Olen vähään tyytyvä ja minimalistisesti elävä mies. Tuntuu että tällaiselle miehelle vain ei löydy naista sitten millään
Aina tapailu tökkää siihen että minulla ei ole omaisuutta, tai en edes tavoittele sitä. Olen oppinut elämässäni arvostamaan ihan muita asioita.
Tuntuu että naiset ihan poikkeuksetta hakevat sitä "menestynyttä", "kunnianhimoista" tai "varakasta" miestä.
Ihan sama mikä ilmaisu, niin lopputulemana on aina että miehellä pitäisi olla paljon omaisuutta (ainakin naiseen nähden)
Mistä oikein tällainen mies voi löytää naisen? Onko meistä kiinnostuneita naisia edes olemassa?
Kommentit (147)
miksi etsit pakko mieleteiststi naista.
Tyydy minismalismiin. ota ilo irti että naisia ei löydy
Minimalistisesti eläviä naisia on paljon, jokin muu yhtälössäsi tökkii.
En usko että kaikki naiset ajattelee ja arvostaa vain noita asioita.
Minä olen korkeassa asemassa oleva nainen, joka urheilee, käyttää paljon rahaa kauneushoitoihin, kampaamoihin yms ja iso osa vaatteistani on räätälöity, käytän pesulan palveluja.
Vapaa-aikanani sivistän itseäni ja opiskelen laajasti eri aiheista. Ostan ja myyn taidetta+antiikkia+designia huvin vuoksi ja tämän ansiosta olen erityisen perehtynyt aiheeseen.
Mitä sinulla olisi tarjota minulle?
Me vähään tyytyvät ja minimaalisesti elävät naiset olemme karsineet elämästä kaiken turhan, joten miehet on poistettu ensimmäisten asioiden joukossa.
Pystytkö itse hyväksymään toisenlaisen naisen vai yritätkö pakottaa samaan nuottiin tai hyötyä naisesta?
Laske tasoa ja deittaa niitä petolinnunpersereikiä.
On monia miehiä ja naisia joille elämänsisältö tulee muualta kuin materiasta ja kuluttamisesta. Jos sinulla on tarjota esimerkiksi mahdollisuus mielenkiintoisiin keskusteluihin, joku nainen voisi kiinnostua.
Minimalisti=sairaalloisen pihi
Muita arvoja= ajan vietto leskäidin muonissa eli sairaalloisen pihi
Vierailija kirjoitti:
Me vähään tyytyvät ja minimaalisesti elävät naiset olemme karsineet elämästä kaiken turhan, joten miehet on poistettu ensimmäisten asioiden joukossa.
Juuri näin. Jo Cher sanoi aikoinaan, että mies ei ole välttämättömyys, se on luksusta. Ei ole varaa luksukseen eikä mielenkiintoa edes.
Onko nyt niin, että sinulle ap ei kelpaa minimalistisesti elävän naisen elämäntapavalinnat? Esim. vegaaninen kasvisruoka ja kierrätys? Vaan haluat kenties määrätä, millainen minimalistinen elämäntapa pitää molemmilla olla? Se ei toimi.
Minimalistinen mies on joko (usko)hörhö, saamaton tai helkkarin pihi.
Niin mitä ne muut asiat on josta saat sisältöä? Onko näistä mitään iloa sille joka on parisuhteessa kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Muita arvoja= ajan vietto leskäidin muonissa eli sairaalloisen pihi
Älkääs nyt.
Pihiys on yksi älykkyyden muodoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita arvoja= ajan vietto leskäidin muonissa eli sairaalloisen pihiÄlkääs nyt.
Pihiys on yksi älykkyyden muodoista.
Pihiys on mt-ongelma.
Minä olen kulutuskriittinen hippi, tee-se-itse -tyyppiä. Varmaan materiamielessä minimalisti. Kuitenkin varsin puuhakas ja kokeileva luonne, joten jos minimalismi on vain möllöttelyä, se ei sopisi lainkaan, laiskuus ei sovi minullekaan. Olen omani löytänyt jo ajat sitten, mutta kyllä muitakin kuin menestyksen ja varakkuuden perään olevia on.
Saattaisin olla etsimäsi nainen. Minulla on kuitenkin aviomies, ollut jo kauan. Sitä paitsi et aloituksessasi kerro itsestäsi mitään sellaista, mistä kiinnostuisin, jos olisin sinkku. Minua ei kiinnosta miehen varallisuus, vaan äly, huumorintaju, luonne ja persoonallisuus. Ruikutus tai passiivis-agressiivisuus ei ole houkuttelevaa.
Ei voi löytää. Parisuhteessa nainen haluaa käyttää rahat jos niitä on.