Olen yksin mökillä ja pakarani jäätyivät ulkohuusin pöntönreunoihin kiinni
Istuin ulkohuusiin asioilleni ja kun yritin nousta niin tunsin kuinka nahka repesi ja verta tirskahti pakaroistani. Minulla on ainoastaan tabletti mukana ja akku uhkaa loppua kesken (5%) jäljellä.
Auttakaa, miten pääsen irti, vai jäädynkö nyt tähän. Pakkanen kiristyy iltaa kohden, nyt -23 astetta.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet.
Miksi valehtelisin, olen todella peloissani.
Ap
Siksi, että pakarasi ovat kuivat ja istuin osa ei ole metallia, joten jäätyminen kiinni on silkkaa valetta.
Ilmiö jossa kieli jää kiinni metalliputkeen ei toimi tässä casessa.
Vierailija kirjoitti:
Akkua enää 3%, koitin repäistä oikein kunnolla ja tuntui että taju lähtee.
Jalat alkaa olla tunnottomat.Ap
Laita nettipoliisille vinkki mistä ruumiin löytää
Ei oo Porvoossa noin kylmä ilma nyt!
Muistetaan Ap:n kunniakas maine ja urho vielä viimeisinä hengenvetoinaan. Lepää rauhassa kuoma hyvä.
Nyt kannattaa ap tunnustaa kaikki synnin ennen kuin lähdet viimeiselle matkalle. Haluatko vaikka tunnustaa olevasi joku av-palstan hulluista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet.
Ap
Siksi, että pakarasi ovat kuivat ja istuin osa ei ole metallia, joten jäätyminen kiinni on silkkaa valetta.
Mitä jos äijä hiki pinkeenä juos huussiin ja hikipisarat valui pitkin reisiä? Teoreettisesti tuo jumiutuminen olis mahdollista, jos pakkasta ois enemmän.
Nieleskele ilmaa ja koita piereskellä niin maan perkeleesti. Jospa se lämmin pieru auttaisi.
Kepeät mullat! Tai turpeet, mitä sinne ny sit heitetäänkään.
En kyl paskempaa tapaa keksis täältä lähteä, kun et löydettäis ulkohuussista housut kintuissa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa ap tunnustaa kaikki synnin ennen kuin lähdet viimeiselle matkalle. Haluatko vaikka tunnustaa olevasi joku av-palstan hulluista?
Komppaan tätä, sillä niin vahva epäilys herää!
Mä oon ollut jo 30 vuotta kieli mattotelineessä kiinni. Kaikkeen tottuu.
Virossapa ovatkin nokkelampia, monia kuvia löytyy, miten ihan ovat osanneet istuinrenkaan päällystää ihanan pörröisellä teddykankaalla. Ei tule vilu pöntöllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet.
Ap
Pakarani ovat yleensä hiestä kosteana.
Kyllä ne taitaa olla metallia, ovat kuparin väriset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Anopin naimahullu olen joskus ollut.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on vielä akkua?
2%
On tosi kylmä ja sormen aika jäääsä
Ap
Vierailija kirjoitti:
En kyl paskempaa tapaa keksis täältä lähteä, kun et löydettäis ulkohuussista housut kintuissa.
Itse asiassa eräs sukulaismieheni on hautausurakoitsija ja hän kertoi, että niin oli eräälle papalle käynyt. Ei tosin ollut jäätymisestä johtuvaa se kuolema, vaan ilmeisesti sydänkohtaus. Pappa oli sitten istuma-asennossa johduttu sieltä hyyssykästä poistamaan, kun kuolo oli ukon siihen asentoon kangistanut.
Kuoliko hänkin vessaan?