Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi paras pituus miespuoliselle kumppanille?

Vierailija
14.12.2022 |

?

Mikä olisi paras pituus miespuoliselle kumppanille?

Vaihtoehdot

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä joka on jotain 160 pätkä.

Sydämellinen, rehellinen, avoin ja fiksulla tavalla hauska heppu mutta silti 40-vuotiaana ei yhtään seurustelusuhdetta takana.

En mitenkään säälittele, kaverilla on vain käynyt paska flaksi. Itse olen 192

Vierailija
62/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä saa 165cm naisen kuvittelemaan, että 180cm ja pidemmät miehet edes kiinnostuu itseään noin paljon lyhyemmistä naisista? vai onko tämäkin on muoti asia?

Miehen homma ei ole kiinnostua vaan lähestyä naista joka antaa luvan lähestyä. Jos se on 160cm pituinen nainen antaa luvan lähestyä niin se mies lähestyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä että n. 15 cm on paras, sitä pidempi sattuu kokonaan sisään työnnettäessä.

Vierailija
64/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla niinkin, että naisten vastauksiin vaikuttanee sekin kuinka paljon kukin viihtyy korkokengissä.

On aika itsestään selvää, että suurin osa naisista haluavat itseään selvästi pidemmän miehen, mutta kuinka paljon pidemmän, niin se voi korreloida korkkareiden käytön kanssa.

Itse en kyllä edes lähesty naisia, joita joutuu katsomaan ylöspäin. 181 senttisenä miehenä sellaisiakin tulee vastaan, pääosin juuri korkkareiden takia.

Silti pitää myöntää, että monet pitkät naiset ovat todella seksikkäitä ja vähän vituttaakin kun en ole yli 195cm korsto :)

Tai sitten miehen pituus ei ole valinnassa mikään kriteeri. Suurin osa miehistä nyt vaan on pitempiä kuin suurin osa naisista. sillä kääpiömiesosastolla on vaan mt-ongelmia, kuvittelevat etteivät pituutensa vuoksi kelpaa, vaikka syynä on pska luonne ja typeryys.

Vierailija
65/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joulun aikaan kannattaa katsoa MTVn palvelusta joulun romanttisia elokuvia ja analysoida sieltä minkälaista miehistä naiset tykkää. Suurimmassa osassa näissä naisille tehdyissä elokuvissa päähenkilöpari on suunnilleen saman pituiset.

Vierailija
66/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joulun aikaan kannattaa katsoa MTVn palvelusta joulun romanttisia elokuvia ja analysoida sieltä minkälaista miehistä naiset tykkää. Suurimmassa osassa näissä naisille tehdyissä elokuvissa päähenkilöpari on suunnilleen saman pituiset.

Niin, silloin kun naisella on 10cm korot jalassa.

Vierailija
67/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten keskipituus on 13 cm. Onko se sitten hyvä? Miehet toivovat useimmiten olevansa pitempiä, kun taas naiset useimmiten eivät pidä miesten pituutta niin merkityksellisenä, vaan kaikki muu on tärkeämpää.

Vierailija
68/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä saa 165cm naisen kuvittelemaan, että 180cm ja pidemmät miehet edes kiinnostuu itseään noin paljon lyhyemmistä naisista? vai onko tämäkin on muoti asia? itse olen 175cm, ja ukko on 165cm jörö-jukka. muksut on molemmat isäänsä pidempiä. en vaihtaisi mihinkään tuota käppänää.

Koska useimmille normaaleille ihmisille pituus ei ole valintakriteeri kumppania valitessa. Esim. Itse olen 165 cm pitkä ja mieheni on 190 cm. Monessa asia pienempi mies olisi kätevämpi, eikä veisi noin paljon tilaa, mutta en minäkään miestäni i liian pituuden vuoksi vaihtaisi

Vierailija
69/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoa tarkemmin niitä jalkineita.

Vierailija
70/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten keskipituus on sen 10 cm suurempi kuin naisten keskipituus. Tästä johtuen, jokaiselle miehelle kyllä löytyy 10 cm lyhempi nainen, mikäli pelkkä pituus on valintaperuste.

Vierailija
71/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävä joka on jotain 160 pätkä.

Sydämellinen, rehellinen, avoin ja fiksulla tavalla hauska heppu mutta silti 40-vuotiaana ei yhtään seurustelusuhdetta takana.

En mitenkään säälittele, kaverilla on vain käynyt paska flaksi. Itse olen 192

Välttämättä se mitä sinä pidät hauskana, sydämellisenä, avoimena ja fiksuna ,ei ole sitä muiden mielestä, mikäli tämä ihminen ei osaa tuoda näitä ominaisuuksiaan esiin uusien ihmisten kanssa vuorovaikutustilanteissa.

Vierailija
72/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanteellinen 180+. Oma pituus 168.

Jostain syystä yleensä kuitenkin kiinnostun lyhyemmistä, viimeisin oli ehkä 172? Lyhyille miehille olen kuitenkin yleensä liian pitkä ja muutenkin iso ollakseni ensimmäinen vaihtoehto, joten siksi mieluummin pidempi.

Hämmentävää, mulla on pitkänä naisena kokemus että lyhyet miehet on erityisen kiinnostuneita musta. Tykkään kyllä huomiosta että hyvä sinänsä.

No siis on minustakin lyhyet olleet kiinnostuneita mutta oletan johtuneen siitä, että eivät ole mieluisammille kelvanneet. Ovat sitten päätyneet yrittämään minua.

Oletko varma? Minua kyllä on iskeneet kaiken kokoiset miehet ja varsinkin nuorempana olin haluttua seuraa myös pitkien keskuudessa. Ehkä miehet ei mieti niin paljoa pituutta kuin naiset?

Monet miehet ovat viehättyneitä petiteistä - kuten minä...

m 192 cm

Vierailija
73/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

180-190, olen itse 179 ja nykyinen mies 180

Vierailija
74/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170-180 ehdottomasti, olen itse 166cm

Samaa mieltä. Mulla pituutta 161.

Vierailija
75/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ja mies ovat samanmittaisia, on siitä etuja. Kummankaan ei tarvitse katsoa toista ylös- tai alaspäin. Missään ei tarvitse pyytää toista kurottamaan korkella olevalta hyllyltä mitään tms. On tasa-arvoista. Jopa seksissä pystyasennot onnistuvat paremmin. Hyvin lyhyiden naisten ja toisaalta hyvin pitkien miesten on haastavaa löytää itsensä pituinen kumppani, koska miehet ovat keskimäärin ehkä 13 - 14 pitempiä kuin naiset.

Vierailija
76/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

162,5 cm Dmitri Medvedev itkee, kun vaihtoehto 160-170 on toiseksi vähiten suosittu.

Vierailija
77/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, olen 153cm nainen.

Vierailija
78/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 186 cm pitkä nainen. Pidän lisäksi mielelläni korkeakorkoisia kenkiä, mieluiten 12 cm koroilla. Haluan erottua ja näkyä. Pystyn yleensä näkenään väkijoukossa muiden päiden yli. Mies? Ei ole merkitystä, kunhan ei ole pitempi kuin minä korkoineni.

Vierailija
79/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pituudella ei ole mitään väliä. Minulle riittää että on miehekäs, eli huolehtiva, sopivasti karvainen, ei sheivaa

Vierailija
80/89 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 160 cm.