Puuhellan leivinuunissa leipominen / ruuanlaitto
Meillä oli viemärivuoto, minkä takia keittiö on pois pelistä aikaa x. Onneksi meillä on puuhella, millä saa keitettyä, paistettua jne. Mutta. Kysyn konemuksia leipomisesta, uuniruuista ja semmosista. Kyse ei ole siis semmoisesta mummolan leivinuunista, vaan hellan yhteydessä olevasta luukusta 😄 motä vaan konemuksia kysytään, vai annetaanko kantapään opettaa?
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
En ole vielä nähnyt syvää hankea. Uppoatko kesällä syvään järvenpintaan?
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi että! Itse en uskaltaisi puuhellassa valmistettua ruokaa. Siinä sitten syöt pienhiukkasia, asbestia ja ties mitä vaarallista ruuan mukana. Ei kiitos.
Mistä ne hiukkaset sinne uuniin pääsee. Valurauta tai tiiliuunissa ei ole mitään asbestia🤣
Aivan kamalaa oli.... kunnes olikin ihan kivaa.
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.
Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Whatever you think you can or can't you're right!
Niin kuvottavaa ja sairasta tekstiä
Haluat provota TAAS tätä samaa. Ei siinä mitään. Samat vastaukset tulee.
Tahallasi laitoit