Mikä olisi paras pituus miespuoliselle kumppanille?
Kommentit (89)
Ihan sama. Vastasin 170-180 cm, kun aviomieheni on 175 cm.
Ihan sama.
Samaa sarjaa kysymyksenä kuin lempivärisi ja kissa vai koira?
Riippuu ihan tilanteesta, eli siitä ihmisestä.
En valitse mittanauhan kanssa vaan yhteensopivuus mitataan eri mittareilla.
Uskomatonta! Miehetkö tässä on äänestäneet? Naiset haluavat tasavertaisen kumppanin kuin itse ovat! Palkka sama tai pienempi. Pituus sama ja ikä sama tai nuorempi. Tyhmempi ja ja heikompi kuin itse ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanteellinen 180+. Oma pituus 168.
Jostain syystä yleensä kuitenkin kiinnostun lyhyemmistä, viimeisin oli ehkä 172? Lyhyille miehille olen kuitenkin yleensä liian pitkä ja muutenkin iso ollakseni ensimmäinen vaihtoehto, joten siksi mieluummin pidempi.
Hämmentävää, mulla on pitkänä naisena kokemus että lyhyet miehet on erityisen kiinnostuneita musta. Tykkään kyllä huomiosta että hyvä sinänsä.
No siis on minustakin lyhyet olleet kiinnostuneita mutta oletan johtuneen siitä, että eivät ole mieluisammille kelvanneet. Ovat sitten päätyneet yrittämään minua.
Aika epätodennäköistä että miehet yrittäisivät "vaihtoehtona B" naista joka on vaikeinta saada. Miehet kyllä tietävät naisten pituuseropakkomielteestä. Jos lyhyt mies tavoittelee pitkää naista, niin kyllä silloin on todennäköistä että se nainen miellyttää erityisesti.
Minä olen lyhyt mies joka pitää pitkistä naisista. Jos ollaan suurin piirtein samanpituisia, se on oikein kiva. Mutta jos pitää valita niin mieluummin selkeästi pidempi kuin selkeästi lyhyempi nainen. En pidä yhtään siitä kun muutenkin lyhyt nainen käpertyy vielä pienemmäksi kainaloon ja minä tunnen itseni aikuisen lapsen isäksi - vaikka olen lyhyt ja hoikka.
Olet sairas jos haluat itseäsi pidemmän naisen. Se on luonnotonta. Naisen kuuluu olla lyhyempi ja heikompi. Kohta saan nauraa kun kaikki paviaanit antaa tälle raivolla alapeukkua
Olen 151cm ja eksäni oli 169cm, se tuntui täydelliseltä pituuserolta halailuun ja muuhun, mutta ei se pituus pätkääkään (no pun intended) vaikuta kumppaninvalintaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanteellinen 180+. Oma pituus 168.
Jostain syystä yleensä kuitenkin kiinnostun lyhyemmistä, viimeisin oli ehkä 172? Lyhyille miehille olen kuitenkin yleensä liian pitkä ja muutenkin iso ollakseni ensimmäinen vaihtoehto, joten siksi mieluummin pidempi.
Hämmentävää, mulla on pitkänä naisena kokemus että lyhyet miehet on erityisen kiinnostuneita musta. Tykkään kyllä huomiosta että hyvä sinänsä.
No siis on minustakin lyhyet olleet kiinnostuneita mutta oletan johtuneen siitä, että eivät ole mieluisammille kelvanneet. Ovat sitten päätyneet yrittämään minua.
Aika epätodennäköistä että miehet yrittäisivät "vaihtoehtona B" naista joka on vaikeinta saada. Miehet kyllä tietävät naisten pituuseropakkomielteestä. Jos lyhyt mies tavoittelee pitkää naista, niin kyllä silloin on todennäköistä että se nainen miellyttää erityisesti.
Minä olen lyhyt mies joka pitää pitkistä naisista. Jos ollaan suurin piirtein samanpituisia, se on oikein kiva. Mutta jos pitää valita niin mieluummin selkeästi pidempi kuin selkeästi lyhyempi nainen. En pidä yhtään siitä kun muutenkin lyhyt nainen käpertyy vielä pienemmäksi kainaloon ja minä tunnen itseni aikuisen lapsen isäksi - vaikka olen lyhyt ja hoikka.
Olet sairas jos haluat itseäsi pidemmän naisen. Se on luonnotonta. Naisen kuuluu olla lyhyempi ja heikompi. Kohta saan nauraa kun kaikki paviaanit antaa tälle raivolla alapeukkua
Mitä se sun persettä kutittaa jos joku haluaa itseään pidemmän naisen?
Vierailija kirjoitti:
187 on minusta paras. Mahdun kävellessä kainaloon. Itse olen 168 pitkä. Mutta kaikki yli 170 on ihan ok. 😊
Joo, teitä kainalo-olioita nimitetään myös kainalosauvoiksi 😂👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160-170 cm. Olen itse 175 cm, mutta ulkoisesti eniten silmää miellyttäneet miehet on olleet alle hiukan alle 170 cm. Harmi kun moni häpeää omaa "lyhyyttään" haluten lyhyemmän naisen ja omat mahdollisuudet menee sit siinä :(
Minä olen 173cm ja 175cm olisi juuri hyvä pituus naiselle. Ikävä kyllä on todella harvinaista että nainen pitää lyhyemmästä miehestä.
Meillä on just noin. Minä olen 173 cm mies ja vaimo 175 cm. Enkä usko että me ollaan jotenkin erikoinen pari?
Kiinalaisten mukaan puoli päätä pidempi.
175-185 itse olen 189,5cm pitkä nainen. En tykkää jos mies mua pidempi mutta alle 175 ei kiitos.
Olen 176 cm oleva nainen. Tapailin kerran ihan tosissani n. 150 cm miestä (miehellä oli pituuteen liittyvä sairaus/tila, jonka takia oli lyhyt, ei kuitenkaan ns. lyhytkasvuinen henkilö). Valitettavasti luonteemme ei sitten lopulta ihan synkanneet, mutta hänen kokonsa ei ollut koskaan ongelma.
mikä saa 165cm naisen kuvittelemaan, että 180cm ja pidemmät miehet edes kiinnostuu itseään noin paljon lyhyemmistä naisista? vai onko tämäkin on muoti asia? itse olen 175cm, ja ukko on 165cm jörö-jukka. muksut on molemmat isäänsä pidempiä. en vaihtaisi mihinkään tuota käppänää.
Vierailija kirjoitti:
20 cm riittää.
Juu, ei tarvitse hevonen olla.
Itselleni 190 cm on ollut oikein hyvä.
Voi
v
i
t
t
u
näitä palstaulien kysymyksiä. Minulle on ai-van sa-ma.
Omani n. 164 cm, minä n. 167 cm.
Vierailija kirjoitti:
mikä saa 165cm naisen kuvittelemaan, että 180cm ja pidemmät miehet edes kiinnostuu itseään noin paljon lyhyemmistä naisista? vai onko tämäkin on muoti asia?
Miksi eivät kiinnostuisi? Katsopa ympärillesi niin huomaat, ettei tuollainen pituusero ole mitenkään harvinainen.
170-180