Antti Kaikkosen vaimo lähtee töihin vauvan ollessa 7kk.
Antti jää kotiin hoitamaan lasta vuorostaan mikä on ihailtavaa eikä kukaan ottaisikaan hoitoon vielä 7 kuukauden ikäistä lasta ellei isovanhempi sitten joten vaihtoehtoja ei jäänyt jos äiti ei halua kauempaa olla kotona lapsen kanssa eikä isovanhempia ole käytettävissä. Itsellä kyllä herää ihmetys miksi nainen haluaa ensin kovasti lasta ja äidiksi, mutta hyvä kun lapsi on rinnasta ehtinyt kunnolla vieroittua niin äidillä on jo vauvan syntymästä asti lähitulevaisuuden urahaaveet mielessä ja työnhaku. Eikö sitä nyt olisi voinut odottaa edes siihen asti, että Vauva täyttää sen vuoden. Nyt jää äidiltä ja vauvalta paljon yhteisiä hetkiä kokematta. Onneksi isä nyt kuitenkin jää kotiin.
Kommentit (219)
Enemmän mietin sitä, miksi Kaikkonen on vain 2kk kotona. Onko vaalikampanja ja ministerin pestin viimeisistä kuukausista nauttiminen tärkeämpää kuin oma lapsi?
Mä en tiedä yhtäkään äitiä, joka olisi kaikki vauvan ruokinnat hoitanut tissillä. Johan siinä aliravitsemus iskee, jos ei välillä saa pullosta kunnon annosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin Kaikkoset laittaa hoitoon 9 kuukauden ikäisen vauvansa, sillä senhän ikäinen Vauva on, kun hoitoon joutuu. Eikö päiväkotiin ja perhepäivähoitoon oteta 10kk ikäisestä eteenpäin. Ei käsittääkseni vielä 9kk ikäistä. Olisko sitten vielä kuukauden jossain isovanhemmalla hoidossa.
Niitä perhevapaita voi pitää monessa pätkässä, ehkä lapsen äiti palaa Kaikkosen vanhempainvapaan jälkeen kotiin?
ei palaa
En mäkään ymmärrä. Kyllä mä halusin olla lapseni kanssa niin kauan kuin voin. Ainutkertaisin asia kuitenkin ihmiselämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä yhtäkään äitiä, joka olisi kaikki vauvan ruokinnat hoitanut tissillä. Johan siinä aliravitsemus iskee, jos ei välillä saa pullosta kunnon annosta.
Ei iske. Omat lapseni ei edes suostuneet pullosta juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikilla ei tule sitä maitoa tarpeeksi. Sinun lapset ei ole koko maailma.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mietin sitä, miksi Kaikkonen on vain 2kk kotona. Onko vaalikampanja ja ministerin pestin viimeisistä kuukausista nauttiminen tärkeämpää kuin oma lapsi?
Ministerit ja vaaleissa ehdolla olevat menettävät isyytensä? Kiinnostavaa, kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sinun lapset ole koko maailma, vaikka olisivat korviketta juoneet. On paljon meitä, jotka ei korviketta ole antaneet ja vauva kasvanut äidinmaidolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin Kaikkoset laittaa hoitoon 9 kuukauden ikäisen vauvansa, sillä senhän ikäinen Vauva on, kun hoitoon joutuu. Eikö päiväkotiin ja perhepäivähoitoon oteta 10kk ikäisestä eteenpäin. Ei käsittääkseni vielä 9kk ikäistä. Olisko sitten vielä kuukauden jossain isovanhemmalla hoidossa.
Oletko kuullut lastenhoitajista kotona?
Täyspäiväisen ihmisen palkkaaminen maksaa 3000 € kuussa. Iso siivu, vaikka on hyvätuloisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sinun lapset ole koko maailma, vaikka olisivat korviketta juoneet. On paljon meitä, jotka ei korviketta ole antaneet ja vauva kasvanut äidinmaidolla.
7 kk vanhempia ja pelkkää äidinmaitoa? Aika hurja. Millaisia puutosoireita lapsille syntyi?
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ymmärrä. Kyllä mä halusin olla lapseni kanssa niin kauan kuin voin. Ainutkertaisin asia kuitenkin ihmiselämässä.
Uraihmisillä voi olla paineita. Toisaalta hyvä, että itselläni ei ollut uraa. Nautin paljon, kun olin kotona lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin jäisin lapsen kanssa mielelläni kotiin, jos se ei vaikuttaisi tulotasoon.
Tienaan 6000€/kk, vaimo 2200€/kk, taloudellisessa mielessä ei ole mitään järkeä minun olla kotona, jää asuntolainat sun muut maksamatta.
M40
Noilla suurilla tuloilla voi etukäteen varautua vaikka jäämään muutamaksi kuukaudeksi kotiin. Tarvitseeko sitä asuntolainaa ottaa niin paljon, ettei elämiseen jää valuuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla edes ole lapsia. Sanoin vaan, etten tiedä yhtäkään äitiä, joka olisi kaikki ihmetykset hoitanut tissillä. Sitä äidinmaitoakin voi ottaa talteen, kun sitä tulee. Miksi kiukkuat noin kovin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyspäiväisen ihmisen palkkaaminen maksaa 3000 € kuussa. Iso siivu, vaikka on hyvätuloisia ihmisiä.
Jos on pitkiä työpäiviä molemmilla, lapsenhoitajan työpäivät ovat 10 tuntisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityisen hoidon tuki. Sen avulla saa ison siivun katettua kuluista, varsinkin kun rouva tulee tienaamaan uudessa työssään varmaan yhtä paljon tai jopa enemmän kuin ministeri.
Kaikkonen ilmoitti, että saavat lähipiiristä lastenhoitoapua sitten kun Kaikkonen palaa töihin.
Sääli ap:n lapsia. Saavat varmaan kuulla, miten äiti aikoinaan uhrautui ja syylistämistä, jos eivät tee niin kuin mamma tahtoo.