Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko treffeille ihmisen kanssa joka ei ollut kiinnostunut sinusta ennen kuin pudotit painoa?

Vierailija
15.12.2022 |

Tämä nyt tapahtumassa minulle.

Pari vuotta sitten kaveriporukkaan tuli uusi tyyppi ja jonkun aikaa salaa minä olin ihastunut.
Lopulta pyysin häntä treffeille, häntä ei kiinnostanut.
Okei, ei siinä mitään.

Nyt pari vuotta ajassa eteenpäin ja olen onnistunut pudottamaan painoa parikymmentä kiloa.
Ja hämmästykseni, nyt hän pyysi minut treffeille.

Silloin olisin ollut onnellinen, mutta nyt koko juttu teki minut surulliseksi.

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Minä laihduin joskus 34 kg eikä nainen suostunut treffeille koska olin läski. Laihtumisen jälkeen se pyysi kahville mutta keksin valeen että tapailen toista vaikka en tapaillut ketään.

Itse en sinuna kyllä olisi keksinyt mitään valetta vaan sanonut suoraan syyn. 

Eiköhän tuo ole jokaisen oma oletus, että toinen ei suostunut treffeille ylipainon takia. Eihän kukaan sitä nyt suoraan sano, että en lähe ku oot lihava :D

Vierailija
122/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuviulu-naista ei kukaan halua. 50 kg painava nainen on yhtä kiihottava kuin luiseva thaimaalainen teinipoika.

Mistä tämä palstanaisten vinkuminen sitten johtuu, että miehille kelpaa vain laiha nainen?

Koska etsivät tasoaan parempaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap varmasti, että miestä ei kiinnostanut siemmin juuri painosi takia? Entä jos hän oli ihastunut toiseen?

Vierailija
124/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mitä jos paino joillakin ihmisellä nousee tulevaisuudessa, sittenkö se on ero. Vaikka ei välttämättä nouse. Mutta se asia jäisi vaivaamaan. Onko suhde aina pintasuhde.

Sissus soikoon, onhan se nyt saletti että aika monella sellainen selkeä ylipaino on vähän luotaantyöntävää intiimissä mielessä, etenkin jos itse ei ole ylipainoinen. Kun ihmisen näkee ekakertaa niin onhan se hoikempi aina puoleensavetävämpi. Mutta sitten kun on rakastuttu ja alkaa välittämään toisesta, ei se lihominen siinä vaiheessa enää useimmitenkaan haittaa. Toki niitäkin on, jotka märisee kun se puoliso on niin lihonut eikä sängyssä enää kiihotu. Mutta on aivan utopistista olettaa, etteikö sillä ulkonäöllä olisi tutustumisvaiheessa mitään merkitystä ja pitäisi rakastua ainoastaan siihen toisen sisimpään ulkomuoto kokonaan ignooraten.

Ajattelen täysin samoin tuosta, että ulkonäöllä on tosi ratkaiseva merkitys sille, kiinnostuuko jostain ihmisestä vai ei. Mutta kun ollaan parisuhteessa, rakastetaan toisiaan, tilanne on jo aivan toinen.

Miksi niin monelle miehelle tekee siis vaikeaa hyväksyä ulkonäön merkitys kiinnostuksen heräämiselle? Miksi viimeksi tänään iltapäivällä täällä oli ketju, jossa kehotettiin naisia "alentamaan rimaa"?

Tämä ketju on malliesimerkki siitä, miten naiset ei hyväksy sitä että ulkonäkö vaikuttaa kiinnostuksen heräämiseen. Silti vaikka itse toteat saman alapeukutetun asian niin yläpeukutettu viesti koska "näpäytetään miestä". On tää vaan huvittavaa.

Vierailija
125/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi vähän samst. Nainen ei kiinnostunut kun olin sossun tuilla. Nyt kun on työ niin alko kiinnostaa. Pinnallinen paska.

