Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö tapailu naiselle antaa joululahja?

Vierailija
15.12.2022 |

Ollan tapailtu vasta muutama kuukausi.
Kertokaa siis te naiset noin naisina että haluisiteko te jonkun lahjan?
Miehetkin voi vastata tasapuolisuuden nimissä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, arvostaisin itse ainakin elettä. Jotain pientä ja mukavaa, suklaa, tee, kahvi, joulukortti. Jotain. Naiset tykkää aivan varmasti. Se kertoo että olet ajatellut häntä ja haluat ilahduttaa.

Itse olen antanut seurustelukumppanille kolmena jouluna jotain pientä hälle sopivaa kun on tullut vastaan. Hän ei ole ilmeisesti lahjailmisiä sillä ei ole laittanut minulle koskaan mitään. Ei sillä ettäkö odottaisin vastalahjaa, eihän se niin toimi, mutta en ehkä enää tänä jouluna laita mitään ellei tule vastaan jotain mikä kirkuu hänen nimeä niin sanotusti. 

Vierailija
22/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nimenomaan ei pidä antaa, saa antaa. Varsinkin jos olet yhtään tosissaan niin olet eduksesi kyllä jos muistat jotenkin. Jouluna tai milloinka vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä muna riittää.

Vierailija
24/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty lahja, johon on nähty hieman vaivaa, säväyttää varmasti eniten.  Jos löytyy kädentaitoja niin suosittelen ehdottomasti. Se voi olla vaikka runo tai itsetehty joulukortti.

Vierailija
25/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä hänestä muotokuva. Lyijykynällä onnistuu. Varmasti tykkää.

Vierailija
26/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi ennen joulua:

👩🏻: Ei sitten mitään lahjoja, sopiihan sulle?

👨: Mulle sopii kyllä!

👩🏻: Okei, vietetään muuten kiva joulu.

👨: Varmistan vielä että ei sitten joululahjoja?

👩🏻: Joo ei todellakaan mitään

Jouluna:

👩🏻: Tässä sulle pari pientä joulupakettia, kulta

👨:Mitä, mehän sovittiin ettei lahjoja. Ei mulla ole sulle mitään.

👩🏻: Sika! Pilasit joulun. Saat nukkua sohvalla ja pillua EI HERU!!!

Vierailija
27/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin muka olisi tilanne että nainen ei vaadi lahjontaa ja ei loukkaannu jos ei saa lahjoja mieheltä

Vierailija
28/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä muna riittää.

Ei riitä. Marjoja, mysliä, jugurttia, pekonia, kahvia ja tuoremehua vähintäänkin lisäksi.

Vierailija
29/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin seksikkään yöpaidan 😉

Vierailija
30/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Ei tapailumiehetkään saa lahjoja. Moni nainen sitäpaitsi tapailee useampaa miestä samaan aikaan.

Vierailija
31/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin seksikkään yöpaidan 😉

Näytät varmasti hyvältä siinä. Toivottavasti nainenkin tykkää.

Vierailija
32/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itsellesi äidinkielenopas!

Vierailija
33/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani nainen ei tykkää makeasta joten en tiedä mitä sille hankkia. Jotain nyt aion kuitenkin. Miten sen voisi vaivihkaa saada selville?

ap

Jos ei ole allerginen pähkinöille, niin osta kaupasta joku hienonnäköinen tai lahjapakkaus erilaisia pähkinöitä. Näin tällaisia rasioita kaupassa, ja selvästi ovat tarkoitettukin lahjaksi tai jouluviemisiksi.

Vierailija
34/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetehty lahja, johon on nähty hieman vaivaa, säväyttää varmasti eniten.  Jos löytyy kädentaitoja niin suosittelen ehdottomasti. Se voi olla vaikka runo tai itsetehty joulukortti.

Höh. Väkersin tapailumiehelle pitsireunaisen nenäliinan, eikä hän vaikuttanut ollenkaan vaikuttuneelta lahjasta.

Vierailija
35/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitte siis enemmin 4e sukaarasian kuin jonkun itsetehdyn lahjan, jolla voi olla mittaamaton tunnearvo. En ymmärrä teitä. Vai katsotaan tällainen henkilö niin pihiksi ettei raaski laittaa muutamaa euroa lahjaan, oli se sitten miten tyhjänpäiväinen tahansa?

Vierailija
36/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näitä oikeesti. Itse olen kuunnellut yhdeltä mieheltä runon ja toiselta saanut foliosta tehdyn ruusun. Kiusallisuuden määrää on mahdoton kuvailla.

Vierailija
37/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitte siis enemmin 4e sukaarasian kuin jonkun itsetehdyn lahjan, jolla voi olla mittaamaton tunnearvo. En ymmärrä teitä. Vai katsotaan tällainen henkilö niin pihiksi ettei raaski laittaa muutamaa euroa lahjaan, oli se sitten miten tyhjänpäiväinen tahansa?

Riippuu vähän, mikä se itsetehty lahja olisi. Sinänsä itse arvostaisin lahjana ihan yhtä paljon vaikka sitä 4 euron suklaarasiaa, jos tapailukumppani sellaisen antaisi - ei minusta lahjan idea siitä romutu, jos toinen ei vaikka osaa tehdä itse mitään ja ostaa siksi kaupasta. Mutta toki, mitään lahjaa en edes odota (olen se, joka ei toivonut lahjoja).

Vierailija
38/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Ei tapailumiehetkään saa lahjoja. Moni nainen sitäpaitsi tapailee useampaa miestä samaan aikaan.

Hear, hear!

Ja naiset usein perustelee tuota miehen mustasukkaisuudella. Eli miesten on joko pakko hyväksyä naisten käytös mukisematta, tai olla yksin. M27

Vierailija
39/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää jos olet sen kanssa seksiä harrastanut jo.

Vierailija
40/53 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan lahjan jonka saa 9 kk päästä 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme