Mikä olisi paras pituus miespuoliselle kumppanille?
Kommentit (89)
Vähintään 180 cm, olen itse 168 cm nainen.
Mites sitten jos se kumppani joutuu vaikka onnettomuuteen ja joutuu pyöratuoliin niin onko vielä pituudella väliä? Jätetäänkö se kumppani sen jälkeen kun se ei enää vie etkä sinä vikise? Kun oma pituus on enemmän oli korkkarit tai ei.
En tarkoita kenkkuilla vaan ihan vakavissaan kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pituudella ei ole mitään väliä. Minulle riittää että on miehekäs, eli huolehtiva, sopivasti karvainen, ei sheivaa
Ymmärrän kyllä, mitä ajat takaa sheivaamisella, mutta yleisin sheivaamisen kohde miehillä on kuitenkin parta. Enhän tosin tiedä, vaikka haluaisitkin miehellä olevan täysi umpiparta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 151cm ja eksäni oli 169cm, se tuntui täydelliseltä pituuserolta halailuun ja muuhun, mutta ei se pituus pätkääkään (no pun intended) vaikuta kumppaninvalintaani.
Eikö tuossa halailussa ja pussailussa naisen kasvot osu miehen massuun/rintakehään? Huulipunat miehen rinnan kohdalla paidassa ja "vehkeetkin" parikyt senttiä eri tasolla. Eli miehen "se" on siinä jossain naisen mahan yläpuolella?
Ihmettelee nainen jolla itsensä pituinen mies (175 molemmat).
Vierailija kirjoitti:
Mites sitten jos se kumppani joutuu vaikka onnettomuuteen ja joutuu pyöratuoliin niin onko vielä pituudella väliä? Jätetäänkö se kumppani sen jälkeen kun se ei enää vie etkä sinä vikise? Kun oma pituus on enemmän oli korkkarit tai ei.
En tarkoita kenkkuilla vaan ihan vakavissaan kysyn.
Jaa-a. Entäs jätetäänkö nainen jos se ei enää pysty avaamaan haarojaan ja rupsahtaaa mummoksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanteellinen 180+. Oma pituus 168.
Jostain syystä yleensä kuitenkin kiinnostun lyhyemmistä, viimeisin oli ehkä 172? Lyhyille miehille olen kuitenkin yleensä liian pitkä ja muutenkin iso ollakseni ensimmäinen vaihtoehto, joten siksi mieluummin pidempi.
Hämmentävää, mulla on pitkänä naisena kokemus että lyhyet miehet on erityisen kiinnostuneita musta. Tykkään kyllä huomiosta että hyvä sinänsä.
No siis on minustakin lyhyet olleet kiinnostuneita mutta oletan johtuneen siitä, että eivät ole mieluisammille kelvanneet. Ovat sitten päätyneet yrittämään minua.
Aika epätodennäköistä että miehet yrittäisivät "vaihtoehtona B" naista joka on vaikeinta saada. Miehet kyllä tietävät naisten pituuseropakkomielteestä. Jos lyhyt mies tavoittelee pitkää naista, niin kyllä silloin on todennäköistä että se nainen miellyttää erityisesti.
Minä olen lyhyt mies joka pitää pitkistä naisista. Jos ollaan suurin piirtein samanpituisia, se on oikein kiva. Mutta jos pitää valita niin mieluummin selkeästi pidempi kuin selkeästi lyhyempi nainen. En pidä yhtään siitä kun muutenkin lyhyt nainen käpertyy vielä pienemmäksi kainaloon ja minä tunnen itseni aikuisen lapsen isäksi - vaikka olen lyhyt ja hoikka.
Olet sairas jos haluat itseäsi pidemmän naisen. Se on luonnotonta. Naisen kuuluu olla lyhyempi ja heikompi. Kohta saan nauraa kun kaikki paviaanit antaa tälle raivolla alapeukkua
Mitä se sun persettä kutittaa jos joku haluaa itseään pidemmän naisen?
Se ainostaan naurattaa koska se on luonnotonta ja huvittavan näköistä. Onneksi tyhmiä ihmisiä on niin paljon niin saa aina teille nauraa. Sen takia käyn täälläkin. Toinen hyvä paikka on Iltalehden kommentit ja tietysti ylis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 151cm ja eksäni oli 169cm, se tuntui täydelliseltä pituuserolta halailuun ja muuhun, mutta ei se pituus pätkääkään (no pun intended) vaikuta kumppaninvalintaani.
Eikö tuossa halailussa ja pussailussa naisen kasvot osu miehen massuun/rintakehään? Huulipunat miehen rinnan kohdalla paidassa ja "vehkeetkin" parikyt senttiä eri tasolla. Eli miehen "se" on siinä jossain naisen mahan yläpuolella?
Ihmettelee nainen jolla itsensä pituinen mies (175 molemmat).
18 cm pituus erolla kasvot osuu kumppanin mahaan? Voi luoja tätä älyn määrää. Oletko lapsi?
13 on juuri sopiva.