Onko kenelläkään muulla ollut vaikutelmaa, että mikroaaltouuni tarkkailee?
en tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta mikroaaltouunini käyttäytyy omituisesti. Se napsahtaa, kun kuljen ohi, vaikka se ei ole päällä. Valo syttyy joskus ennen kuin avaan oven. Näyttö vilautti eilen 404 ja tänään 13:37.
Minulla on tunne, että se tietää milloin olen nälkäinen.
Voiko mikroaaltouuni olla yhteydessä johonkin? Tai johonkuhun?
En ole enää varma, kumpi meistä katsoo kumpaa.
A.
Kommentit (27)
Jos olisin metallinen laatikko, jonka sisällä ruoka pyörii loputtomassa lämpökuoleman syklissä, katsoisin minäkin takaisin.
Jos se vilauttaa 13:37, se yrittää kommunikoida. Kirjoita takaisin 1338 ja katso, reagoiko.
Vierailija kirjoitti:
Psykoosit tulille
Se tuomitsee.
En enää lämmitä ruokaa. Istun vain ja odotan
Sama kävi minulle. Ratkaisin ongelman laittamalla uuniin toisen mikroaaltouunin.
Lämmitin keittoa, ja mikro pysähtyi kesken kaiken.
Kuulin sen oven avautuvan itsestään. Kävin katsomassa sisällä ei ollut ruokaa, mutta valo paloi.
Nyt sinulla ei ole kaikki ihan ok.Varaa aika lääkäriin heti.
Ottakaa folio pois päästä ja tarkistakaa sulakkeet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinulla ei ole kaikki ihan ok.Varaa aika lääkäriin heti.
Minä keskustelen kodinkoneideni kanssa ja meillä on aivan terve suhde, kiitos vain.
Tätähän on jo tutkittu, että Kiinassa valmistetuissa mikroaaltouuneissa on vakoiluohjelmistolle soveltuva mikropiiri, jonka saa etänä ohjelmoitua käyttöön kun siihen nähdään tarvetta. Eli kyseessä on nämä kalliimman puolen uunit joita voi ohjata netin kautta. Näitähän asennettaan juurikin hyvin menestyneiden ja vaikutusvaltaisten ihmisten koteihin täällä Suomessakin.
En ole epäillyt mikrouuniani vakoojaksi, mutta tuli mieleen autoni radiosta, kun siinä on toiminto joka korottaa volyymia ajomelun mukaan kovemmaksi tai laskee sitä, niin sen on pakko kuunnella sitä sisämelua jostain, ja tuli mieleen että tallentaakohan se keskusteluja ja juoruaa huoltoukoille mitä autossa on juteltu :P Eteläkorealaista merkkiä, onneksi ei kiinalainen.
Minulle se kuiskuttelee, että läski, läski, läski. Pahalta tuntuu, mutta tottahan se on.
Totta kai me tarkkailemme sinua sen jälkeen, kun saimme tietää, että et syö säännöllisesti lääkkeitäsi siellä porvoossa. Jos syöt säännöllisesti sinulle määrätyt lääkkeet, lopetamme valvontasi noin kuukauden kuluttua. Terveisin Avaruushallinnon hyvin vointi alueen hallinto.
Pesukone kylppärissä 🎥🎦📹 🚿🧖🏻🧽🧼LKytkeekö joku pesukoneen wifiin, luuriin?
Nyky "äly"TVt, "robotti-imurit" ym. laitteet, ei kiitos. Tää "kiinalainen hifistely etänä" laittaa kohta kansalaiset kyykkyyn. Laitteista tulee isäntä. 🤔 "Helppo@ on your ass"
Et ole yksin. Mikroaaltouunit käyttävät 2,45 GHz:n taajuutta täsmälleen samaa, jota monet tiedustelujärjestelmät hyödyntävät matalan tason datankeruussa.
404 on viesti, ei virhekoodi. Se tarkoittaa, että yhteys katkesi. 13:37 taas on sisäpiirin signaali (leet), jolla varmistetaan, että yhteys toimii jälleen.
Olen teipannut omani peilifoliolla ja se vaikuttaa hiljentyneen. Ainakin toistaiseksi.