Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen ja Turun klinikoista

11.11.2006 |

Heippa kaikki!

Ystäväni suositteli tätä sivustoa, joten päätin samantien rekisteröityä! Edessä on mahdollisesti lapsettomuushoito, ja koska asun Porin lähellä, mahdolliset kaupungit ovat lähinnä Tre ja Turku. Onko klinikoissa juurikaan eroja? Kärsin melko pahasta sairaala/toimenpide-kammosta, joten olisi erittäin tärkeää, että paikka olisi turvallisen tuntuinen ja lääkärit&hoitajat kilttejä. :) Ystäväni kertoi jo, että Turun Väestöliiton klinikkaa hän voi lämpimästi suositella.

Kiitos tiedoista jo etukäteen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tampereen ava-klinikan henkilökunta on aivan ihanaa ja puitteet kodin omaiset ei ollenkaan sairaala olot. Mies inhoaa sairaaloita ja lääkäreitä mutta ava-klinikka käynti torstaina sujui tosi hyvin. Mutta suosittelen tampereen ava-klinikkaa.

Toivottavasti saat muitakin mielipiteitä.. :)

Vierailija
2/9 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

Kiitos tiedosta! Meillä vaikuttaa klinikan valintaan myös ajoaika, ja vaikka Tampereelle on kilsoissa lyhempi matka, Turkuun on ystäväni mukaan kuulemma selvästi paljon helpompi ajaa aamuruuhkan aikaan. Joten voi olla, että Turkuun lopulta päädytään. Kuulen silti mielelläni lisää kommentteja molempien kaupunkien eri klinikoista ja tietysti myös kokemuksista liikenteen suhteen (yrittäisimme saada aina ensimmäiset mahdolliset aamu-ajat)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin lämpimästi suositella tuota Turun Väestöliiton klinikkaa. Kärsin myös sairaala-/lääkärikammosta, mutta tuonne on aina ollut suhteellisen helppo mennä. Tosi lämmin vastaanotto aina kun menee ja koko henkilökunta suhtautuu mukavan " tuttavallisesti" . Joskus vähän jotkut lääkärin kommentit hämmästyttää, että onkohan se ees ajantasalla, että ketä on hoitamassa, mutta muuten sen kanssa on kyllä tosi helppo ja kiva asioida.

Vierailija
4/9 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystavani kaytti aikoinaan Ava-klinikkaa ja suositteli siella tyoskentelevaa laakaria minulle. Kyseinen laakari tyoskentelee nykyaan tampereen vaestoliitossa johtavana laakarina, suosittelen siis vaestoliittoa. Hinnat on hieman edullisemmat kuin Ava:lla.

Vierailija
5/9 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Väestöliitto on omien kokemusten mukaan aivan ihanan ystävällinen, kotoisa ja osaava paikka, vaikka siellä ei meille vauvaa saatukaan aikaan. Lämpimästi suosittelen kaikille. :)

Vierailija
6/9 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IVF hoitopaikaksesi joko Turun väestöliiton tai TYKS:n Tampereella! Näistä kahdesta EHDOTTOMASTI suosittelen Turkua! Olen itse myös Porin seudulta ja molemmat paikat läpikäyneenä, voin lämpimästi suositella siis väestöliittoa Turussa! TAYS on kuitenkin sairaala ja siellä kaikki tapahtui kuin liukuhihnalta vailla minkäänlaista yksilöllisyyttä! IVF:ssä meitä oli samaan aikaan 10 paria ja perä perään meidät kutsuttiin toimenpiteeseen, jonka jälkeen hetki lepoa pienen pienessä huoneessa, jossa me kaikki samaan aikaan köllöttelimme vieri vieressä! Sain ihan kauhuni siitä päivästä, vaikka henkilökunta yrittikin varmaan parhaansa! Eihän se ahtaus ja rutiininomaiset toimet heidän vikansa olleet! Väestöliitossa Turussa saat yksilöllistä ja asiantuntevaa hoitoa! Paikkakin on ihana ja kävelymatkan päässä linja-autoasemasta! Turkuun myös kulkee hyvin busseja! Itse päädyin loppuviimeksi julkisella puolella kolme vuotta tahittuani (välillä hormonipoli kiinni, lääkäri vaihtui usein, paperit hukkuivat pari kertaa jne jne.) ja jo toivoni menettäneenä, yksityiseen hoitoon Tampereen AVA:lle ja siellä sitten viimein heti ensi yrittämällä tärppäsikin (kolmas IVF) ja saatiin se kauan ja hartaasti toivotti vauva! Ava on paikkana aivan ihana, mutta kallis ja siksi kannattaakin ensin yrittää julkisella puolella! Tsemppiä ja jaksamisia teille hoitoihin!!

Vierailija
7/9 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähete Satakunnan sairaalaan vetämässä, mutta tässä odottelun lomassa ollaan aloitettu hoidot myös yksityisellä. Paikaksi valittiin Turun VL ja olen ollut ihan tyytyväinen. Henkilökunta tosi ystävällistä ja palvelu tosi hienotunteista. Juttelin viime viikolla hoitavan lääkärin kanssa siitä, että mahdollinen ivf tehdään väestöliitossa joko Turussa tai Treella ja käski minun soitella polille, että missä lähete tällä hetkellä menee.

Miten ivf:n kanssa satakunnassa toimitaan???

Meillä lapsettomuuden syy minun endoni, joten mitään tutkimuksia ei tarvitse enää tehdä. Yksi inssi takana pistosavusteisena ja lääkäri epäili, että joudutaan menemään ivf:ään saakka. Joutuuko polille päästyään taas odottamaan sen puoli vuotta, että aloitetaan ivf:n punktiota edeltävä lääkitys ja seuranta (eikös se tehdä Porissa)? Vai pääseekö heti hoitoon eikä tarvitse odotella???

Kiitos!

Vierailija
8/9 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, Väestöliiton Turun klinikalle me varmaan sitten ensi vuoden puolella soitellaan!

Vierailija
9/9 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin asun myös Satakunnassa ja hoidot olen aloittanut vuosia sitten Satakunnan Keskussairaalan hormonipolilla, eli julkisella puolella. Mutta sitten siirryimme Tampereen AVA-klinikalle, yksityiselle lääkäriasemalle, enkä voisi enää kuvitellakaan muuta hoitopaikkaa. Se on nimenomaan kodin omainen, rauhallinen ilmapiiri, erittäin empaattinen henkilökunta yms. Paikka sijoittuu Tampereen Keskustorille, jonne on erittäin helppo ajaa ja parkkipaikkakin on aivan vieressä. Suosittelen harkitsemaan.

Kerttuli2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän