Pitääkö tapailu naiselle antaa joululahja?
Ollan tapailtu vasta muutama kuukausi.
Kertokaa siis te naiset noin naisina että haluisiteko te jonkun lahjan?
Miehetkin voi vastata tasapuolisuuden nimissä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi ennen joulua:
👩🏻: Ei sitten mitään lahjoja, sopiihan sulle?
👨: Mulle sopii kyllä!
👩🏻: Okei, vietetään muuten kiva joulu.
👨: Varmistan vielä että ei sitten joululahjoja?
👩🏻: Joo ei todellakaan mitäänJouluna:
👩🏻: Tässä sulle pari pientä joulupakettia, kulta
👨:Mitä, mehän sovittiin ettei lahjoja. Ei mulla ole sulle mitään.👩🏻: Sika! Pilasit joulun. Saat nukkua sohvalla ja pillua EI HERU!!!
Mitä opit tästä? Osta naiselle joululahja ja kun tulee "mehän sovittiin..." niin sanot, että joo, jos lahja olisi ollut minulle tärkeä niin olisin väittänyt vastaan, mutta oma moraali ei antanut periksi jättää ostamatta sinulle lahjaa. Armo käynee oikeudesta sinä jouluna.
Kyllä. Tapailunaiselle pitää aina antaa, kun hän pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi ennen joulua:
👩🏻: Ei sitten mitään lahjoja, sopiihan sulle?
👨: Mulle sopii kyllä!
👩🏻: Okei, vietetään muuten kiva joulu.
👨: Varmistan vielä että ei sitten joululahjoja?
👩🏻: Joo ei todellakaan mitäänJouluna:
👩🏻: Tässä sulle pari pientä joulupakettia, kulta
👨:Mitä, mehän sovittiin ettei lahjoja. Ei mulla ole sulle mitään.👩🏻: Sika! Pilasit joulun. Saat nukkua sohvalla ja pillua EI HERU!!!
Mitä opit tästä? Osta naiselle joululahja ja kun tulee "mehän sovittiin..." niin sanot, että joo, jos lahja olisi ollut minulle tärkeä niin olisin väittänyt vastaan, mutta oma moraali ei antanut periksi jättää ostamatta sinulle lahjaa. Armo käynee oikeudesta sinä jouluna.
Yllä näytetty keskustelu on ihan omaa syytä jos sanoo ettei tarvitse.
Jos keskustelua ei lainkaan ole käyty, tai toinen sanoo että minulla on sulle pieni paketti, ennen joulua, ja toinen senkin jälkeen ilmestyy tyhjin käsin niin kyllähän siitä voi laskea että niiicee. :)
Jos et anna niin näät onko nainen gold digger. Gold diggerit valittaa siitä, jos ei saa lahjoja
Lahjakortti peräaukon valkaisuun.
Mun tapailumies aikoinaan tuli aattona syömään ja juomaan meille. (oltiin nähty puolisen vuotta)
Toi sitten lahjaksi fazerin sinisen parin euron sulklaalevyn yhteiseksi lahjaksi minulle ja lapsilleni.
Hän on todella köyhä. Emme jatkaneet tapailua.
Pue rusetti peniksesi ympärille ja vilauta
mitä tapailu miehelle sitten pitäisi antaa?
Jos hänellä on sulle lahja ja sä et ole keksinyt mitään, voit viedä hänet vaikka ulos drinkeille tai syömään ja sanoa suunnitelleesi sitä jo ennen sitä lahjan antamista. Paikan ei tarvi olla mikään hieno, joku semmonen, mistä te molemmat tykkäätte. Tai vaikka juuri se, missä te tapasitte tai kävitte ekoilla treffeillä, jolloin voit vedota romantiikkaankin.
Anna joulukortti ja suklaata. Tai jos tykkää kukista niin osta joulukukka. Kyllä mä ilahtuisin. Itse sain synttärilahjan mieheltä jota olin tapaillut vasta jonkun kuukauden, ja oli ihana yllätys. Kukkiakin toi, eikä olisi tarvinnut. Noin lyhyen tapailun jälkeen pelkkä "hyvää syntymäpäivää" toivotuskin olisi riittänyt. Mutta osta ihmeessä joku pieni juttu hänelle jos haluat, ainahan lahja ilahduttaa. Harvempi siitä ainakaan suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
mitä tapailu miehelle sitten pitäisi antaa?
Voisit ottaa suihin..
Joko ei mitään tai sitten jotain pientä kuten vaikka jotain hyvää kahvia pieni pussi (sellaista josta hän tykkää). Älä osta mitään tavaraa, esineitä, kosmetiikkaa, joulukoristeita tai muuta krääsää/riskialtista. Ei missään herran nimessä mitään marketin halpiskonvehtirasiaa (ei mitään on parempi kuin se).