Oletko käynyt tänään jo ulkona?
Kommentit (18)
Kävin kaupassa, huono näkyvyys, mutta selviää kun ajaa rauhallisesti.
Vois kyllä siirtyä terassille uima-altaan äärelle nauttimaan auringosta. Muuta ei jaksa, kun on kipeä.
En. Heräsin äsken ja nyt mietin mitä syön aamupalaksi.
Kävin tunnin kävelyllä. Lunta riitti eikä oltu vielä kaikkia jalkakäytäviä ehditty aurata kunnolla täällä Hgissä, mutta erityisen liukasta ei ollut onneksi. Ihana, kunnon talvi ollut!
Menen joka aamu klo 6 ulos.
T. Työtön
Joo, heti seitsemän jälkeen lähdin töihin. Lumista oli. Lounaallakin olen jo ehtinyt käydä.
Kävin kaupassa, ostin varastoon. Kohta on liukasta loskavelliä kaikkialla, ei tartte vanhuksen mennä vähintään kastelemaan persusta liukastumalla. Ihan kiva ilma oli.
En. Viimeksi kävin ulkona syyskuussa. Ulkoilmaa sain sen verran, mitä ehdin henkäistä taksin ja lääkäriaseman oven välissä.
En vielä. Leikkaustoipilaana ei yksin tohi mennä ja seuraa saan myöhemmin.
Viikko sitten kävin edellisen kerran ulkona. Viemässä roskia.
Kävin hakemassa lehdet, en viikonloppuna viittinyt kun ol niin kylmä, nyt viltin alle lepäämään etten sairastuis.
On kaupungissa helpoo kun lehtikin tuuvaan sisälle asti ja mie jovun hakee
sen pihalta. onneksi ei tarvii hakee tiehuarasta ninkuin nuapurin.
Lähdin töihin ja tulin töistä ja kahdesti käynyt koiran kanssa ulkona. Meilä ei ole erityisen liukasta, uusi lumi maassa.
Töihin tulin autolla, ei tänne voi levitoidakaan.
Olen tehnyt omani ja naapurinkin lumityöt. Ja vienyt roskapussin roskakatokseen ja hakenut postin laatikosta. Kivaa kun on lunta!
Neljä päivää makasin kuumeessa sisällä. Äskettäin ihailin jo ulkona puolistuntisen lumipyryn alkua.
Jos illalla jo varovasti enempi kävelylle
Olen tälläkin hetkellä ulkona, kaupungilla hoitamassa asioita. Melkoinen pöppyräkeli on.