Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono lähihoitaja?

Vierailija
15.12.2022 |

En osaa vaativampia asioita, kokemusta ei paljoa ole. Pelkään ikäviä tilanteita. Perushoidon osaan mutta pitäisi osata muutakin. Osaan huonosti vastata kysymyksiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin sh ja saman asian vuoksi lopetin hoitajan työt. Olin töissä vanhusten tehostetussa palveluasumisessa, jossa vuosien varrella kaikki taidot katosivat, enkä uskaltanut enää hakeutua sairaalaan töihin.

Vierailija
22/24 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi ollakaan itsevarma siinä työssä.  "Tämä on hyvin vaikeaa työtä" toinen ääripää:  "Maalaisjärjellä pärjää" nämä tekivät itse kaiken vaikeaksi viisaudestaan huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti aloittajalle ; olet ja sen huomaa jo kauas sinun ulkonäöstä ja elämäntavoistasi. Miten edes voit olla näkyvässä palveluammatissa kun kaikki tietää miten vietät oman vapaa-aikasi? Eikö edes hävetä? Olet pilannut ammattikuntasi maineen. Kohta saat varmasti potkut töistä ellet ole jo saanut!

Kone kiinni ja takaisin nukkumaan.

Vierailija
24/24 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet hyvä lähihoitaja, koska tiedät mitä osaat ja mitä et. Eli et ota turhia riskejä. Työssä oppii ja ajan kanssa itsevarmuuskin kasvaa. Kohta jo koulutat muita.

On tullut törmättyä niihin itsevarmoihin typeryksiin, kotka eivät näe osaamattomuuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi