Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö tapailu naiselle antaa joululahja?

Vierailija
15.12.2022 |

Ollan tapailtu vasta muutama kuukausi.
Kertokaa siis te naiset noin naisina että haluisiteko te jonkun lahjan?
Miehetkin voi vastata tasapuolisuuden nimissä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankkisin sinuna jonkun pienen lahjan, sen ei tarvi olla kallis eikä iso. Koska jos sillä sun tapailemalla naisella on sulle joku lahja ja sulla ei sitten olekaan, se voisi olla noloa.

Koska kyse on naisesta, niin voit hankkia varalta vaikka jonkun vähän hienomman suklaarasian, jos hän tykkää makeasta. Voit syödä sen itse sitten jos ei lahjoja vaihdetakaan, tai antaa jollekulle toiselle. Tai jotain vähän fiinimpää kahvia tai teetä tai jotain mistä tiedät hänen pitävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kohteliasta olisi.

Vierailija
5/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä muita treffejä kuin sun kanssa?

Vierailija
6/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli muutaman joulukuu sitten tapailusuhde, joka kestänyt noin kuukauden ja mies antoi silti joululahjan. Itse en ollut arvannutkaan, joten minulla ei ollut lahjaa hänelle. Oli todella hellyyttävä ele.

Vierailija
7/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ihmeessä lahja .

Vierailija
8/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta jos olet hänen suhteensa vakavissaan.

Vierailija
9/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna kauan aikaa sitten olin tuntenut nykyisen vaimoni kuukauden verran. Ostin pienen hopeisen sydämen hopeaketjussa. Maksoi joitakin kymppejä, alle 5 joka tapauksessa, tykkäsi kovasti. 

Vierailija
10/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alusta asti saanut mieheltäni lahjoja , osa pieniä osa hyvin tarpeellisia ja arvokkaitakin . Kertaakaan en ole saanut lahjaa jouluna enkä syntymäpäivänä , mutta yllätyksenä muutenvaan , sitten kun en osaa odottaa .

Vierailija
11/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja annetaan, jos haluaa antaa lahjan. Ei siksi, että se olisi joku pakko tai kohteliaisuus.

Vierailija
12/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaihdettiin mieheni kanssa aikoinaan joululahjat kun oltiin tunnettu silloin 2 kuukautta. 

Vierailija
13/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi on melko pitkä aika kutsutaan sitä sitten tapailuksi tai miksi vaan.  Osoittaahan tuo ainakin jonkinlaista kiinnostusta molemminpuolin. Pieni lahja on ihan kiva huomionosoitus kunhan se ei ole liian arvokas. 

Vierailija
14/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja miettinyt samaa toisinpäin. Henk.koht. en oikeasti haluaisi mitään lahjojen ostelua aikuisten kesken, ja oikeastaan toivoisin, että tapailukumppanini ei ostaisi minulle lahjaa. Osa lahjoista tuntuu turhalta krääsältä, osa sitten taas ylihintaisilta tapailuvaiheessa, ja oikeasti sopivan lahjan löytäminen voi olla jopa vaikeaa, kun ei niiiin hyvin vielä tunne toista.

Mutta tähän on todella paha mennä neuvomaan, koska vaikka minä en haluaisi, että lahjoja vaihdetaan, joku toinen nainen saattaa ostaakin tapailukumppanilleen jotain, ja tällöin tietysti mies toivoisi, että olisi itsekin tajunnut varautua hankkimalla lahjan.

Itse sanoisin melkein, että tapailuvaiheessa oikeanlainen lahja (mikäli sellaisia hankitaan) olisi rahalliselta arvoltaan aika vähäinen, pikemminkin jokin lämminhenkinen kiva juttu kuin mikään käytännöllinen tai hieno asia. Mutta varmasti joku on tästäkin eri mieltä ja ostaa itse jonkun hierontalahjakortin.

Vierailija
15/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lahja olisi varmasti plussaa, et ainakaan tee huonoa vaikutusta antamalla lahjan. Tyyliin suklaarasia tai muuta pientä.

Vierailija
16/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lahja itsellesi. Opettele yhdyssanojen oikeinkirjoitusta.

Vierailija
17/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani nainen ei tykkää makeasta joten en tiedä mitä sille hankkia. Jotain nyt aion kuitenkin. Miten sen voisi vaivihkaa saada selville?

ap

Vierailija
18/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pientä, kuten suklaalevy ja joulukortti.

Vierailija
19/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani nainen ei tykkää makeasta joten en tiedä mitä sille hankkia. Jotain nyt aion kuitenkin. Miten sen voisi vaivihkaa saada selville?

ap

Viinipullo on hyvä.

Vierailija
20/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesi? Kiva käsirasva? Viinipullo?