Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ystävyyssuhteet sinulle tärkeämpiä kuin avioliitto?

Vierailija
11.11.2006 |

Kauhean usein täältä saa lukea juttuja ystävyyssyhteiden katkeamisesta, ystävän " pettämisestä" , ystävä sitä taikka tätä.

Joo, onhan ne ystävyyssuhteet tärkeitä, mutta mulle ainakin tärkeintä on suhde mieheeni ja lapsiini.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein edes halua ruveta vertailemaan ystävyyssuhteita ja suhdetta omaan perheeseeni. Ei niitä voi verrata. No tietysti kaikista tärkeintä maailmassa on omat lapset ja oma mies (=myös paras ystävä). Myös pitkäaikaiset hyvät ystävät ovat tosi rakkaita ja tärkeitä ihmisiä.

Vierailija
2/2 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kai hiukan erakkoluonne ja vaikka vietänkin mielelläni aikaa ihmisten kanssa niin haluan säilyttää jonkin verran (aika reilusti) henkistä tilaa ja vapautta. suoraan sanoen ahdistun jos huomaan ystävän vaativan tai odottavan multa sellaista uskollisuutta jonka itse liitän romanttiseen parisuhteeseen. en siis tarkoita että haluaisin puhua ystävistäni paskaa selän takana tai levitellä heidän salaisuuksiaan. mutta haluan pitää osan asioistani ihan itselläni enkä kuunnella mitään mussutusta tyyliin " koska tää on tapahtunut? mikset sä oo kertonu mulle?" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla