Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin Meghan ja Harry dokkarin loppuun ja ymmärrän nyt

Vierailija
15.12.2022 |

heitä todella hyvin.

Kommentit (491)

Vierailija
21/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Harry on tyhmä ja elää mielikuvituksessa

Diana vihaisi Meghania

Meghan osaa rahastaa kaiken ja tykkää Ivata kuolleita

Jos tuollasta luulet niin ole väärässä. Diana olisi rakastanut Meghania ja tukenut ha ymmärtänyt täysin.

Hänellä oli erityinen kyky hyväksyä juurikin erivärisiä ja jollain tapaa erilaisia ihmisiä. Kyllä Harry tietää mitä mieltä äitinsä olisi ollut jos eläisi. Luulen että saman tietää kunkku ja William.

Vierailija
22/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä kiinnostaa noin kovasti toisten ihmisten elämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nähdä, millä alkavat seuraavaksi rahastaa. Kohta on kaikki pistetty lihoiksi ja vasta pari vuotta on mennyt. Ehkäpä lapsillaan.

Vierailija
24/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana vihaisi Meghania

Jos tuollasta luulet niin ole väärässä. Diana olisi rakastanut Meghania ja tukenut ha ymmärtänyt täysin.

Hänellä oli erityinen kyky hyväksyä juurikin erivärisiä ja jollain tapaa erilaisia ihmisiä. Kyllä Harry tietää mitä mieltä äitinsä olisi ollut jos eläisi. Luulen että saman tietää kunkku ja William.

Harryhan sanoi joskus aiemmin, että hänellä ei ole juuri mitään muistikuvia äidistään.

Mutta kyllä Harry tietää kaiken, juu. On se veijari.

Vierailija
25/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä, millä alkavat seuraavaksi rahastaa. Kohta on kaikki pistetty lihoiksi ja vasta pari vuotta on mennyt. Ehkäpä lapsillaan.

Lapset eivät taida vaan niin kovin mielenkiintoisia olla.

Netflix tuskin maksaa miljoonia sarjalle aiheesta "lapsiperheen elämää Montecitossa".

Vierailija
26/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

H ja M puolella täälläkin. Voin kyllä hyvin kuvitella miten brittihovi on suoltanut Meghanista paskaa jotta kultapoju Andrewn toilailut jää vähemmälle huomiolle. Huh jjäntä kuitenkin epäillään seksuaalirikoksista. Minkä rikoksen Meghsn on tehnyt. Ja Harrylle iso hatun nosto kun puolustaa vaimoaan ja perhettään. Ja niitä Meghanin siskon suoltamia paskapuheita huh huh.. Mitähän ihmeen brittihovin faneja tämä palsta on täynnä kun jo niin syväanalyysi ko henkilöistä laadittu.

Vierailija
27/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaapa suosikkikolumnistinne Sanna Ukkolan kirjoitus tänään.

Luin ja mielestäni Sannan näkökulma oli raikas. Hyvä kolumni. En silti ole samaa mieltä hänen kanssaan.

Vierailija
28/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana vihaisi Meghania

Harryhan sanoi joskus aiemmin, että hänellä ei ole juuri mitään muistikuvia äidistään.

Jos äiti kuolee tai häviää jonnekin kun lapsi on alle kouluikäinen ei muistikuvia jää paljon. Jää joitain merkittäviä ja erikoisia.

Mutta Harryhan oli vanhempi kuin jotain 5-6 v eli muistikuvia on jäänyt paljonkin.

Vierailija
29/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H ja M puolella täälläkin. Voin kyllä hyvin kuvitella miten brittihovi on suoltanut Meghanista paskaa jotta kultapoju Andrewn toilailut jää vähemmälle huomiolle. Huh jjäntä kuitenkin epäillään seksuaalirikoksista. Minkä rikoksen Meghsn on tehnyt. Ja Harrylle iso hatun nosto kun puolustaa vaimoaan ja perhettään. Ja niitä Meghanin siskon suoltamia paskapuheita huh huh.. Mitähän ihmeen brittihovin faneja tämä palsta on täynnä kun jo niin syväanalyysi ko henkilöistä laadittu.

Andrewn toilailut eivät todellakaan jääneet vähemmälle huomiolle. Hänestä ei puhuta enää koska hän ei tee enää mitään vaan elää hiljaiseloa häpäistynä talutellen äidiltään jääneitä koiria.

Eivätkä Harry ja Meghan maininneet Andrewta sanallakaan, vaan Williamista tehtiin tämän tarinan konna. Eiväthän he voineet työntää Andrewta bussin alle, koska kaveeraavat itse Yorkin perheen kanssa edelleen. Tekopyhät.

Vierailija
30/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana vihaisi Meghania

Oletko pikkuisen yksinkertainen. Diana oli samanlainen uhriutuja ja narsisti, Meghan on samanlainen. Samasta puusta ovat veistettyjä, Harry on täys uuno.

Vierailija
31/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkakin Meghan on rodullisesti inferior niin sitä mä vaan mietin et hän tuskin uhrais katsettakaan Harryyn päin jos mies ei olisi kuninkaallinen.

Kaikilla on jotain kriteerejä, eiks niin?

Vierailija
32/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana vihaisi Meghania

Jos äiti kuolee tai häviää jonnekin kun lapsi on alle kouluikäinen ei muistikuvia jää paljon. Jää joitain merkittäviä ja erikoisia.

Mutta Harryhan oli vanhempi kuin jotain 5-6 v eli muistikuvia on jäänyt paljonkin.

No niinhän sitä luulisi, mutta näin Harry kuitenkin aiemmin väitti.

Vierailija
33/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana vihaisi Meghania

Oletko pikkuisen yksinkertainen. Diana oli samanlainen uhriutuja ja narsisti, Meghan on samanlainen. Samasta puusta ovat veistettyjä, Harry on täys uuno.

Eikä kaksi samanlaista diivaa todellakaan tule ikinä toimeen keskenään.

Vierailija
34/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkakin Meghan on rodullisesti inferior niin sitä mä vaan mietin et hän tuskin uhrais katsettakaan Harryyn päin jos mies ei olisi kuninkaallinen.

Kaikilla on jotain kriteerejä, eiks niin?

Pitää paikkansa! Emmäkään mitään tynnyriä ottais

Vierailija
35/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukekaapa suosikkikolumnistinne Sanna Ukkolan kirjoitus tänään.

Luin ja mielestäni Sannan näkökulma oli raikas. Hyvä kolumni. En silti ole samaa mieltä hänen kanssaan.

Sekava se oli. Hassua kirjoittaa kolumni Piers Morganista, kun Suomessa varmaan vähemmän kuin yksi sadasta edes tietää, kuka tuo tyyppi on.

Vierailija
36/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin todella hämmästynyt, miten kajahtanutta porukkaa tässä maailmassa on. Itselläni on melko neutraali suhtautuminen ollut tähän pariin. Arvostin esim.kuningatarta ja olen aina seurannut kuningashuoneeseen liittyviä juttuja. En kuitenkaan ole fanaattinen, kuten niin moni tuntuu olevan. Katsoin tämän sarjan Netflixistä täysin neutraalein lasein, ja päällimmäisenä tunteena oli hämmästys siitä, miten sairasta vainoaminen nykypäivänä on. Siis jengi on todella sekaisin! Törkeällä tavalla täälläkin on solvattu tätä paria. He ovat ihmisiä - toki etuoikeutettuja - mutta ihan kuten kuka tahansa muukin jolla on tunteet.

Dokkarissa ei tullut mitään sellaista, mistä olisi voinut vetää herneet nenään. Hullua, että britit raivoavat lehtien palstoilla ja kuningashuonekin on sekaisin tästä. Kaksi ihmistä kertoo oman tarinansa ja omista tunteistaan. Mitä pahaa siinä on??? Esim.sitä kun Meg kertoi kuinka hänen piti niiata kuningattarelle: oli tulkittu, että Harry häpesi vieressä???! Ei tosiaankaan. Katsoi vaimoaan hieman huvittuneena. Meg ei halventanut kuningatarta mitenkään. Hän vain kertoi, miten absurdia on olla keskellä tuollaisia tapoja kun ne eivät ole omassa elämässä olleet aiemmin.

Vierailija
37/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin todella hämmästynyt, miten kajahtanutta porukkaa tässä maailmassa on. Itselläni on melko neutraali suhtautuminen ollut tähän pariin. Arvostin esim.kuningatarta ja olen aina seurannut kuningashuoneeseen liittyviä juttuja. En kuitenkaan ole fanaattinen, kuten niin moni tuntuu olevan. Katsoin tämän sarjan Netflixistä täysin neutraalein lasein, ja päällimmäisenä tunteena oli hämmästys siitä, miten sairasta vainoaminen nykypäivänä on. Siis jengi on todella sekaisin! Törkeällä tavalla täälläkin on solvattu tätä paria. He ovat ihmisiä - toki etuoikeutettuja - mutta ihan kuten kuka tahansa muukin jolla on tunteet.

Dokkarissa ei tullut mitään sellaista, mistä olisi voinut vetää herneet nenään. Hullua, että britit raivoavat lehtien palstoilla ja kuningashuonekin on sekaisin tästä. Kaksi ihmistä kertoo oman tarinansa ja omista tunteistaan. Mitä pahaa siinä on??? Esim.sitä kun Meg kertoi kuinka hänen piti niiata kuningattarelle: oli tulkittu, että Harry häpesi vieressä???! Ei tosiaankaan. Katsoi vaimoaan hieman huvittuneena. Meg ei halventanut kuningatarta mitenkään. Hän vain kertoi, miten absurdia on olla keskellä tuollaisia tapoja kun ne eivät ole omassa elämässä olleet aiemmin.

Millä tavalla "kuningashuone on sekaisin"? He eivät ole kommentoineet sarjaa mitenkään, eivätkä tule kommentoimaan.

Vierailija
38/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilaisen, kuninkaallisen prinssin ei koskaan pitäisi nsida eronnutta, amerikkalaista naista.

Vierailija
39/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katsonut. Mua niin inhottaa tuommoset rikkaat ihmiset ruikuttamassa. Ne vois tehdä ja elää niin kivasti mutta ei, eivät viitsi kuin valittaa vaan. Kyllä tässä muitakin on syrjitty, loukattu ja kohdeltu rumasti.

Vierailija
40/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijätär avioitui verikultin pojan kanssa. ... Onneksi suomi on demokratia ilman sen suurempia verikultteja ja Aaro Niinistön ei tarvitse johtaa maata.

Mutta onko Aapelia olemassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi