Olen yksin mökillä ja pakarani jäätyivät ulkohuusin pöntönreunoihin kiinni
Istuin ulkohuusiin asioilleni ja kun yritin nousta niin tunsin kuinka nahka repesi ja verta tirskahti pakaroistani. Minulla on ainoastaan tabletti mukana ja akku uhkaa loppua kesken (5%) jäljellä.
Auttakaa, miten pääsen irti, vai jäädynkö nyt tähän. Pakkanen kiristyy iltaa kohden, nyt -23 astetta.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Oho, kato olet päässyt ylös huussista jonne aiemmin putosit. Samoin pääsit sitten kaivosta ylös. Kas, nyt juutuit huussiin. Jännää.
Oletko täällä 24/7/365?
Säälittävää.
Huh! Löysin kampilaturin huusin seinähyllyköstä ja veivasin 7% akkua! Veri persesä jäätynyt nyt tohon reunoihin, koetan nyt paskanta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaa kuset ittes päälle ja ylös! Kuuma virtsa toimii hyvin tossa. Sit vaa suihkuun miettimään, mitä tuli tehtyä.
Kiitos, tämä auttoi, nyt pääsin irti!!!🙏🙏🙏
Pelastit varmaan henkeni!
Nyt saunassa lämpimässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaa kuset ittes päälle ja ylös! Kuuma virtsa toimii hyvin tossa. Sit vaa suihkuun miettimään, mitä tuli tehtyä.
Nyt saunassa lämpimässä.Ap
Monesko kerta tää oli viikon sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Huh! Löysin kampilaturin huusin seinähyllyköstä ja veivasin 7% akkua! Veri persesä jäätynyt nyt tohon reunoihin, koetan nyt paskanta
Ap
Tämä oli feikki Ap
Olen nyt turvassa saunassa.
Kitos kaikille!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saunassa lämpimässä.Ap
Iloinen sun puolesta. Nyt mäki voin jatkaa päivääni ilman stressiä siitä, että joku on pulassa.
T: palstan supersankari 🦸🏻
Pistä naapurille facebook viesti, tai laita facebookin ryhmään ilmootus että ilmasia ämpäreitä jaossa