Vierailija
126/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuviulu-naista ei kukaan halua. 50 kg painava nainen on yhtä kiihottava kuin luiseva thaimaalainen teinipoika.

Mistä tämä palstanaisten vinkuminen sitten johtuu, että miehille kelpaa vain laiha nainen?

No näin, kyllä se naisväkikin ulkonäöstä pelkästään hullaantuu. Minun perässäni oli tuhti tyttö, jonka yritykset tehdä vaikutus olivat välillä jo vähän nolostuttavankin "try-hardeja". Muun muassa esitteli minulle kuvakaappauksia keskusteluistaan muiden miesten kanssa, miten typeriä he kuulemma puhuivat, kun ilmiselvästi yritti saada minut tuntemaan itseni keskustelutaidollisesti ylivertaiseksi. Nähdäkseni itse en suoltanut yhtään sen kummempaa juttua kuin hekään. Joten mikä muu kuin ulkonäkö voi jäädä syyksi, kun yritin kaikin tavoin olla viileä häntä kohtaan (se pahuksen ylipaino) enkä todellakaan osoittanut kiinnostuksen merkkejäkään. Itsehän olen normaalipainoinen. Silti tämän naisen perässä läähätti joukko miehiä joille olisi heti kelvannut. Varmaan nyt tämäkin nainen palstalla samassa kuorossa miten miehille kelpaa vain laihat, kun ei sille yhdelle hyvännäköiselle kelvannut pulleana.

Vierailija
127/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö merkitsee lähes kaikille. On naivia olettaa muuta. Voi uhriutua siitä, ettei herättänyt kiinnostusta huonoimmillaan, mutta maailma nyt vaan on sellainen.

Olin nuorempana pyöreähkö ja ruma, ja silloin muutama hyvännäköinenkin mies oli minusta kiinnostunut. Olen tätä jälkeenpäin ihmetellyt ja todennut, että todellakaan se ei aina ole ulkonäkö mikä vetoaa vaan jokin muu. Näitä miehiä muistelen erityisen lämpimästi nyt vuosien jälkeen, hoikempana ja kauniimpana. Ihan eri tavalla arvostan kuin niitä, jotka ovat huomanneet minut vasta nyt.

Vierailija
128/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, jos en viehätä runsaasti ylipainoisena, vaikka olisin kuinka mukava, joten tietenkin suostuisin, jos olen itse vielä kiinnostunut. Ei se tee toisesta pinnallista, jos ei tunne fyysistä vetoa runsaasti ylipainoiseen. Ei useimmat teistä kommentoijistakaan niin tee, vaikka kuinka esitätte täällä parempaa.

Vierailija
129/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja sanon tämän lievästi ylipainoisena.

Minkä takia joidenkin on niin vaikea hyväksyä sitä, että ihmisellä saa olla erilaisia mieltymyksiä, eikä niitä tarvitse perustella mitenkään? Jos joku on kiinnostunut vain laihoista, niin selvä, hyvä niin.

Sama koskee kaikkia muitakin ominaisuuksia.

Vierailija
130/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin, ja tekisin kaikkeni, että tyyppi ihastuisi. Sitten murskaisin sydämen.

Sairasta

Vierailija
131/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä treenasin itseni takaisin kuntoon noin 10 vuotta sitten. Eron vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksessa oli huikea. En tosin koskaan ajatellut sitä loukkaavana vaan nautin muuttuneesta tilanteesta.

132/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä on väliä.

20kg on valtava muutos. Olet paljon kauniimman ja terveemmän näköinen, kuin aiemmin.

Vierailija
133/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin, kyllä se naisväkikin ulkonäöstä pelkästään hullaantuu. Minun perässäni oli tuhti tyttö, jonka yritykset tehdä vaikutus olivat välillä jo vähän nolostuttavankin "try-hardeja". Muun muassa esitteli minulle kuvakaappauksia keskusteluistaan muiden miesten kanssa, miten typeriä he kuulemma puhuivat, kun ilmiselvästi yritti saada minut tuntemaan itseni keskustelutaidollisesti ylivertaiseksi. Nähdäkseni itse en suoltanut yhtään sen kummempaa juttua kuin hekään. Joten mikä muu kuin ulkonäkö voi jäädä syyksi, kun yritin kaikin tavoin olla viileä häntä kohtaan (se pahuksen ylipaino) enkä todellakaan osoittanut kiinnostuksen merkkejäkään. Itsehän olen normaalipainoinen. Silti tämän naisen perässä läähätti joukko miehiä joille olisi heti kelvannut. Varmaan nyt tämäkin nainen palstalla samassa kuorossa miten miehille kelpaa vain laihat, kun ei sille yhdelle hyvännäköiselle kelvannut pulleana.

Joo ja sitten itketään kun on niin pinnallista meininki, vaikka itsekin ihastuvat niihin hyvännäköisiin miehiin. Oma taso ei nyt vaan sattunut riittämään, deal with it.

Vierailija
134/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän muuten siinä on, että monet naiset laittautuvat treffeille tuntikaupalla (ja osa heistä jopa uhriutuu tästä) ja kuitenkin korostavat haluavansa kumppanin, joka hyväksyy heidät juuri sellaisena kuin ovat.

Vierailija
135/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Ulkonäkö merkitsee tietysti ihastumisvaiheessa, mutta tuossa tulee henkilön pinnallinen luonne niin selvästi ilmi, ettei kiinnostaisi.

Vierailija
136/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän muuten siinä on, että monet naiset laittautuvat treffeille tuntikaupalla (ja osa heistä jopa uhriutuu tästä) ja kuitenkin korostavat haluavansa kumppanin, joka hyväksyy heidät juuri sellaisena kuin ovat.

Mikä ristiriita tässä sinusta siis on?

Vierailija
137/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi.

Olen nyt pullukkana tavannut elämäni miehen ja ollaan pari vuotta oltu yhdessä. Tarkoitus on palkata pt kovalla rahalla ja laihtua entisiin mittoihin. Mies pitää luonteestani, kemiastamme ja ulkonäöstäni. Pitää laihdutuksia hömpötyksinä.

Pinnalliset miehet pysyvät pinnallisina. Heidän kanssa keskustelu on kuin tuuleen huutelisi.

Eroatte, kun olet laihduttanut?

Vierailija
138/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö merkitsee lähes kaikille. On naivia olettaa muuta. Voi uhriutua siitä, ettei herättänyt kiinnostusta huonoimmillaan, mutta maailma nyt vaan on sellainen.

Olin nuorempana pyöreähkö ja ruma, ja silloin muutama hyvännäköinenkin mies oli minusta kiinnostunut. Olen tätä jälkeenpäin ihmetellyt ja todennut, että todellakaan se ei aina ole ulkonäkö mikä vetoaa vaan jokin muu. Näitä miehiä muistelen erityisen lämpimästi nyt vuosien jälkeen, hoikempana ja kauniimpana. Ihan eri tavalla arvostan kuin niitä, jotka ovat huomanneet minut vasta nyt.

Millaisen miehen kanssa olet nyt?

Vierailija
139/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi tuntuu kuitenkin miehiä se luiseva thaimaalainen teinipoika kiihottavan. Itse kun painoin n. 50 kg, vientiä oli liikaakin. Nyt parikymmentä kiloa painavampana kukaan ei edes vilkaise.

Vierailija
140/169 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi tuntuu kuitenkin miehiä se luiseva thaimaalainen teinipoika kiihottavan. Itse kun painoin n. 50 kg, vientiä oli liikaakin. Nyt parikymmentä kiloa painavampana kukaan ei edes vilkaise.

No kumma juttu, tiedän yhden 120-kiloisen jonka perässä on käytännössä jokainen mies. Eikä kiloissa ole grammaakaan mitään salibeibeilyä, kun ei harrasta mitään kuntoilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi