Suostuisitko treffeille ihmisen kanssa joka ei ollut kiinnostunut sinusta ennen kuin pudotit painoa?
Tämä nyt tapahtumassa minulle.
Pari vuotta sitten kaveriporukkaan tuli uusi tyyppi ja jonkun aikaa salaa minä olin ihastunut.
Lopulta pyysin häntä treffeille, häntä ei kiinnostanut.
Okei, ei siinä mitään.
Nyt pari vuotta ajassa eteenpäin ja olen onnistunut pudottamaan painoa parikymmentä kiloa.
Ja hämmästykseni, nyt hän pyysi minut treffeille.
Silloin olisin ollut onnellinen, mutta nyt koko juttu teki minut surulliseksi.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Minä en kelvannut miehelle silloin kun työskentelin asiakaspalvelussa. Heti kiinnostui tapaamaan kun yliopistotutkinto oli loppusuoralla ja uramahdollisuudet aukeamassa. En itse ollut enää kiinnostunut. Olin aivan se sama ihminen luonteeltani edelleen kuin silloin aikaisemmin tavatessamme. Hän vain ei ollut minusta kiinnostunut ihmisenä.
Kyllä on jätkällä ollut pokkaa.
Jos ylipainoa on ollut peräti 20 kg, niin on se kyllä tosi iso muutos. Ymmärrän kyllä, että se vaikuttaa sekä ulonäköön että olemukseen paljon. Vastaukseni siis varmasti riippuisi siitä, kuinka luottavainen olen kilojen pysymiseen poissa sekä kuinka jyrkkä puolisoehdokas on tämän asian suhteen.
En ole naiivi. Nykyinen mieheni tuskin olisi kiinnostunut minusta sellaisena kuin olin "pulleimmillani". Toisaalta olen keskustellut hänen kanssaan asiasta ja pieni lihominen on ok. Muuhun en olisi edes suostunut koska olen miehiä realistisempi sen suhteen, että miten eri elämäntilanteet voi vaikuttaa kroppaan. Ei se mieskään aina ole samassa teräksisessä kunnossa vaikka niin luulee. Katsokaan vaikka Bile vs. File-Dania. Joka muuten on tosi symppis mutta se menee aiheen vierestä.
Vierailija kirjoitti:
On paljon ylipainoisia miehiä joita pidän huipputyyppeinä, joista ajattelen että joku saa näistä vielä ihanan miehen itselleen. Mutta mitään fyysistä vetovoimaa ei ole, enkä haluaisi nähdä heitä alasti. Ja ilman fyysistä vetovoimaa myöskään ihastumista ei tule.
Jos joku näistä laittaisi itsensä kuntoon, eihän sitä tiedä jos syttyisin, ja hän alkaisi kiinnostaa siinä mielessä, tiedänhän jo valmiiksi hänen olevan huippu tyyppi muuten.
En ymmärrä mitä väärää tässä olisi. Mutta tätä keskustelua lukiessa ilmeisti on kovin väärin.
Väärin se onkin ainoastaan silloin, kun kyseessä on mies jota ei viehätä naisen ylipaino. Se kun katsos on oletus vaikkei edes sukupuolia mainita, että mies se siinä kertoilee ettei lihava nainen kelpaa ja alapeukkua niin saamaristi. Mutta nyt kun sinä täasä teet sukupuolet selväksi niin yhtäkkiä asia onkin ihan jees näin päin. Monesti menee näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan lähtisin, jos itse olisin edelleen kiinnostunut. Ihastun itsekin ulkonäköön, enkä voisi kiinnostua ihmisestä johon en uslkoisesti tunne vetoa, joten ymmärrän että se toimii toiseenkin suuntaan. Pitkän parisuhteen aikana ulkonäkökin tietysti sitten muuttuu, mutta se on eri asia, koska silloin on jo niin vahva tunneside, että rakastaa ihmistä, ei ulkonäköä. Ihastumisvaiheessa ulkonäkö kyllä on tärkeä.
Mutta nämä ihmiset ovat jo tunteneet toisensa muutaman vuoden
Niin? Joillain ylipaino tosiaan tappaa sen romanttisen kiinnostuksen joten mitään rakastumista ei pääse syntymään ja ne vuodet on tunnettu ihan puhtaalla kaveritasolla.
Ulkonäkö merkitsee lähes kaikille. On naivia olettaa muuta. Voi uhriutua siitä, ettei herättänyt kiinnostusta huonoimmillaan, mutta maailma nyt vaan on sellainen.
Pitipä oikein tarkastaa aloituksen päiväys, sama teksti on niin kovin usein....
Mutta leikitään mukana ettei tämä ole miesvihaprovo:
Pari vuotta sitten saattoi olla huono ajankohta.
Vierailija kirjoitti:
Mies, suostuisitko treffeille naisen kanssa, joka ei ollut kiinnostunut sinusta, ennen kuin pääsit hyväpalkkaiseen ammattiin?
Suurin osa miehistä vastaisi myöntävästi. Ihan sama mikä muutos miehessä tulee joka herättääkin kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, suostuisitko treffeille naisen kanssa, joka ei ollut kiinnostunut sinusta, ennen kuin pääsit hyväpalkkaiseen ammattiin?
Suurin osa miehistä vastaisi myöntävästi. Ihan sama mikä muutos miehessä tulee joka herättääkin kiinnostuksen.
Kyllä. Siksihän miehet kilpailevatkin ja pyrkivät parempaan, että riittäisi omat resurssit parempaan myös naisrintamalla.
ap on muutama vuosi sitten ollut persoonana aivan erilainen. Tuollainen määrä kiloja on johtanut itsesääliin, eikä yksikään mies pidä sellaista viehättävänä.
En rupeaisi kyseisen hampin kanssa millekään. 20 kg heilahtelu ei edes loppujaan ole niin paljon painon suhteen, että sen pitäisi vaikuttaa parisuhteeseen. Aika hiton moni painaa yli kolmikyppisenä 20 kg enemmän kuin parikymppisenä.
Samoin voisin olla katkera kun en yläasteella kelvannut tyylittömänä finninaamanörttinä, mutta nyt kun vuosien aikana on ulkonäkö kohentunut ja kelpaisinkin, niin pakitko pitäisi kostoksi antaa. Ei, koska enhän itsekään pysty ihastumaan kaikkiin ihmisiin ja ulkonäkö vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En rupeaisi kyseisen hampin kanssa millekään. 20 kg heilahtelu ei edes loppujaan ole niin paljon painon suhteen, että sen pitäisi vaikuttaa parisuhteeseen. Aika hiton moni painaa yli kolmikyppisenä 20 kg enemmän kuin parikymppisenä.
Parisuhteessa ei ehkä vaikutakaan, mutta alkuihastuksen syntymisessä kyllä. Ja riippuu aika paljon siitäkin onko 50kg jolle tulee 20kg lisää vai 70kg jolle napsahtaa se +20.
Erittäin ymmärrettävää, itse en voisi miehenä olla ylipainoisen naisen kanssa. Ylipainoinen nainen ei vain viehätä millään tavalla. Monen ylipainoisen naisen sisällä voi olla ihan kaunis nainen, mutta se ei näy ulospäin.
Sinkkumies47 kirjoitti:
Minä laihduin joskus 34 kg eikä nainen suostunut treffeille koska olin läski. Laihtumisen jälkeen se pyysi kahville mutta keksin valeen että tapailen toista vaikka en tapaillut ketään.
Itse en sinuna kyllä olisi keksinyt mitään valetta vaan sanonut suoraan syyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa ei ehkä vaikutakaan, mutta alkuihastuksen syntymisessä kyllä. Ja riippuu aika paljon siitäkin onko 50kg jolle tulee 20kg lisää vai 70kg jolle napsahtaa se +20.
Minusta ei näin miehenä todeten ole todellakaan väliä, että painaako 50 kg vai 70 kg. Ennenmin ottaisin 70-kiloisena, niin olisi paremmat muodot.
Luuviulu-naista ei kukaan halua. 50 kg painava nainen on yhtä kiihottava kuin luiseva thaimaalainen teinipoika.
Vierailija kirjoitti:
Luuviulu-naista ei kukaan halua. 50 kg painava nainen on yhtä kiihottava kuin luiseva thaimaalainen teinipoika.
Mistä tämä palstanaisten vinkuminen sitten johtuu, että miehille kelpaa vain laiha nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei näin miehenä todeten ole todellakaan väliä, että painaako 50 kg vai 70 kg. Ennenmin ottaisin 70-kiloisena, niin olisi paremmat muodot.
Sitten kun se 70-kiloinen turpoaa 20 kiloa lisää, vielä paremmat muodot tietenkin. Suorastaan syöttämällä hakee lisää ihania muotoja
Jos mies ei kelpaa työttömänä, niin ei sitten sen jälkeenkään kun on menestyvä ja hyväpalkkaisessa työssä.
Olin vuosia päihderiippuvainen ja se myös näkyi ulkonäössäni. Pyysin erästä naista treffeille, mutta hän ei suostunut.
Nyt hän kuitenkin yllättäen kysyi minua ulos. Olen ollut kuivilla muutamana vuoden ja esimerkiksi urheillut tänä aikana aktiivisesti. Ulkonäköni on luonnollisesti kohentunut samalla.
En tullut surulliseksi ja suostuin treffeille mielelläni. Mielestäni tilanteeni ei millään tavoin eroa ruokariippuvaisen ihmisen, kuten ap:n, tilanteesta.