvioida onko joku 30 vai nuorekas nelikymppinen. En olisi itse ainakaan osannut tuon ikäisenä arvioida. Nykyään kyllä yleensä tunnistan ikätoverit ikäisikseen.

Vierailija
19/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, oletpa hassu.

Vierailija
20/62 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kysytty monesti. Ikää tasan 40. Yleensä kysytään, kun olen meikittä liikenteessä. Kysyjänä joku häthätää 20-vuotias. Jos ohje on, että kaikilta alle kolmekymppisen näköisiltä pitää kysyä, niin ehkä nuoren on vaikea arvioida onko joku 30 vai nuorekas nelikymppinen. En olisi itse ainakaan osannut tuon ikäisenä arvioida. Nykyään kyllä yleensä tunnistan ikätoverit ikäisikseen.

Onko sinulla tänään syntymäpäivä? Muuten et voi olla TASAN 40.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi