Puuhellan leivinuunissa leipominen / ruuanlaitto
Meillä oli viemärivuoto, minkä takia keittiö on pois pelistä aikaa x. Onneksi meillä on puuhella, millä saa keitettyä, paistettua jne. Mutta. Kysyn konemuksia leipomisesta, uuniruuista ja semmosista. Kyse ei ole siis semmoisesta mummolan leivinuunista, vaan hellan yhteydessä olevasta luukusta 😄 motä vaan konemuksia kysytään, vai annetaanko kantapään opettaa?
Kommentit (260)
Aijaa. Terveisiä tulevaisuuteen.
Mitä ajattelee ihminen joka menee noin huonoon provoon mukaan? Medialukutaito -haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt solidaarisuusvero kaikille puuhellan ja leivinuunin käyttäjille. Ei ole reilua, että jotkut saavat lämmittää ruokansa ilmaiseksi, kun taas me pienituloiset joudumme maksamaan sähköstä itsemme kipeiksi.
Haloo päättäjät!
Älä suotta kadehdi. Ei se polttopuu ilmaista ole, vaikka hankkisi ihan itse "ilmaisesta" perintömetsästä.
Takapihan metsästä raivasin tuulenkaatoja. Stihlin tankkasin 3 kertaa ja Valmetille tuli tunteja mittariin 8. Nyt on liiteri täynnä. Ei se nyt ihan ilmaista ollut, mutta ei sillä rahalla Sandels-laatikkoakaan olisi saanut.
Pieni liiteri jos noin vähällä bensalla homma hoitui.
Vierailija kirjoitti:
Se on pelkkä uuni, ei leivinuuni.
Se on hellauuni. Jos uuni lämpiää hellalla. Mutta lämpömittarina on kätevä se laser mittari, voi mitata tarkasti uuniastiasta todellisen. Lämpöä helppo säätää hellan vedolla.
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Näköjään pilalla tämäkin ketju.Harmi.Tulin katsomaan ideoita ja viim. kaksi sivua täynnä skeidaa.
Enpä jaksa selata enempää:/
Tuntuu hyvältä mies tässä sitä maataan kaakkois-helsingin saariston merellisessä miljoonatalossa lungisti omassa huoneessa. Mites teillä?
Hyvän mielen kanssa puoli maailmaa.