Voisiko Iltalehti lopettaa juttunsa naisten pyllyistä
Se on esineellistävää eikä enää tätä päivää.
Samalla vois lopettaa tyttöjen ja naisten manipuloinnin seksityöhön. Hyi mitä kuonaa tuo lehti sylkee ja ihmiset vielä lukee sitä. 😳
Kommentit (30)
Mitä pahaa naisten pyllyissä oikein? Haluaisitko käyttää huntua. Niissä ei pylly näy.
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/a1dd7627-80a0-4361-82ec-3fbb2cdf71ec
En minä löytänyt muuta kuin tämän jutun. Enemmänkin saisia olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmän ruokaa lepakoille
Onko ongelma?
Se, että naisia esineellisteen enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekee naiset itse on ongelma. Naiset haluaa korostaa sukupuolten välistä eroa ja samaan hengenvetoon ihmettelee, miksi sukupuolta aina korostetaan. Tämä kertoo naisille tyypillisestä tavasta pitää näitä kahta agendaa yllä. Yrittäkää nyt jumalauta päättää, että kumpi teille on olennaista.
Sama pätee seksuaaliseen suuntautumiseen. "Vähemmistöt" ajaa itse enemmän kuin koskaan mielipiderajoitteita.
Kukaan ei sun mielipiteistäsi häiriinny kunhan opettelet käytöstavat. Ketään ei myöskään sun mielipiteet kiinnosta.
Rasistinen, syrjinnästä riippuvainen tolloväki ei ilmeisesti edes tajua, mitä eroa on mielipiteellä ja törkeällä käytöksellä. No, olen ennenkin sanonut, ettei 200 sanan käsitevarasto pitkälle riitä.
Siellä on inferno-geddonit töissä.
Vierailija kirjoitti:
Pyllyt haisevat, miksi ovat niin suosittuja?
Minustakin se on outoa "Hei katso täältä minun kakka tulee". Ehkä ovat jääneet 3 v. tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vain esineitä ja hyvä niin.
Tällaisen viestien takia persuja inhotaan.
Kannatan SDP:tä ja bile-sannaa
Olen korkeakoulutettu syyrialainen ja aion äänestää perussuomalaisia seuraavissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa naisten pyllyissä oikein? Haluaisitko käyttää huntua. Niissä ei pylly näy.
En tietenkään halua mitään hiton huntuja. Enkä kamelinvarpaita, joku muu kirjoitti sen.
Mutta ei miestenkään pyllyistä tehdä juttuja, joten ei tarvitse tehdä enää naistenkaan pyllyistä!! V*tuttaa naisena tällainen ainainen lihanpala -kohtelu.
- ap
En tykkää myös, miusta ei olisi tuon sortin toimittajaksi, vaatii tietyn luonteen.
Kysymys on oikeastaan se, että "mikä niissä naisten takamuksissa oikein kiinnostaa niin paljon, että ihmisille tulee pakottava tarve katsoa juttu ja samalla nähdä se mainos siellä jutun seassa?". Sillä mainoksella maksetaan sitten nuo Ukrainan sota -jutut sun muut, jotka eivät lukijoita pahemmin kerää.
Pyllyt haisevat, miksi ovat niin suosittuja?